• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι προτιμάς; Golf R ή T-Roc R;

Διαβάστηκε από 4932 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/12/2019
 

Μπορεί ο νέος να κλέψει τη δόξα του παλιού; Μπορεί το νέο χρυσό παιδί της VW να εκτοπίσει τον θρύλο της μάρκας; Εσείς θα αφήνατε ένα «καυτό» Golf R για τα μάτια ενός T-Roc με τα διακριτικά R;

Τα γρήγορα SUV είναι πλέον το ντόμινο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Από το Q3 RS της Audi, ο όμιλος VW ξεπέταξε σε ελάχιστο χρόνο τα CUPRA Ateca, Audi SQ2, Skoda Kodiaq RS και τώρα το VW T-Roc R.

Η συνταγή είναι απλή. Παίρνεις το μοντέλο, που κατάφερε να κάνει 0-200.000 πωλήσεις σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο και το βάζεις να κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα. Πως; Μα με το να του «φορέσεις» το 2λιτρο μοτέρ των 300 ίππων, που φοράει και το Golf και να του κοτσάρεις και την ατάκα «ηγείται σαν SUV, στρίβει σαν μικρομεσαίο». Έτσι βλέπεις αμέσως πως ο στόχος είναι ξεκάθαρα τα μικρομεσαία GTI.

Η VW αναμένει το T-Roc να πουλήσει και σε αυτή την έκδοση περισσότερα αυτοκίνητα από ότι προλαβαίνει να φτιάχνει. Αναμένει επίσης πως η κατηγορία αυτή θα είναι τα hot-hatch του όχι μακρινού μέλλοντος, αφού το μέγεθος είναι περίπου το ίδιο με του Golf, όμως τα SUV πουλάνε σχεδόν 3 προς 1 σε σχέση με τα μικρομεσαία, μια τάση η οποία θα συνεχιστεί και στα GTI.

Kαι αντίθετα με τα «τέρατα» της Range Rover και της Porsche,  που κατασκευάζουν δυόμισι τόνους «περίπτερα» να κάνουν 0-100 σε 5 δλ, η κατηγορία των μικρών SUV είναι πολύ πιο εύκολο να πείσει για την ευελιξία της, τις επιδόσεις και τις οδηγικές της ικανότητες, χωρίς να τρομάζει (τόσο) η κατανάλωση.

Και με αυτή τη νέα υπό-κατηγορία τώρα, τα γρήγορα και προσιτά μοντέλα μοιράζονται σε τρεις κατηγορίες, μικρά, μικρομεσαία και μικρά SUV. Και φυσικά αναμένονται κι άλλα. Με τον ανταγωνισμό να φουντώνει, είναι αδιανόητο για τη Renault να μην κατεβάσει στο ρινγκ ένα Captur RS ή για την Peugeot να μείνει εκτός παιχνιδιού χωρίς ένα 2008 GTI. Και ποιος ξέρει, το μικρότερο Type-R που δεν είδαμε ποτέ από ένα μικρό Honda, μπορεί να το δούμε στο CR-V, ενώ γιατί όχι και η Hyundai μπορεί να ρίξει στη μάχη ένα Kona N, δίπλα στο ομώνυμο i30. Ή ακόμα και ένα Ford Puma ST.

Ακόμη, ενδιάμεσες «χλιαρές» εκδόσεις με έμφαση στη σπορ οδήγηση χωρίς όμως τα μεγάλα «τούμπανα» μοτέρ, είναι επίσης πολύ πιθανές. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για το T-Roc στην έκδοση R. Υπάρχει εμφανώς χώρος και για ένα T-Roc GTI.

Πως το βλέπετε όμως; Είναι το T-Roc ένα αυτοκίνητο που θα αγοράζατε; Αντί για ένα Golf αντίστοιχων επιδόσεων;  Έχουν τα μικρά SUV τη δύναμη να εκτοπίσουν τα γρήγορα μικρομεσαία; Τι λέτε;

Tags: VOLKSWAGEN

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Έρχεται νέο μικρό SUV από τη Lancia

Old Vs New: Hyundai i10

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Η κίνηση στους δρόμους

Video: «Τέρας» που δε μασάει πουθενά

Υπάρχει ακόμη εκτός δρόμου φιλοσοφία;

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »