• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mε προφανώς μικρές επεμβάσεις σε επιμέρους στοιχεία, η VW έδωσε στο Golf ένα προφίλ το οποίο παραμένει ψύχραιμο ακόμα και πάνω από πολύ κακό δρόμο.

Σε μια ορεινή διαδρομή το Golf θα εμφανιστεί ίσως ένα «κλικ» πιο αποτελεσματικό από ότι πριν. Μοιάζει επιπλέον, να έβαλε πιο πολύ στο ρεπερτόριό του το όσο το δυνατόν πιο άνετο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.

Με ελαστικά 225/45 R17 το επίπεδο άνεσης δεν υποβαθμίστηκε ακόμα και σε κακό δρόμο.

Οδική συμπεριφορά: ραφινάρισμα και βελτιώσεις στα σημεία

Διαβάστηκε από 53823 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/8/2017
 

Όπως και στους υπόλοιπους τομείς του, έτσι και γύρω από την οδική συμπεριφορά ο οδηγός θα παρατηρήσει αλλαγές μικρής μεν κλίμακας αλλά σε αρκετά σημεία. Το μόνο που δε μπορεί να περάσει απαρατήρητο και στοιχειοθετεί το πιο χτυπητό νέο γνώρισμα, είναι η βελτίωση της ποιότητας κύλισης σε βαθμό που το Golf μοιάζει να πιέζει πια τα όρια της κατηγορίας του προς τα πάνω. Ο δρόμος κάτω από τα 17άρια ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής ακούγεται ελάχιστα ή και καθόλου αν βοηθάει και το οδόστρωμα ενώ ακόμα και πάνω από κακή άσφαλτο ελάχιστα είναι τα βουητά που θα διεισδύσουν στο σαλόνι. Κάτι ανάλογο ισχύει και με τις λακκούβες οι οποίες δε μπορούν να διαταράξουν την επίπεδη κίνηση του οχήματος. Η ρύθμιση της ανάρτησης μοιάζει ίσως μια ιδέα πιο σφικτή από ότι πριν, χωρίς να χάνεται ο στόχος της οδικής συμπεριφοράς. Οι κλίσεις παραμένουν συγκρατημένες ενώ η δομή στο πίσω μέρος (με ημιάκαμπτο άξονα σε αυτές τις εκδόσεις) συνεχίζει  να μη μας ενθουσιάζει όσο μια λύση πολλαπλών συνδέσμων, αλλά μας έδωσε την αίσθηση ότι ελέγχει λίγο πιο καλά τις ταλαντώσεις από ότι πριν το λίφτινγκ. Το τιμόνι έχει την γνωστή ελαφριά αίσθηση αλλά όσο ο ρυθμός της κίνησης εντείνεται αποδεικνύεται ικανοποιητικό. Κορυφαία εκ νέου τα φρένα με 35,4 απόσταση ακινητοποίησης και καλή αίσθηση στο πεντάλ χωρίς σημάδια κόπωσης. Μια ιδέα ελαφρώς αυξημένου βάρους, την οποία είχαμε από το εξωτερικό κιόλας, μας συνάντησε και στην εν Ελλάδι δοκιμή. Η VW ανακοινώνει μόλις 10 κιλά αύξηση οπότε δεν είμαστε εντελώς λάθος. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 13 σχόλια

Νέο concept της Mercedes

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Η κίνηση στους δρόμους

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »