• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Volkswagen: Πρόσκληση σε όσους έχουν παράπονα

Διαβάστηκε από 109185 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2019
 

Και καταγγέλλανε την Volkswagen για «Τουπέ, έλλειψη σεβασμού, λάθη & πανάκριβο after sales».

Στείλαμε στην VW τα παραπόνα τους και της ζητήσαμε να τους απαντήσει (Δείτε το με ένα ΚΛΙΚ εδώ). Ρωτούσαμε ακόμα:
«Σκοπεύετε να αλλάξετε κάτι στον τρόπο που λειτουργούν και συμπεριφέρονται οι πωλήσεις και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία σας;»

Η απάντηση που πήραμε, στις πρώτες 100 γραμμές της, δεν είχε σχέση με τις ερωτήσεις μας, στις  τελευταίες γραμμές όμως είχε τεράστιο ενδιαφέρον.

«Θα θέλαμε να απευθύνουμε μέσω του AutoΤρίτη μια ανοιχτή πρόσκληση σε όλους όσοι συμμετείχαν σε όλο το βάθος της έρευνας (καθώς πολλοί από τους συμμετέχοντες είχαν αναρτήσει δημοσίευση από το 2015) να επικοινωνήσουν μαζί μας στο τηλέφωνο 210 9981100, προκειμένου η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της Volkswagen να μπορέσει να ασχοληθεί διεξοδικά με κάθε περίπτωση μεμονωμένα με την προσοχή που της αρμόζει.»

Δείχνει ότι η Volkswagen ταρακουνήθηκε από το δημοσίευμα μας και μπήκε στην διαδικασία να επανορθώσει απέναντι σε όσους είχαν παράπονα από την μάρκα.

Το θέμα βέβαια είναι πόσο ειλικρινές είναι αυτό.

Είναι σίγουρο  ότι για το τουπέ και την έλλειψη σεβασμού, που καταγγέλετε, δεν μπορούν να γίνουν θαύματα, καθώς μιλάμε για μια ομάδα 1.000 ατόμων σε όλη την Ελλάδα, που θα πρέπει να αλλάξει νοοτροπία (τα τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν ειδική εκπαίδευση στο να είναι ευγενικά με τους πελάτες, έτσι όσο καλή και να΄ναι η δική τους συμπεριφορά, δεν σημαίνει ότι άλλαξαν νοοτροπία και όλοι οι υπόλοιποι).
Για όλα τα άλλα θέματα όμως που καταγγέλετε, πρέπει να σας δώσουν λύσεις.

Αν λοιπόν πιστεύετε ότι μπορεί να προκύψει κάτι καλό από την πρόσκληση της Volkswagen, πάρτε τους τηλέφωνο.

Εμείς θα βοηθήσουμε, δεσμευόμενοι ότι θα δώσουμε δημοσιότητα στο τι έγινε μετά την επαφή σας με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών. Αν μας πείτε ότι σας έλυσαν το θέμα, θα το γράψουμε. Αν μας πείτε ότι «μία από τα ίδια», θα δημοσιεύσουμε τη νέα καταγγελία σας.

Στόχος μας είναι να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που απολαμβάνετε μετά την αγορά του αυτοκινήτου σας, ενώνοντας την φωνή σας, με όλους τους άλλους που τυχόν έχουν παράπονα.

Ετσι στη φάση αυτή, δεν θα σχολιάσουμε το γεγονός ότι δεν απάντησαν στα όσα καταγγέλετε, ούτε στο αν σκοπεύουν να αλλάξουν κάτι στον τρόπο που λειτουργούν και συμπεριφέρονται οι πωλήσεις και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους. Θα τους δώσουμε χρόνο να δούμε πόσο ειλικρινείς είναι όταν καλούν όσους έχουν παράπονα να επικοινωνήσουν μαζί τους.

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια

Το «καυτό» Hyundai i20 N;

Δοκιμή: Audi A1 40 TFSI

Aston Martin Vantage στα 298 χλμ./ώρα

B-SUV ή μικρομεσαίο;

Η κίνηση στους δρόμους

Τα πιο άνετα και βολικά μικρά SUV

Οδηγούμε τη νέα Τοyοta Supra

Αποκλειστικό: Ιδού το νέο VW Golf

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Ανανεωμένο Suzuki Vitara

Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες;

Οθονάρες στα μικρά: Ουσία ή κράχτης;

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

FORDAdvertisement: Προωθητικό Πρόγραμμα Ford Blue Days

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »