" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Hyundai i10 μπήκε στη γραμμή παραγωγής στη γειτονική χώρα, ώστε τέλος του 2013, αρχές του 2014 να είναι έτοιμο να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές.

Το νέο i10 «μεγαλώνει», αφού η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα αποκτήσει επιπλέον 80 χλστ. μήκος, 65 χλστ. πλάτος και θα είναι 40 χλστ. χαμηλότερο για λόγους αεροδυναμικού συντελεστή.

O συνδυασμός του 1000άρη κινητήρα μ ένα εργοστασιακό κιτ υγραερίου (LPG), για περισσότερη οικονομία, θα είναι μια ακόμα επιλογή για το μίνι Hyundai, όσον αφορά την Ελλάδα.

Το νέο μοντέλο θα διαθέτει τον καλύτερο χώρο στην κατηγορία για τα πόδια των επιβατών και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ επίσης, μιας κι η χωρητικότητά του αυξάνεται στα 252 λτ.

Το νέο Hyundai i10 στην παραγωγή

Διαβάστηκε από 6707 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/9/2013

Το νέο i10 μπήκε στην παραγωγή στο εργοστάσιο της Hyundai στη Νικομήδεια της Τουρκίας. Εκεί επενδύθηκαν 508 εκατ. ευρώ, ώστε να κατασκευάζονται μέχρι 200.000 οχήματα ετησίως, τα οποία προορίζονται για την Ευρώπη.

 
Το νέο μίνι της Hyundai μπήκε στη γραμμή παραγωγής στη γειτονική χώρα, ώστε τέλος του 2013, αρχές του 2014 να είναι έτοιμο να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές.

Το καινούργιο i10 παρουσιάστηκε επίσημα στη Φρανκφούρτη, πιο δυναμικό, «φρέσκο» και μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με ένα εσωτερικό ποιοτικότερο, που αναβαθμίζει αισθητά την εικόνα του.

Έτσι, το νέο μοντέλο θα διαθέτει πλέον, σύμφωνα πάντα με τη Hyundai, τον καλύτερο χώρο στην κατηγορία για τα πόδια των επιβατών και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ επίσης, μιας κι η χωρητικότητά του αυξάνεται στα 252 λτ. (10% μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο).
Επίσης να υπενθυμίσουμε ότι μηχανικά το νέο i10 θα τροφοδοτείται από έναν 1000άρη 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 66 ίππων και 94 Nm ροπής, ή ένα 1,2 λτ. μοτέρ επίσης βενζίνης με 87 ίππους και 120 Nm ροπής, ενώ το στοίχημα (τουλάχιστον για την Ελλάδα) θα είναι η τρίτη επιλογή, ο συνδυασμός δηλαδή του 1000άρη κινητήρα μ ένα εργοστασιακό κιτ υγραερίου (LPG), για περισσότερη οικονομία.

Τέλος, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, επενδύθηκαν στο συγκεκριμένο εργοστάσιο 508 εκατ. ευρώ και δημιουργήθηκαν 2.700 θέσεις εργασίας, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος των 200.000 μονάδων ετησίως, ώστε να καλυφθεί η αναμενόμενη ζήτηση.

Tags: HYUNDAI i10
 

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Η κίνηση στους δρόμους

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

Ξεφύλλισε το τώρα!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »