• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτα ο σκαραβαίος, μετά το Golf, τώρα... ID3;

Διαβάστηκε από 2470 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/10/2019
 

Είναι το VW ID3 το σημαντικότερο ηλεκτρικό μέχρι σήμερα; Γιατί; Πως πιστεύει η VW ότι θα καταφέρει κάτι τέτοιο;


Γιατί το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο της VW είναι σημαντικό; Τι παραπάνω έχει και το κάνει να ξεχωρίζει σε σχέση με μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά εδώ και χρόνια; Είναι επειδή είναι VW ή επειδή διαφέρει;
 
Αν ρωτήσεις κάποιον να ονομάσει ένα ηλεκτρικό μικρομεσαίο, η πρώτη απάντηση που θα πάρεις θα είναι το Nissan Leaf. Και δικαίως, αφού το ιαπωνικό μοντέλο δεν είναι απλά ένα λανσάρισμα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, αλλά ένα αυτοκίνητο που πωλείται εδώ και χρόνια και μάλιστα βρίσκεται ήδη στη δεύτερη γενιά του. ¶ρα γιατί τόση πρεμούρα με το ID3;
 
Αν κρίνει κανείς από το όνομα, η VW θεωρεί το νέο της μοντέλο το τρίτο σημαντικότερο της ιστορίας της, μετά τον Σκαραβαίο και το Golf. Και αφού αυτά τα δύο μοντέλα ήταν σημαντικά συνολικά για την ιστορία της αυτοκίνησης, τότε και το ID3 θα έχει και αυτό την ίδια σημασία. Ή όχι;
 
Αλήθεια είναι πως το ID3 παρά τις ιδιοτροπίες του σε σχέση με ένα συμβατικό μικρομεσαίο, όπως η πίσω κίνηση, το τεράστιο μεταξόνιο και οι ελάχιστοι πρόβολοι, το ιδιαίτερα απλό εσωτερικό, αλλά και οι εκρηκτικές επιδόσεις από τη βασική έκδοση, προσπαθεί πολύ να είναι όσο πιο κοντά γίνεται.
 
Αυτό γιατί η VW ξέρει πως το ID3 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο για τους περισσότερους αγοραστές, και δεν θέλει να τους «πήξει» με ένα σωρό τεχνικά, διαφορές, τερτίπια και αλλόκοτες εξηγήσεις. Δύο ιπποδυνάμεις, τρεις αυτονομίες, τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού. Και στην καμπίνα, μία οθόνη και φωνητικές εντολές για όλα. Απλές. Λες κρυώνω σε ζεσταίνει, ούτε να ρυθμίσεις θερμοκρασία ούτε τίποτε. Ένα αυτοκίνητο που θα ακούει τη γλώσσα της γενιάς των έξυπνων τηλεφώνων που έχουν μάθει να χρησιμοποιούν προηγμένες τεχνολογίες με τον πιο απλό όμως τρόπο.
 
Και αυτό είναι το νέο που εισάγει στην αυτοκίνηση. Ως αυτοκίνητο, δε ξεχωρίζει ούτε σε σχεδίαση ούτε σε κάποιον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Είναι όμως το πακέτο που όπως και το Golf 45 χρόνια πριν, θα καθορίσει το πως θα είναι το «σωστό» ηλεκτρικό μικρομεσαίο. Θα είναι το επόμενο μέτρο σύγκρισης της κατηγορίας. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζει και ευελπιστεί η VW.
 
Εσείς όμως το βλέπετε αυτό στο νέο ID3; Σας φαίνεται τόσο σημαντικό ή αξιόλογο; Και τελικά δείχνει να είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αγοράσετε; Ή όλα αυτά σας αφήνουν ακόμη παγερά αδιάφορους; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Η κίνηση στους δρόμους

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Porsche: «Nα διαφοροποιηθούμε για να επιβιώσουμε»

Διέρρευσε η νέα Skoda Octavia;

Σχέδιο δείχνει το νέο Hyundai Tucson

Αντανακλαστικά στο ζενίθ

Βαν της Hyundai μόνο για drift (+vid)

Aμφισβητούνται οι χρόνοι του Model S στο Ring

Audi S5 Sportback και TT RS από την ABT

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »