9 φωτογραφίες »

Το Hyundai i20 N φοράει τον T-GDI κινητήρα των 204 ίππων και 275 Nm ροπής

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

78.634 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2021)

Κινητήρες-Επιδόσεις: Παραπλήσια σε απόδοση σύνολα
Οι παραπλήσιοι σε απόδοση κινητήρες των δύο μοντέλων και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά αρκούν για να τα καταστήσουν GTi και συμβάλλουν στον «ατίθασο» χαρακτήρα τους. Το Fiesta ST τροφοδοτείται από τον 1,5 λτ. 3κύλινδρο EcoBoost κινητήρα που αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής ο οποίος διαθέτει διπλό έλεγχο χρονισμού των βαλβίδων, αλλά και διπλό ψεκασμό. Το Hyundai i20 N τοποθετεί απέναντί του τον T-GDI κινητήρα των 204 ίππων και 275 Nm ροπής ο οποίος με τη σειρά του διαθέτει διπλό μεταβαλλόμενο χρονισμό και υψηλή πίεση έκχυσης βενζίνης.

Το Fiesta ST τροφοδοτείται από τον 1,5 λτ. 3κύλινδρο EcoBoost κινητήρα που αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής

Το Fiesta ST τροφοδοτείται από τον 1,5 λτ. 3κύλινδρο EcoBoost κινητήρα που αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Αμφότερα προσφέρουν πολύ καλές τιμές επιδόσεων και αναλογικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης, ενώ εφοδιάζονται με 6τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων με του μεν Fiesta να έχει αποδείξει πως συμβάλει και αυτό στην οδηγική εμπειρία που προσφέρει, ενώ του i20 N να έχει τις περγαμηνές να το ανταγωνιστεί διαθέτοντας επιπλέον και σύστημα ελέγχου των στροφών στα κατεβάσματα (rev matching). 

Το i20N έχει στόχο να χτυπήσει το Fiesta ST και στην οδική συμπεριφορά!

Το i20N έχει στόχο να χτυπήσει το Fiesta ST και στην οδική συμπεριφορά!

 
Οδική συμπεριφορά: Με επίκεντρο το fun to drive
To Fiesta ST όπως είπαμε είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας των μικρών GTi όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, χωρίς ακόμη να έχουμε πλήρη εικόνα για το i20 N. Με βάση τις προδιαγραφές, όμως, και σε αυτό το επίπεδο φαίνεται να κοντράρει το Fiesta ST εστιάζοντας στον fun to drive χαρακτήρα. Αρχικά και τα δύο διαθέτουν συστήματα παραμετροποίησης (Normal, Sport και Τrack στο ST και Normal, Eco, Sport, N και N Custom στο i20 N), σπορ setup αναρτήσεων και φρένων, ειδικά ελαστικά των Michelin και Pirelli αντίστοιχα και το βασικότερο, και τα δύο μπορούν να εξοπλιστούν με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (στο μεν i20N είναι μηχανικό LSD, το Fiesta φορά το ATB της Quaife).

To Fiesta ST είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας των μικρών GTi όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά

To Fiesta ST είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας των μικρών GTi όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά

 
Η γνώμη μας
Αναμφίβολα και τα δύο μοντέλα έχουν τις τεχνικές προδιαγραφές για να ηγηθούν στο τομέα του fun to drive και των επιδόσεων, αναμφίβολα και οι δύο μάρκες έχουν καταθέσει τις περγαμηνές τους. Η μεν Ford με όλη τη σειρά μοντέλων ST, η δε Hyundai πιο πρόσφατα με το i30 N. Από εκεί και πέρα, μένει να μπει και η παράμετρος τιμή, παρόλο που εδώ το συναίσθημα είναι που μετράει. Και είναι σίγουρο πως και τα δύο θα εκτοξεύσουν την αδρεναλίνη.
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ELASTIKA 2024
OPEL