Xiaomi SU7: Αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Xiaomi SU7: Αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi

7.628 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2023)

- Νέος ανταγωνιστής για τα Tesla Model S και Porsche Taycan
- Με οθονάρα 16,1 ιντσών και χώρο αποσκευών που εκπλήσσει
- Ηλεκτρικό με ισχύ έως 673 άλογα
- Έρχεται το 2024 με τιμή στα 40.000 ευρώ

Νέος ανταγωνιστής για τα Tesla Model S και Porsche Taycan

Μπορεί το αυτοκίνητο της Apple να απέχει αρκετά από το να μπει σε παραγωγή, ένας όμως από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, η Xiaomi, είναι σε θέση να παρουσιάσει με κάθε επισημότητα το SU7, το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της, με το οποίο σκοπεύει να πάρει σημαντικό μερίδιο αγοράς στα ηλεκτρικά σεντάν και να αντιμετωπίσει τα Tesla Model S και Porsche Taycan.

Αεροδυναμικό σαν supercar

Σύμφωνα με την Xiaomi, το νέο SU7 έχει μήκος σχεδόν 5 μέτρα (4.997 χιλιοστά) και μεταξόνιο ακριβώς 3 μέτρα, κάτι που το κάνει μακρύτερο και μάλλον πιο ευρύχωρο από τους δύο αντιπάλους του που προαναφέραμε. Από τις εικόνες, μπορούμε να παρατηρήσουμε πως θα κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στις μεγάλες του καμπυλωτές επιφάνειες, οι οποίες το κάνουν να δείχνει αρκετά μυώδες, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και την έντονα coupe οροφή του. Πίσω, τα φώτα ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας μαύρης φάσας, ενώ πιο ψηλά δεσπόζει το όνομα της εταιρείας. Μάλιστα, η εταιρεία κάνει λόγο πως ο αεροδυναμικός συντελεστής του αυτοκινήτου είναι μόλις 0,195, νούμερο που παραπέμπει σε supercars...

Με οθονάρα 16,1 ιντσών και χώρο αποσκευών που εκπλήσσει

Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβει η κεντρική οθόνη των 16,1 ιντσών, ωστόσο αυτή δεν είναι η μόνη οθόνη με την οποία εξοπλίζεται το πρώτο Xiaomi αυτοκίνητο. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7,1 ιντσών αλλά και ένα τεράστιο Heads-Up Display, ενώ πίσω από τα μπροστινά καθίσματα βρίσκονται ακόμη δύο οθόνες με όνομα Mi Pads. To λειτουργικό του κόκπιτ είναι HyperOS με επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 8295. Το SU7 εφοδιάζεται φυσικά και με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγού τα οποία διαθέτουν επεξεργαστή Nvidia Orin-X με υπολογιστική ισχύ 508 TOPS.

Όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, η Xiaomi κάνει λόγο πως αυτό χωράει 517 λίτρα για αποσκευές, ωστόσο μπροστά στο καπό, υπάρχει και το λεγόμενο «frunk», το οποίο χωράει ακόμη 105 λτ. 

Ηλεκτρικό με ισχύ έως 673 άλογα

Το SU7 θα προσφέρεται με δύο κινητήρια σύνολα, τουλάχιστον αρχικά. Η πρώτη έκδοση είναι πισωκίνητη, αποδίδει 299 άλογα και 400 Nm ροπής και για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 5,28 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 73,6 kWh και προσφέρει αυτονομία 668 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο μετρήσεων CTLC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle). Η δεύτερη και πιο ισχυρή έκδοση έχει όνομα Max, εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινήτηρες που στέλνουν ενέργεια και στους 4 τροχούς και αποδίδει συνδυαστικά 673 άλογα και 838 Nm ροπής. To SU7 Max επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,78 δευτερόλεπτα και η αυτονομία, κατά CTLC, φτάνει τα 800 χιλιόμετρα, χάρη στην μπαταρία των 101 kWh. Με 5 λεπτά φόρτισης, η μπαταρία γεμίζει με 220 χλμ. Για να φτάσει σε αυτονομία τα 390 χλμ. χρειάζεται 10 λεπτά φόρτιση και 510 χλμ. με μόλις 15 λεπτά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL