Στην εικόνα βλέπετε την πρόταση ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Στην εικόνα βλέπετε την πρόταση ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Τότε θα δούμε το νέο hypercar της Porsche

1.637 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2019)

Στα μέσα του 2015 η Porsche ολοκλήρωσε την παραγωγή της 918 Spyder και από τότε μέχρι σήμερα το κενό στη ναυαρχίδα της μάρκας δεν έχει καλυφθεί. Μάλιστα όπως φαίνεται για να δούμε το επόμενο hypercar της γερμανικής μάρκας θα περιμένουμε αρκετά ακόμα.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε σε δηλώσεις του κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, ο επικεφαλής της Porsche, Oliver Blume ξεκαθάρισε πως το εν λόγω μοντέλο δεν πρόκειται να το δούμε πριν το 2025. Περισσότερες πληροφορίες δεν δόθηκαν στο φως της δημοσιότητας, ωστόσο αυτό που γνωρίζουμε είναι πως όταν το αυτοκίνητο κάνει την εμφάνισή του θα πρόκειται για ένα «ηλεκτρισμένο» όχημα και πλέον περιμένουμε να δούμε αν θα πρόκειται για υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό.
 
Αιτία της μεγάλης αναμονής είναι η απόφαση της εταιρείας να περιμένει ακόμα τρία ή τέσσερα χρόνια προκειμένου να βελτιωθούν τα πακέτα μπαταριών. Η Porsche εκτιμά πως αυτή τη στιγμή οι μπαταρίες δεν είναι έτοιμες για να ενσωματωθούν σε ένα τόσο απαιτητικό project, όπως θα είναι το μοντέλο που θα καλύψει το κενό της 918 Spyder.
 
Η Porcshe για την περεταίρω ανάπτυξη των μπαταριών δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια καθώς ήδη συνεργάζεται με το πανεπιστήμιο του Στάνφορντ ψάχνοντας τι θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στο τμήμα των μπαταριών και κατ επέκταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ένα πρώτο αποτέλεσμα που έβγαλε αυτή η συνεργασία είναι ότι αυτονομία οδήγησης για 1.000 χιλιόμετρα είναι κάτι εφικτό, χρησιμοποιώντας μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες θα είναι 30% πιο ελαφρές από τις τρέχουσες συσκευασίες.
 
Τέλος να σημειωθεί πως στον τομέα των στέρεων μπαταριών το VW Group (στο οποίο ανήκει η Porsche) επένδυσε πέρυσι 100 εκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία QuantumScape με έδρα την Καλιφόρνια για να εργαστεί, με απώτερο σκοπό να  δημιουργηθεί μια γραμμή παραγωγής μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας.

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER