To καλό infotainment με την αναγνώριση χειρονομίας είναι έξτρα παντού ενώ ο digital πίνακας οργάνων α λα Tiguan (φωτ.) είναι ίδιον της τρίτης εξοπλιστικής γραμμής Highline.
Εξοπλισμός: Πλούσιο από τη βάση
74.489 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2017)
Οι τιμές στο λανσάρισμα του ανανεωμένου Golf έβδομης γενιάς ξεκινούν από 16.450 ευρώ για το 85άρι TSI του 1,0 λίτρου με τρίθυρο αμάξωμα. Το 1,0 στους 110 ίππους με πεντάθυρο αμάξωμα ξεκινά από 20.200 ευρώ ενώ σε περίπου 1.800 ευρώ υπολογίζεται η επιβάρυνση για το ημιαυτόματο σαζμάν διπλού συμπλέκτη, όπως της δοκιμής. Το δε ντίζελ των 1,6 λίτρων και 115 ίππων ξεκινά από τα 21.700 ευρώ (5d) ενώ στα 21.250 ευρώ είναι η εκκίνηση του Variant αμαξώματος με 110 βενζινοκίνητους ίππους. Από πλευράς εξοπλισμού το Golf εντυπωσιάζει. Έχει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες για παράθυρα και καθρέπτες, 7 αερόσακους και ESP με XDS, σύνδεση Bluetooth και θύρα USB, ημιαυτόματο κλιματισμό, αλλά και κάποια πιο ξεχωριστά στοιχεία όπως το προσαρμοζόμενο ραντάρ ελέγχου απόστασης (adaptive cruise control), Front Assist με φρένο έκτακτης ανάγκης, σύστημα Pre Crash, αισθητήρα κόπωσης αλλά και Multi Collision brake για περιορισμό επόμενων συγκρούσεων μετά από ατύχημα.
To καλό infotainment με την αναγνώριση χειρονομίας είναι έξτρα παντού ενώ ο digital πίνακας οργάνων α λα Tiguan (φωτ.) είναι ίδιον της τρίτης εξοπλιστικής γραμμής Highline.
《Δεν έχει πια έκδοση με ρύπους κάτω από 100 γρ. CΟ2/χλμ》 και πως να εχει; στην πραγματικοτητα ποτε δεν ειχε ασχετως αν οι γερμανοκομπιναδοροι προγραμματιζαν τα αυτοκινητα τη στιγμη του ελεγχου ρυπων να εκπεμπουν λιγοτερους.
Άσε φίλε , τη Γερμανική "ποιότητα" και "τεχνολογία" την έχω ζήσει απο πρώτο χέρι και έχω ακούσει "καλά λόγια" απο αρκετούς γνωστούς που είχαν Vw , οπότε κανείς δεν με πείθει για το αντίθετο......Όσο για την κακία που βγάζεις για τα Γιαπωνέζικα που βγαίνουν στην Τουρκία ας κρίνουν οι άλλοι τα λεγόμενα σου και το πόσο ευσταθούν αυτά που λες.......
Εχεις λεφτα; Αγοραζεις ιαπωνικο που ειναι πλεον στην ιδια τιμη ή και πιο ακριβο απο γερμανικο. Δεν εχεις λεφτα; Αγοραζεις γερμανικο και κανεις το σταυρο σου καθε φορα που θα πας βολτα ή ταξιδι να μην σε αφησει στο δρομο.
Οπως παντα κανω ευστοχες συγκρισεις τυπου Maybach με σκουτερ Piaggio, να πω οτι ειναι χαωδης η διαφορα τιμης ενος Κουβαγκεν Γκολφω με ενα Auris! Το πρωτο εχει 20.000€ ενω το δευτερο εχει 19.500€ (1.2 turbo - 116 hp)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εγω που ειμαι πλουσιος και εχω φραγκα θα αγορασω το γκολφω και οι υπολοιποι που ειστε μπατιρηδες και δεν εχετε να φατε να πατε να αγορασετε το ιαπωνικο!
Φιλε wow μιλαμε για νορμαλ και λιγο πιο πανω καταστασεις! Οχι για ζαμπλουτους που ασχολουνται αποκλειστικα και μονο με την υπερπολυτελεια! Να σκεφτομαστε τι γραφουμε.
Εντάξει παιδιά η βλακεία και η ασχετοσύνη πρέπει να έχουν και ένα όριο. Δεν μπορείτε να συγκρίνετε γερμανική τεχνολογία και Ποιότητα κατασκευής με τα ιαπωνικά τάπερ και μάλιστα φτιαγμένα στην Τουρκία. Όχι άλλο κάρβουνο...
Ta pragmata einai apla: Exeis lefta? pairneis germaniko gia na exeis poithta, texnologia, asfaleia kai kuros. Den exeis? pairneis iapwneziko na kaneis th doulitsa sou.
Ο καθένας έχει την άποψη του έρχομαι απο δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα Ep70 και N13 και τώρα που εχω mk4 ελάχιστα προβλήματα έχει βγάλει μόνο ελατήριο αφαλου πόρτας στους καλούς απλώς ετυχε η του πινουν το αίμα
Ναι αλήθεια Είδα τον Κριστιάνο Ρονάλντο και μου είπε ότι πούλησε τη veyron, το R8 το RS6 κτλπ που έχει για να πάρει toyotοlexus. Δεν είδατε κιολας που όλοι οι εφοπλιστές και αρχηγοί κρατών κυκλοφορούν με τoyota και οχι με S-class?
Αν κάποιος επιλέξει το νεο golf, με 1000€ παραπάνω παίρνει το 1.5 130 ps blue emotion τετρακύλινδρο με σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων.Μακριά από την μόδα των μικρών τρικύλιδρων και επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας τους υπάρχει ;;;
《Δεν έχει πια έκδοση με ρύπους κάτω από 100 γρ. CΟ2/χλμ》 και πως να εχει; στην πραγματικοτητα ποτε δεν ειχε ασχετως αν οι γερμανοκομπιναδοροι προγραμματιζαν τα αυτοκινητα τη στιγμη του ελεγχου ρυπων να εκπεμπουν λιγοτερους.
Μετα απο ενα 6μηνο με το εταιρικο Golf λεω Auris και παλι Auris!
Άσε φίλε , τη Γερμανική "ποιότητα" και "τεχνολογία" την έχω ζήσει απο πρώτο χέρι και έχω ακούσει "καλά λόγια" απο αρκετούς γνωστούς που είχαν Vw , οπότε κανείς δεν με πείθει για το αντίθετο......Όσο για την κακία που βγάζεις για τα Γιαπωνέζικα που βγαίνουν στην Τουρκία ας κρίνουν οι άλλοι τα λεγόμενα σου και το πόσο ευσταθούν αυτά που λες.......
Εχεις λεφτα; Αγοραζεις ιαπωνικο που ειναι πλεον στην ιδια τιμη ή και πιο ακριβο απο γερμανικο. Δεν εχεις λεφτα; Αγοραζεις γερμανικο και κανεις το σταυρο σου καθε φορα που θα πας βολτα ή ταξιδι να μην σε αφησει στο δρομο.
Οπως παντα κανω ευστοχες συγκρισεις τυπου Maybach με σκουτερ Piaggio, να πω οτι ειναι χαωδης η διαφορα τιμης ενος Κουβαγκεν Γκολφω με ενα Auris! Το πρωτο εχει 20.000€ ενω το δευτερο εχει 19.500€ (1.2 turbo - 116 hp)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εγω που ειμαι πλουσιος και εχω φραγκα θα αγορασω το γκολφω και οι υπολοιποι που ειστε μπατιρηδες και δεν εχετε να φατε να πατε να αγορασετε το ιαπωνικο!
Φιλε wow μιλαμε για νορμαλ και λιγο πιο πανω καταστασεις! Οχι για ζαμπλουτους που ασχολουνται αποκλειστικα και μονο με την υπερπολυτελεια! Να σκεφτομαστε τι γραφουμε.
Μετά από ένα χρόνο με το auris (εταιρικο) λέω golf και πάλι golf
Εντάξει παιδιά η βλακεία και η ασχετοσύνη πρέπει να έχουν και ένα όριο. Δεν μπορείτε να συγκρίνετε γερμανική τεχνολογία και Ποιότητα κατασκευής με τα ιαπωνικά τάπερ και μάλιστα φτιαγμένα στην Τουρκία. Όχι άλλο κάρβουνο...
Μετα απο ενα εξαμηνο με εταιρικη Mercedes-Maybach S600 λεω Auris και παλι Auris!!!
Ta pragmata einai apla: Exeis lefta? pairneis germaniko gia na exeis poithta, texnologia, asfaleia kai kuros. Den exeis? pairneis iapwneziko na kaneis th doulitsa sou.
Ο καθένας έχει την άποψη του έρχομαι απο δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα Ep70 και N13 και τώρα που εχω mk4 ελάχιστα προβλήματα έχει βγάλει μόνο ελατήριο αφαλου πόρτας στους καλούς απλώς ετυχε η του πινουν το αίμα
Ναι αλήθεια Είδα τον Κριστιάνο Ρονάλντο και μου είπε ότι πούλησε τη veyron, το R8 το RS6 κτλπ που έχει για να πάρει toyotοlexus. Δεν είδατε κιολας που όλοι οι εφοπλιστές και αρχηγοί κρατών κυκλοφορούν με τoyota και οχι με S-class?
Αν κάποιος επιλέξει το νεο golf, με 1000€ παραπάνω παίρνει το 1.5 130 ps blue emotion τετρακύλινδρο με σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων.Μακριά από την μόδα των μικρών τρικύλιδρων και επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας τους υπάρχει ;;;