• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mε προφανώς μικρές επεμβάσεις σε επιμέρους στοιχεία, η VW έδωσε στο Golf ένα προφίλ το οποίο παραμένει ψύχραιμο ακόμα και πάνω από πολύ κακό δρόμο.

Σε μια ορεινή διαδρομή το Golf θα εμφανιστεί ίσως ένα «κλικ» πιο αποτελεσματικό από ότι πριν. Μοιάζει επιπλέον, να έβαλε πιο πολύ στο ρεπερτόριό του το όσο το δυνατόν πιο άνετο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.

Με ελαστικά 225/45 R17 το επίπεδο άνεσης δεν υποβαθμίστηκε ακόμα και σε κακό δρόμο.

Οδική συμπεριφορά: ραφινάρισμα και βελτιώσεις στα σημεία

Διαβάστηκε από 56433 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/8/2017
 

Όπως και στους υπόλοιπους τομείς του, έτσι και γύρω από την οδική συμπεριφορά ο οδηγός θα παρατηρήσει αλλαγές μικρής μεν κλίμακας αλλά σε αρκετά σημεία. Το μόνο που δε μπορεί να περάσει απαρατήρητο και στοιχειοθετεί το πιο χτυπητό νέο γνώρισμα, είναι η βελτίωση της ποιότητας κύλισης σε βαθμό που το Golf μοιάζει να πιέζει πια τα όρια της κατηγορίας του προς τα πάνω. Ο δρόμος κάτω από τα 17άρια ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής ακούγεται ελάχιστα ή και καθόλου αν βοηθάει και το οδόστρωμα ενώ ακόμα και πάνω από κακή άσφαλτο ελάχιστα είναι τα βουητά που θα διεισδύσουν στο σαλόνι. Κάτι ανάλογο ισχύει και με τις λακκούβες οι οποίες δε μπορούν να διαταράξουν την επίπεδη κίνηση του οχήματος. Η ρύθμιση της ανάρτησης μοιάζει ίσως μια ιδέα πιο σφικτή από ότι πριν, χωρίς να χάνεται ο στόχος της οδικής συμπεριφοράς. Οι κλίσεις παραμένουν συγκρατημένες ενώ η δομή στο πίσω μέρος (με ημιάκαμπτο άξονα σε αυτές τις εκδόσεις) συνεχίζει  να μη μας ενθουσιάζει όσο μια λύση πολλαπλών συνδέσμων, αλλά μας έδωσε την αίσθηση ότι ελέγχει λίγο πιο καλά τις ταλαντώσεις από ότι πριν το λίφτινγκ. Το τιμόνι έχει την γνωστή ελαφριά αίσθηση αλλά όσο ο ρυθμός της κίνησης εντείνεται αποδεικνύεται ικανοποιητικό. Κορυφαία εκ νέου τα φρένα με 35,4 απόσταση ακινητοποίησης και καλή αίσθηση στο πεντάλ χωρίς σημάδια κόπωσης. Μια ιδέα ελαφρώς αυξημένου βάρους, την οποία είχαμε από το εξωτερικό κιόλας, μας συνάντησε και στην εν Ελλάδι δοκιμή. Η VW ανακοινώνει μόλις 10 κιλά αύξηση οπότε δεν είμαστε εντελώς λάθος. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 13 σχόλια