• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας των 999 κ.εκ. είναι τρικίλυνδρος με 12βάλβιδη κεφαλή.

Το 7άρι DSG ταιριάζει με τον 1.0 TSI. Συνοδεύεται δε και με χειριστήρια στο τιμόνι.

Κινητήρας: Μια εικόνα, 1.000 κυβικά!

Διαβάστηκε από 56434 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/8/2017
 

Ο κινητήρας των 999 κ.εκ. είναι τρικίλυνδρος με 12βάλβιδη κεφαλή. Το μοτέρ αυτό δεν έχει διαφορές με το αντίστοιχο του προ ανανέωσης Golf ωστόσο αναφέρεται πια με 110 αντί για 115 ίππους. Γενικά οι αλλαγές που έχουν γίνει αφορούν κυρίως στη χαρτογράφηση και στην ηλεκτρονική διαχείριση του συνόλου και όχι σε αλλαγή στο hardware. To δε γεγονός ότι οι στροφές απόδοσης της ισχύος και της ροπής (η δεύτερη είναι αμετάβλητη στα 200 Nm) είναι στο ίδιο επίπεδο με πριν, δείχνει ότι στόχος ήταν η βελτιστοποίηση των λειτουργικών χαρακτηριστικών χωρίς θυσίες σε ό,τι παρέχεται στον οδηγό. Κι αυτό είναι που διακρίνει κανείς και στο δρόμο: μια πιο ήρεμη, πιο γραμμική, πιο αρμονική λειτουργία με λιγότερο «ανάγλυφο» ηχητικό ίχνος. Η λείανση των χαρακτηριστικών λειτουργίας δεν έχει εξαφανίσει πλήρως την τρικύλινδρη υπογραφή του μοτέρ η οποία ωστόσο με δυσκολία γίνεται αντιληπτή. Η πίεση ακόμα και πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. έχει να δώσει πράγματα στον οδηγό ενώ και κάτω από το «ψυχολογικό όριο» των 2.000 σ.α.λ. το μοτέρ έχει αρκετή ζωή μέσα του. Για μία ακόμα φορά είναι αγαστή η συνεργασία με το 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο με τους δύο συμπλέκτες, όπως διατηρούνται όμως και οι στιγμές αναμονής κατά την εμπλοκή της όπισθεν και της πρώτης σχέσης. Πολύ καλές κρίνονται οι επιδόσεις ενώ η κατανάλωση (στα 6,6 λτ./100 χλμ. μετρημένη από εμάς) τοποθετεί το Golf στην καλή πλευρά του πίνακα της κατηγορίας και σε αρκετά διακεκριμένη θέση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 13 σχόλια