• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Volkswagen: Πρόσκληση σε όσους έχουν παράπονα

Διαβάστηκε από 109395 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2019
 

Και καταγγέλλανε την Volkswagen για «Τουπέ, έλλειψη σεβασμού, λάθη & πανάκριβο after sales».

Στείλαμε στην VW τα παραπόνα τους και της ζητήσαμε να τους απαντήσει (Δείτε το με ένα ΚΛΙΚ εδώ). Ρωτούσαμε ακόμα:
«Σκοπεύετε να αλλάξετε κάτι στον τρόπο που λειτουργούν και συμπεριφέρονται οι πωλήσεις και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία σας;»

Η απάντηση που πήραμε, στις πρώτες 100 γραμμές της, δεν είχε σχέση με τις ερωτήσεις μας, στις  τελευταίες γραμμές όμως είχε τεράστιο ενδιαφέρον.

«Θα θέλαμε να απευθύνουμε μέσω του AutoΤρίτη μια ανοιχτή πρόσκληση σε όλους όσοι συμμετείχαν σε όλο το βάθος της έρευνας (καθώς πολλοί από τους συμμετέχοντες είχαν αναρτήσει δημοσίευση από το 2015) να επικοινωνήσουν μαζί μας στο τηλέφωνο 210 9981100, προκειμένου η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της Volkswagen να μπορέσει να ασχοληθεί διεξοδικά με κάθε περίπτωση μεμονωμένα με την προσοχή που της αρμόζει.»

Δείχνει ότι η Volkswagen ταρακουνήθηκε από το δημοσίευμα μας και μπήκε στην διαδικασία να επανορθώσει απέναντι σε όσους είχαν παράπονα από την μάρκα.

Το θέμα βέβαια είναι πόσο ειλικρινές είναι αυτό.

Είναι σίγουρο  ότι για το τουπέ και την έλλειψη σεβασμού, που καταγγέλετε, δεν μπορούν να γίνουν θαύματα, καθώς μιλάμε για μια ομάδα 1.000 ατόμων σε όλη την Ελλάδα, που θα πρέπει να αλλάξει νοοτροπία (τα τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν ειδική εκπαίδευση στο να είναι ευγενικά με τους πελάτες, έτσι όσο καλή και να΄ναι η δική τους συμπεριφορά, δεν σημαίνει ότι άλλαξαν νοοτροπία και όλοι οι υπόλοιποι).
Για όλα τα άλλα θέματα όμως που καταγγέλετε, πρέπει να σας δώσουν λύσεις.

Αν λοιπόν πιστεύετε ότι μπορεί να προκύψει κάτι καλό από την πρόσκληση της Volkswagen, πάρτε τους τηλέφωνο.

Εμείς θα βοηθήσουμε, δεσμευόμενοι ότι θα δώσουμε δημοσιότητα στο τι έγινε μετά την επαφή σας με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών. Αν μας πείτε ότι σας έλυσαν το θέμα, θα το γράψουμε. Αν μας πείτε ότι «μία από τα ίδια», θα δημοσιεύσουμε τη νέα καταγγελία σας.

Στόχος μας είναι να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που απολαμβάνετε μετά την αγορά του αυτοκινήτου σας, ενώνοντας την φωνή σας, με όλους τους άλλους που τυχόν έχουν παράπονα.

Ετσι στη φάση αυτή, δεν θα σχολιάσουμε το γεγονός ότι δεν απάντησαν στα όσα καταγγέλετε, ούτε στο αν σκοπεύουν να αλλάξουν κάτι στον τρόπο που λειτουργούν και συμπεριφέρονται οι πωλήσεις και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους. Θα τους δώσουμε χρόνο να δούμε πόσο ειλικρινείς είναι όταν καλούν όσους έχουν παράπονα να επικοινωνήσουν μαζί τους.

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια

All about ηλιο-προστασία!

15 εκατομμύρια αυτοκίνητα κινούνται με CNG

Πως δεν θα τρίζουν πόρτες και καπό

Ξέρεις πως μπαίνουν οι ταχύτητες;

Η κίνηση στους δρόμους

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

Aναλυτικά το Mazda CX-30

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Πρώτη επαφή: Νέο Kia X Ceed

Yaris πενταετίας ή καινούργιο Aygo;

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Ανανεωμένο Nissan Skyline

Μήπως να αγοράσεις τώρα και να μην περιμένεις;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORDAdvertisement: Kuga SUV με επιτόκιο από 1%

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »