.jpg)
Διαθέσιμο τόσο στο σεντάν όσο και στο βάγκον.
Σε δύο εκδόσεις ισχύος, 299 ή 367 ίππων.
Ηλεκτρική αυτονομία για 111 χιλιόμετρα.
Από 65.800 ευρώ στη Γερμανία.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Διαθέσιμο τόσο στο σεντάν όσο και στο βάγκον
Το νέο Audi A6 αποκαλύφθηκε στην 6η του γενιά πριν από λίγες εβδομάδες, έχοντας στη φαρέτρα του κινητήρες βενζίνης και diesel. Η γερμανική μάρκα είχε υποσχεθεί πως το προσεχές διάστημα θα πρόσθετε στην γκάμα και την επιλογή Plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, όπως και έκανε, παρουσιάζοντας την έκδοση e-hybrid quattro, που θα είναι διαθέσιμη τόσο στο σεντάν όσο και στο βάγκον Α6.
Σε δύο εκδόσεις ισχύος, 299 ή 367 ίππων
Το plug-in υβριδικό A6 «μοιράζεται» το ίδιο σύστημα κίνησης με το νέο A5 e-hybrid quattro. Αυτό σημαίνει πως εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων (252 ίππους) σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα (143 ίππους). Το σύνολο αυτό προσφέρεται σε δύο εκδόσεις συνδυαστικής ισχύος 299 ίππων (450 Nm ροπή) ή 367 ίππων (500 Nm ροπή). Η πιο ήπια έκδοση χρειάζεται 6,0 δευτερόλεπτα για να τρέξει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα, ενώ το ισχυρότερο απαιτεί 5,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Ηλεκτρική αυτονομία για 111 χιλιόμετρα
Την καρδιά του PHEV συστήματος κίνησης αποτελεί μία μπαταρία υψηλής τάσης 25,9 kWh (20,7 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα ), που μπορεί να φορτιστεί στα 11 kW. Σύμφωνα με την Audi, η νέα μπαταρία (περίπου 45% μεγαλύτερη από αυτή του παλιού A6 PHEV) δίνει τη δυνατότητα τόσο στο σεντάν, όσο και στο βάγκον (Avant) Plug-in υβριδικό Α6, να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά για 111 χιλιόμετρα. Σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ./ώρα.
Αν η μπαταρία είναι εντελώς άδεια, χρειάζεται 2,5 ώρες για να φτάσει σε πλήρη φόρτιση, ενώ το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας μπορεί να προσαρμοστεί σε τρία διαφορετικά μεγέθη χρησιμοποιώντας τα paddles του τιμονιού.
Από 65.800 ευρώ στη Γερμανία
Οι παραγγελίες για το νέο Audi A6 e-hybrid quattro στην αγορά της Γερμανίας ξεκινούν στις 8 Μαΐου, με τιμές από 65.800 ευρώ για το σεντάν και 68.300 ευρώ το βάγκον.