Πρώτα ο σκαραβαίος, μετά το Golf, τώρα... ID3;

4.515 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2019)

Είναι το VW ID3 το σημαντικότερο ηλεκτρικό μέχρι σήμερα; Γιατί; Πως πιστεύει η VW ότι θα καταφέρει κάτι τέτοιο;


Γιατί το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο της VW είναι σημαντικό; Τι παραπάνω έχει και το κάνει να ξεχωρίζει σε σχέση με μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά εδώ και χρόνια; Είναι επειδή είναι VW ή επειδή διαφέρει;
 
Αν ρωτήσεις κάποιον να ονομάσει ένα ηλεκτρικό μικρομεσαίο, η πρώτη απάντηση που θα πάρεις θα είναι το Nissan Leaf. Και δικαίως, αφού το ιαπωνικό μοντέλο δεν είναι απλά ένα λανσάρισμα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, αλλά ένα αυτοκίνητο που πωλείται εδώ και χρόνια και μάλιστα βρίσκεται ήδη στη δεύτερη γενιά του. ¶ρα γιατί τόση πρεμούρα με το ID3;
 
Αν κρίνει κανείς από το όνομα, η VW θεωρεί το νέο της μοντέλο το τρίτο σημαντικότερο της ιστορίας της, μετά τον Σκαραβαίο και το Golf. Και αφού αυτά τα δύο μοντέλα ήταν σημαντικά συνολικά για την ιστορία της αυτοκίνησης, τότε και το ID3 θα έχει και αυτό την ίδια σημασία. Ή όχι;
 
Αλήθεια είναι πως το ID3 παρά τις ιδιοτροπίες του σε σχέση με ένα συμβατικό μικρομεσαίο, όπως η πίσω κίνηση, το τεράστιο μεταξόνιο και οι ελάχιστοι πρόβολοι, το ιδιαίτερα απλό εσωτερικό, αλλά και οι εκρηκτικές επιδόσεις από τη βασική έκδοση, προσπαθεί πολύ να είναι όσο πιο κοντά γίνεται.
 
Αυτό γιατί η VW ξέρει πως το ID3 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο για τους περισσότερους αγοραστές, και δεν θέλει να τους «πήξει» με ένα σωρό τεχνικά, διαφορές, τερτίπια και αλλόκοτες εξηγήσεις. Δύο ιπποδυνάμεις, τρεις αυτονομίες, τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού. Και στην καμπίνα, μία οθόνη και φωνητικές εντολές για όλα. Απλές. Λες κρυώνω σε ζεσταίνει, ούτε να ρυθμίσεις θερμοκρασία ούτε τίποτε. Ένα αυτοκίνητο που θα ακούει τη γλώσσα της γενιάς των έξυπνων τηλεφώνων που έχουν μάθει να χρησιμοποιούν προηγμένες τεχνολογίες με τον πιο απλό όμως τρόπο.
 
Και αυτό είναι το νέο που εισάγει στην αυτοκίνηση. Ως αυτοκίνητο, δε ξεχωρίζει ούτε σε σχεδίαση ούτε σε κάποιον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Είναι όμως το πακέτο που όπως και το Golf 45 χρόνια πριν, θα καθορίσει το πως θα είναι το «σωστό» ηλεκτρικό μικρομεσαίο. Θα είναι το επόμενο μέτρο σύγκρισης της κατηγορίας. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζει και ευελπιστεί η VW.
 
Εσείς όμως το βλέπετε αυτό στο νέο ID3; Σας φαίνεται τόσο σημαντικό ή αξιόλογο; Και τελικά δείχνει να είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αγοράσετε; Ή όλα αυτά σας αφήνουν ακόμη παγερά αδιάφορους; Τι λέτε;

FORD E-TRANSIT
OPEL