Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Το νέο VW Taigo πάτησε στις εκθέσεις της Ελλάδας
14 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο VW Taigo πάτησε στις εκθέσεις της Ελλάδας

25.901 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2022)

Το Taigo, το νέο coupe SUV της Volkswagen και τρίτο B-SUV της μάρκας, είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και πλέον μπορείτε να το δείτε στις εκθέσεις της VW.

Το Taigo είναι το coupe B-SUV της Volkwagen

H Volkswagen αποκάλυψε το Taigo, το πρώτο της coupe μικρό SUV, το οποίο είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και πλέον κοσμεί τις εκθέσεις της μάρκας, όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες της VW Δεμερλιώτης από την Καρδίτσα. Το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της γερμανικής φίρμας στην κατηγορία των μικρών SUV, το οποίο ακολουθεί τα T-Cross και T-Roc, με το «καλημέρα» έχει συγκεντρώσει πάνω του μεγάλο μέρος από το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Επιπλέον, με το Taigo η Volkswagen γίνεται η πρώτη εταιρεία με τρεις εκπροσώπους στην εν λόγω κατηγορία. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγαλύτερο από T-Roc & T-Cross

Καταρχάς, ξεκαθαρίζοντας το τοπίο σε ό,τι αφορά την ιεραρχία της γκάμας των μικρών SUV της Volkswagen, το νέο Taigo, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 των Polo και T-Cross, έχει μήκος 4.266 χλστ., πλάτος 1.757 χλστ., ύψος 1.518 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του μετράται στα 2.566 χλστ.. Άρα, στην ουσία είναι 32 χλστ. μεγαλύτερο από το T-Roc (4.234 χλστ.) και 15,8 εκατοστά μεγαλύτερο από το T-Cross (4.108 χλστ.). Σε ό,τι έχει να κάνει με το μεταξόνιο, που ορίζει εν πολλοίς και τους χώρους της καμπίνας, το Taigo βρίσκεται ανάμεσα στα T-Roc (2.590 χλστ.) και T-Cross (2.551 χλστ.), ενώ το πορτμπαγκάζ χωρά 440 λίτρα, όγκος καλός, αν συνυπολογίσει κανείς την σχεδιαστική ιδιαιτερότητα της πόρτας του χώρου αποσκευών. Υπενθυμίζουμε πως το διαμέρισμα των αποσκευών του T-Cross είναι 385 έως 455 λτ. ανάλογα με τη θέση των συρόμενων πίσω καθισμάτων και του T-Roc 445 λίτρα.

Δύο κινητήρες και τρεις ιπποδυνάμεις έως 150 άλογα

Στην ελληνική αγορά το Taigo προσφέρεται με δύο κινητήρες και τρεις ιπποδυνάμεις. Στη βάση βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1.000άρης TSI κινητήρας σε δύο εκδόσεις ισχύος, 95 και 110 ίππων με ροπή 175 Nm και 200 Nm, αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή της γκάμας συναντούμε τον τετρακύλινδρο 1,5 TSI Evo με δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων που αποδίδει 150 άλογα και 250 Nm ροπής. Όσον αφορά στη μετάδοση, αυτή γίνεται αποκλειστικά στους 2 τροχούς του εμπρόσθιου άξονα από ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο για την έκδοση των 95 ίππων, ενώ στις εκδόσεις των 110 και 150 ίππων διατίθεται το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG).

Ας δούμε τι καίει κάθε τύπος αυτοκινήτου: