Η τέταρτη γενιά (P80) έφτασε στην Ιαπωνία το Δεκέμβριο του 1989 αλλά έκανε το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο το 1990 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, υιοθετώντας εξαιρετικά αεροδυναμική σχεδίαση για εκείνη την εποχή με συντελεστή Cd 0,34. Το Starlet απέκτησε για πρώτη φορά και την έκδοση επιδόσεων GT Turbo με 1.300άρη turbo κινητήρα (4E-FTE) απόδοσης 135 ίππων στις 6.400 σ.α.λ. Το ισχυρό μοτέρ σε συνδυασμό με το μόλις 890 κιλών βάρος του του έκαναν εξαιρετικά ταχύ για τα δεδομένα της εποχής, αλλά και μια πρώτης τάξεως βάση για βελτιώσεις.
Μέχρι τα τέλη του 1991, η παραγωγή του Starlet είχε φτάσει τα 2.333.538 αυτοκίνητα. H πρώτη του ανανέωση ήρθε το 1992 παίρνοντας νέα συστήματα ασφαλείας, ενώ το 1994 ακολούθησε η δεύτερη. Μέχρι τον ερχομό της πέμπτης γενιάς τον Ιανουάριου του 1996, είχαν πουληθεί σχεδόν 3 εκατομμύρια Starlet σε 68 χώρες.
Starlet (P90): To Glanza που «γάζωνε»
Η πέμπτη και τελευταία γενιά (P80) του Starlet σχεδιάστηκε και μπήκε σε παραγωγή μέσα σε μόλις δύο χρόνια, κάνοντας το ντεμπούτο του το 1996. Για μια ακόμη φορά προσφέρθηκε με 3 και 5 πόρτες και διέθετε μεγάλη ευρυχωρία και κύκλο στροφής μόλις 4,6 μ., που ήταν ο καλύτερος στην κατηγορία του εκείνη την εποχή.
Το Starlet Glanza ήταν ο αντικαστάστης του GT Turbo και προσφερόταν με ατμοσφαιρικό ή τουμπάτο μοτέρ 1.331 κ.εκ. με ισχύ 85 και 140 άλογα, αντίστοιχα. Ουσιαστικά πρόκειται για μια βελτιωμένη στα σημεία εκδοχή του 4E-FTE κινητήρα που κοσμούσε την προηγούμενη γενιά. Το τουρμπάτο Glanza ήταν σε θέση να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα, νούμερο καλό για τα τότε δεδομένα.
Το 1998, προσφέρθηκε σε κάποιες αγορές η ανανεωμένη του έκδοση. Η παραγωγή του σταμάτησε ωστόσο τον Ιούλιο του 1999, λίγο μετά το λανσάρισμα του νέου Yaris.