
Με 20.800 ευρώ είναι το φθηνότερο τούρμπο mild hybrid μικρό της αγοράς.
To πιο οικονομικό σε επαρχιακό δρόμο (μαζί με το 208 hybrid) με κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ.
Σούπερ οικονομικό μέσα στην πόλη (5,5 λτ./100 χλμ.).
Έχει τον περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών στην κατηγορία του.
autotriti team
Από 20.800 ευρώ είναι το φθηνότερο τούρμπο mild hybrid μικρό της αγοράς
Το νέο Fiat Grande Panda αποτελεί το διαβατήριο της επιστροφής για την ιταλική φίρμα στην κατηγορία των μικρών μοντέλων, μια κατηγορία που διέπρεψε το Fiat Punto. Πόσο καλό είναι όμως το νέο Grande Panda (διαβάστε τη δοκιμή του) και εμβαθύνοντας λίγο παραπάνω, τι προσφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό και σε συνάρτηση την τιμή του;
Ας το πάρουμε ανάποδα και ας ξεκινήσουμε με την τιμή του. Το Grande Panda είναι διαθέσιμο από 20.800 ευρώ στην 48V ήπια υβριδική εκδοχή του, η οποία εφοδιάζεται με τον 1,2 τούρμπο Puretech κινητήρα του ομίλου Stellantis με απόδοση 110 ίππους. Έτσι το Grande Panda είναι το φθηνότερο τούρμπο mild hybrid μικρό της αγοράς, έστω και με διαφορά στήθους από το ομόσταυλο Peugeot 208 hybrid.
Το νούμερο 1 σε σχέση αξίας/τιμής ανάμεσα σε 20 μικρά μοντέλα
Οκ, είναι προσιτό, είναι όμως και καλό; Το ρόλο του αξιολογητή, όπως σε όλα τα μοντέλα, έχει αναλάβει το Test Center του AutoΤρίτη μέσω των μετρήσεων που πραγματοποιεί. Σύμφωνα λοιπόν με την αξιολόγηση, το Fiat Grande Panda hybrid είναι το δεύτερο σε συνολική βαθμολογία ανάμεσα σε 20 μικρά μοντέλα (mild hybrid και βενζίνης). Έτσι σε συνδυασμό με την προσιτή τιμή αγοράς αναδεικνύεται σε νούμερο 1 μικρό μοντέλο σε σχέση αξίας/τιμής. Ας δούμε πιο αναλυτικά τα στοιχεία που του «χαρίζουν» αυτόν τον τίτλο.

Η συνολική αξιολόγησή του από το Test Center, σε συνδυασμό με την προσιτή τιμή αγοράς, αναδεικνύουν το Fiat Grande Panda hybrid σε νούμερο 1 μικρό μοντέλο σε σχέση αξίας/τιμής.
Είναι το πιο οικονομικό σε επαρχιακό δρόμο και σούπερ οικονομικό στην πόλη
Το 48V υβριδικό σύνολο του Grande Panda στην πράξη αποδεικνύεται εξαιρετικά οικονομικό. Η δυνατότητα του συνόλου να μπορεί να απενεργοποιεί τον κινητήρα και να χρησιμοποιεί μόνο ρεύμα, σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και σε καταστάσεις όπως παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα και εκκινήσεις σε φανάρια, ρίχνει αρκετά την κατανάλωση μέσα στην πόλη στα 5,5 λτ./100 χλμ.. Ένα από τα καλύτερα νούμερα της κατηγορίας, το οποίο μάλιστα συνδυάζεται με ένα εξίσου χαμηλό νούμερο κατανάλωσης στο ταξίδι, συγκεκριμένα 4,8 λτ./100 χλμ.. Παράλληλα σε επαρχιακό δρόμο, τo Grande Panda, έχει την πιο χαμηλή κατανάλωση ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας του με 5,2 λτ./100 χλμ.. Και αν σας έμπλεξαν τα πολλά νούμερα, η ουσία είναι πως ένας μέσος χρήστης θα εξοικονομεί περίπου 500 ευρώ το χρόνο από καύσιμα σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας.