ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετά από 25 Χρόνια: Το Μετρό της Αθήνας αλλάζει ράγες –Τι σημαίνει για τους επιβάτες;

(12/8/2025)
Μετά από 25 Χρόνια: Το Μετρό της Αθήνας αλλάζει ράγες –Τι σημαίνει για τους επιβάτες;
2 Φωτογραφίες »

Ξεκινά η αντικατάσταση 32 χιλιομέτρων σιδηροτροχιών.
Έργο 7,3 εκατ. ευρώ για τη Γραμμή 2 και τη Γραμμή 3 – Πότε ολοκληρώνεται.
Γιατί αλλάζουν τώρα οι ράγες.
Μέρος ευρύτερης αναβάθμισης.

autotriti team

Ξεκινά η αντικατάσταση 32 χιλιομέτρων σιδηροτροχιών

Μετά από ένα τέταρτο του αιώνα συνεχούς λειτουργίας, το μετρό της Αθήνας μπαίνει σε… νέες ράγες. Ξεκινά η αντικατάσταση 32 χιλιομέτρων σιδηροτροχιών στις Γραμμές 2 (ΣΕΠΟΛΙΑ – ΔΑΦΝΗ) και 3 (ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ – ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ), στο πρώτο μεγάλο έργο συντήρησης από το 2000.

Έργο 7,3 εκατ. ευρώ για τη Γραμμή 2 και τη Γραμμή 3 – Πότε ολοκληρώνεται

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 7,3 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει στοχευμένες παρεμβάσεις σε τμήματα με μεγαλύτερη καταπόνηση, με στόχο τη διατήρηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας του δικτύου. Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν έως τα τέλη του 2026.

Γιατί αλλάζουν τώρα οι ράγες

Η παρέμβαση είναι προληπτική και όχι αποτέλεσμα φθορών. Ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, εξηγεί:
 
«Δεν περιμένουμε να δούμε φθορές για να δράσουμε. Προχωράμε έγκαιρα και με σχέδιο».

Μέρος ευρύτερης αναβάθμισης

Σύμφωνα με τη ΣΤΑ.ΣΥ., η αλλαγή ραγών είναι μέρος ενός συνολικού προγράμματος βελτιώσεων, που περιλαμβάνει και εκσυγχρονισμό συρμών και συστημάτων, ώστε το αθηναϊκό μετρό να παραμείνει ασφαλές και σύγχρονο για τις επόμενες δεκαετίες.

Hyundai
NISSAN