• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το ανανεωμένο VW Golf με τον 1.000άρη τρικύλινδρο TSI κινητήρα απόδοσης 110 ίππων.

Mε προφανώς μικρές επεμβάσεις σε επιμέρους στοιχεία, η VW έδωσε στο Golf ένα προφίλ το οποίο παραμένει ψύχραιμο ακόμα και πάνω από πολύ κακό δρόμο.

Αυτή η έκδοση για την ελληνική αντιπροσωπεία θα απορροφήσει το μεγαλύτερο ποσοστό παραγγελιών ανάμεσα στις υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις και πιθανώς στη γκάμα συνολικά. 

Από πλευράς εμφάνισης λοιπόν το update του Golf δεν κρύβει εκπλήξεις αλλά φαίνεται πιο φρέσκο χάρη σε πολύ στοχευμένο «ρετούς».

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου VW Golf.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου VW Golf.

Δοκιμή: VW Golf 1,0 λτ. με 110 ίππους

Διαβάστηκε από 29778 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/8/2017

Το ανανεωμένο VW Golf πάτησε Ελλάδα και ετοιμάζεται για μια ολομέτωπη επίθεση στον ανταγωνισμό με τις high-tech τεχνολογίες του. Δείτε τώρα τι νέο φέρνει σε τεχνολογίες στο εσωτερικό, τι αλλαγές έχουν γίνει στον 1.000άρη TSI και τι αλλάζει στην τιμή και τον εξοπλισμό.

 
What is new
- Mικρές αλλαγές σε φώτα και προφυλακτήρες εμπρός πίσω 
- Φουλ ψηφιακό εσωτερικό 
- Κινητήρας 1,0 TSI με 110 ίππους πλέον 
- Τιμή 20.200 ευρώ (5θυρο)

Πρόκειται βασικά για τη λογική των εταιρειών που φτιάχνουν τα πιο καλά, τα πιο επιθυμητά smartphone. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες λειτουργούν πια με τον ίδιο τρόπο, ή έτσι πρέπει τουλάχιστον, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στο φρενήρη ρυθμό με τον οποίο ανανεώνεται ο ανταγωνισμός, ειδικά σε κατηγορίες όπως τα μικρομεσαία στην Ευρώπη. Ό,τι νεότερο υπάρχει λοιπόν σε «λογισμικό» και «εφαρμογές» πρέπει να εγκαθίσταται άμεσα και στο αυτοκίνητο. Η δε εμφάνιση δεν είναι υποχρεωτικό να αλλάζει πολύ. Ούτε στα κινητά, ούτε στα αυτοκίνητα.
 
«Είμαστε μια εταιρεία η οποία δεν κάνει λίφτινγκ» έχουν πει πολλές φορές οι άνθρωποι της VW και ειδικά για το Golf θεωρούν ότι δεν έχουν κάνει ξανά κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Αυτό όμως έχει αλλάξει εδώ και κάποιο καιρό και πήρε μια «ανεπιστρεπτί» τροχιά μετά το σκάνδαλο των ντίζελ κινητήρων. Οι Γερμανοί έκτοτε έχουν την πρόθεση να κάνουν «install» στο εκάστοτε μοντέλο τους, οτιδήποτε νέο έχει μέσα η φαρέτρα τους. Κι αυτό ξέρουμε ότι θα γίνει σε μεγάλο βαθμό και με το επόμενο Polo, αλλά αυτό είναι μια «συζήτηση» που θα κάνουμε σε μερικούς μήνες. 
 
Από πλευράς εμφάνισης λοιπόν το update του Golf δεν κρύβει εκπλήξεις αλλά φαίνεται πιο φρέσκο χάρη σε πολύ στοχευμένο «ρετούς». Τα νέα φώτα με νέα υπογραφή από τα φώτα ημέρας LED εμπρός και πλήρως LED πίσω σε όλες τις εκδόσεις ίσως δεν γίνουν αμέσως αντιληπτά από όλους σε αντίθεση με τους προφυλακτήρες οι οποίοι είναι ξανασχεδιασμένοι και στα δύο άκρα και δείχνουν πιο επιθετικοί. 
Τεχνικά η πρώτη δοκιμή του ανανεωμένου Golf στην Ελλάδα πατάει πάνω στο τρικύλινδρο μοτέρ του 1,0 λίτρου με 110 ίππους πλέον. Αυτή η έκδοση για την ελληνική αντιπροσωπεία θα απορροφήσει το μεγαλύτερο ποσοστό παραγγελιών ανάμεσα στις υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις και πιθανώς στη γκάμα συνολικά. 
 
Από οικονομικής άποψης ο κατάλογος ξεκινά από την έκδοση 1,0 με 85 ίππους και τιμές οι οποίες ανάλογα τον κινητήρα είναι όμοιες ή έστω παραπλήσιες με αυτές του προ ανανέωσης μοντέλου αλλά με πολύ καλό εξοπλισμό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Διομηδης

    《Δεν έχει πια έκδοση με ρύπους κάτω από 100 γρ. CΟ2/χλμ》 και πως να εχει; στην πραγματικοτητα ποτε δεν ειχε ασχετως αν οι γερμανοκομπιναδοροι προγραμματιζαν τα αυτοκινητα τη στιγμη του ελεγχου ρυπων να εκπεμπουν λιγοτερους.

      59
  • Αριστείδης

    Άσε φίλε , τη Γερμανική "ποιότητα" και "τεχνολογία" την έχω ζήσει απο πρώτο χέρι και έχω ακούσει "καλά λόγια" απο αρκετούς γνωστούς που είχαν Vw , οπότε κανείς δεν με πείθει για το αντίθετο......Όσο για την κακία που βγάζεις για τα Γιαπωνέζικα που βγαίνουν στην Τουρκία ας κρίνουν οι άλλοι τα λεγόμενα σου και το πόσο ευσταθούν αυτά που λες.......

      22
  • Complicated

    Εχεις λεφτα; Αγοραζεις ιαπωνικο που ειναι πλεον στην ιδια τιμη ή και πιο ακριβο απο γερμανικο. Δεν εχεις λεφτα; Αγοραζεις γερμανικο και κανεις το σταυρο σου καθε φορα που θα πας βολτα ή ταξιδι να μην σε αφησει στο δρομο.

      15
  • Γερμανοτρολιας ORIGINAL

    Οπως παντα κανω ευστοχες συγκρισεις τυπου Maybach με σκουτερ Piaggio, να πω οτι ειναι χαωδης η διαφορα τιμης ενος Κουβαγκεν Γκολφω με ενα Auris! Το πρωτο εχει 20.000€ ενω το δευτερο εχει 19.500€ (1.2 turbo - 116 hp)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εγω που ειμαι πλουσιος και εχω φραγκα θα αγορασω το γκολφω και οι υπολοιποι που ειστε μπατιρηδες και δεν εχετε να φατε να πατε να αγορασετε το ιαπωνικο!

      10
  • ole wow

    Φιλε wow μιλαμε για νορμαλ και λιγο πιο πανω καταστασεις! Οχι για ζαμπλουτους που ασχολουνται αποκλειστικα και μονο με την υπερπολυτελεια! Να σκεφτομαστε τι γραφουμε.

      8
  • germanotrolias-δεν με εφταναν για Golf και πουλαω τρελα

    Μετα απο ενα εξαμηνο με εταιρικη Mercedes-Maybach S600 λεω Auris και παλι Auris!!!

     
  • wow

    Ναι αλήθεια Είδα τον Κριστιάνο Ρονάλντο και μου είπε ότι πούλησε τη veyron, το R8 το RS6 κτλπ που έχει για να πάρει toyotοlexus. Δεν είδατε κιολας που όλοι οι εφοπλιστές και αρχηγοί κρατών κυκλοφορούν με τoyota και οχι με S-class?

     
  • Simple

    Ta pragmata einai apla: Exeis lefta? pairneis germaniko gia na exeis poithta, texnologia, asfaleia kai kuros. Den exeis? pairneis iapwneziko na kaneis th doulitsa sou.

     
  • GTI

    Εντάξει παιδιά η βλακεία και η ασχετοσύνη πρέπει να έχουν και ένα όριο. Δεν μπορείτε να συγκρίνετε γερμανική τεχνολογία και Ποιότητα κατασκευής με τα ιαπωνικά τάπερ και μάλιστα φτιαγμένα στην Τουρκία. Όχι άλλο κάρβουνο...

     
  • geoval1

    Αν κάποιος επιλέξει το νεο golf, με 1000€ παραπάνω παίρνει το 1.5 130 ps blue emotion τετρακύλινδρο με σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων.Μακριά από την μόδα των μικρών τρικύλιδρων και επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας τους υπάρχει ;;;