Οι αισθητήρες αφαιρούν όλα τα «τυφλά» σημεία, ανιχνεύοντας εμπόδια προς κάθε κατεύθυνση, που βρίσκονται σε απόσταση δύο γηπέδων ποδοσφαίρου.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι αισθητήρες αφαιρούν όλα τα «τυφλά» σημεία, ανιχνεύοντας εμπόδια προς κάθε κατεύθυνση, που βρίσκονται σε απόσταση δύο γηπέδων ποδοσφαίρου.

Το αυτο-κίνητο της Google

4.117 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2014)

Το μικρό διθέσιο πρωτότυπο όχημα της Google, δεν διαθέτει τιμόνι, ούτε πετάλια. Το μόνο που θέλει από εσάς είναι να το έχετε φορτισμένο -καθότι ηλεκτρικό- και να του πείτε πού θέλετε να σας πάει.

Η Google έκανε το επόμενο βήμα στην υπόθεση «αυτό-οδηγούμενα» οχήματα, καθώς αντί να συνεργαστεί με κάποια από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, τροποποιώντας ένα από τα μοντέλα της, παρουσίασε το δικό της πρωτότυπο όχημα. Πρόκειται για ένα διθέσιο όχημα, το οποίο δίνει την πραγματική διάσταση στον όρο «αυτοκίνητο», καθώς όντως κινείται μόνο του.Το μεγέθους Smart ForTwo μοντέλο, παρουσιάστηκε από τον συνιδρυτή της εταιρείας, κο Sergey Brin, σε μία εκδήλωση στην Καλιφόρνια. Απαλλαγμένη από τα δεσμά των οχημάτων συμβατικής παραγωγής, η Google έφτιαξε το δικό της αυτοκίνητο όπως ακριβώς το ήθελε, αφαιρώντας οτιδήποτε περιττό, όπως το τιμόνι και τα πετάλια.Οπότε, η ανθρώπινη συμμετοχή περιορίζεται στο πάτημα του μπουτόν εκκίνησης και στον προσδιορισμό του προορισμού, μέσω μίας μικρής οθόνης στο ταμπλό. Σύμφωνα με τον διευθυντή του εγχειρήματος, κο Chris Urmson, το λογισμικό πρόγραμμα και οι αισθητήρες κάνουν όλη τη δουλειά, με τους τελευταίους να αφαιρούν όλα τα «τυφλά» σημεία, προσφέροντας μια αψεγάδιαστη ορατότητα σε πολυσύχναστα αστικά κέντρα, καθώς μπορεί να ανιχνεύσει προς κάθε κατεύθυνση, εμπόδια που βρίσκονται σε απόσταση δύο γηπέδων ποδοσφαίρου.Για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια σε αυτό το πρώτο στάδιο εξέλιξης, η ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται στα 40 χλμ./ώρα την ώρα. Όπως φαίνεται από το video, η διθέσια καμπίνα διατηρεί μια μίνιμαλ λογική, με τα στοιχεία άνεσης και πολυτέλειας να λάμπουν δια της απουσίας τους. Οι δοκιμές είναι προγραμματισμένες να εκκινήσουν στους αμερικάνικους δρόμους αργότερα φέτος το καλοκαίρι, με το σχεδιασμό να κάνει λόγο για τη δημιουργία ενός στόλου 100 οχημάτων. Οι πρώτες εκδοχές του αυτοκινήτου της Google θα διαθέτουν τιμόνι και πετάλια, σε περίπτωση που οι οδηγοί ασφάλειας των δοκιμών χρειαστεί να παρακάμψουν το αυτόματο σύστημα. Αν όλα πάνε καλά, ένα μικρό πιλοτικό πρόγραμμα θα μπορούσε να ξεκινήσει στην Καλιφόρνια μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Ο τελικός στόχος είναι, σύμφωνα με τον κο Urmson, να φτιαχτούν «οχήματα που θα μπορούν να σηκώσουν το σύνολο του βάρους της οδήγησης».Πριν βιαστούμε να κρίνουμε αυστηρά τα αυτόνομο όχημα ως γνήσιοι λάτρεις της οδήγησης, ας αναλογιστούμε μαζί ορισμένα πράγματα. Καταρχάς, ας σκεφτούμε τις ατελείωτες ώρες που περνάμε σε μποτιλιαρισμένους δρόμους, τις οποίες θα μπορούσαμε να εκμεταλλευθούμε διαφορετικά, από το να διαβάζουμε ένα βιβλίο, να βλέπουμε μια ταινία ή ακόμα και να κοιμόμαστε. Επιπλέον, ας αναλογιστούμε τις ομάδες ανθρώπων με κινητικά προβλήματα ή θέματα όρασης, οι οποίοι είναι «καταδικασμένοι» να εξαιρούνται δια βίου από τη δυνατότητα της αυτοκίνησης. Ακόμα και για εκείνους που η οδήγηση μοιάζει με βουνό λόγω φόβου, το εν λόγω όχημα θα μπορούσε να τους αλλάξει τη ζωή.

Για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια σε αυτό το πρώτο στάδιο εξέλιξης, η ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται στα 40 χλμ./ώρα την ώρα.

Για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια σε αυτό το πρώτο στάδιο εξέλιξης, η ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται στα 40 χλμ./ώρα την ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN