
Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Κίνα τον Ιούλιο του 2025.
Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις με την κορυφαία να κάνει το 0-100 σε 3.2 sec.
Το SUV φέρει χαρακτηριστικά που θυμίζουν Ferrari Purosangue.
Θα έχει οθόνη 1,1 μέτρων που εκτείνεται σε όλο το ταμπλό.
Οι πιθανότητες να μπει η Xiaomi στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξάνονται.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Κίνα τον Ιούλιο του 2025
Η Xiaomi, ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός γνωστός για τα smartphones και τις έξυπνες συσκευές του, συνεχίζει τη δυναμική του είσοδο στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας με το νέο της ηλεκτρικό SUV, το YU7, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Κίνα τον Ιούλιο του 2025. Το μοντέλο αυτό αποτελεί τη δεύτερη απόπειρα της εταιρείας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, μετά την επιτυχημένη παρουσία του sedan SU7 και στοχεύει ευθέως στην αγορά του Tesla Model Y.
Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις με την κορυφαία να κάνει το 0-100 σε 3.2 sec
Το Xiaomi YU7 θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Standard, Pro και Max, ακολουθώντας το παράδειγμα του SU7.Η έκδοση Standard εξοπλίζεται με μπαταρία 96kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων στον πίσω άξονα. Επιταχύνει από 0-100 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα και προσφέρει αυτονομία 836 χιλιομέτρων κατά το κινεζικό πρότυπο CLTC. Η Pro διαθέτει τον ίδιο συσσωρευτή αλλά με δύο ηλεκτροκινητήρες και ισχύ 496 ίππων, προσφέροντας 0-100 km/h σε 4,2 δευτερόλεπτα και αυτονομία 760 χλμ. Η κορυφαία έκδοση Max εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 101,7kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 690 ίππους, προσφέροντας εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 km/h σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα) και αυτονομία 769 χλμ. Όλες οι εκδόσεις βασίζονται στην 800βολτη αρχιτεκτονική του SU7 και υποστηρίζουν ταχεία φόρτιση 10% έως 80% σε μόλις 12 λεπτά.
Το SUV φέρει χαρακτηριστικά που θυμίζουν Ferrari Purosangue
Η εξωτερική εμφάνιση του YU7 αντλεί αισθητικά στοιχεία από το SU7, υιοθετώντας ενιαία σχεδιαστική ταυτότητα για τη μάρκα. Το SUV φέρει χαρακτηριστικά που θυμίζουν Ferrari Purosangue, με λεπτή LED μπάρα εμπρός, καμπύλες επιφάνειες στο αμάξωμα, αεραγωγό πίσω από τον εμπρός τροχό και φωτιστικό σώμα τύπου wraparound στο πίσω μέρος. Οι διαστάσεις του YU7 φανερώνουν οτι είναι μεγαλύτερο από το Tesla Model Y, αλλά με ίδιο ύψος.
Θα έχει οθόνη 1,1 μέτρων που εκτείνεται σε όλο το ταμπλό
Στο εσωτερικό, η κεντρική οθόνη αφής 16,1 ιντσών κυριαρχεί στο ταμπλό, ενώ ξεχωρίζει το νέο HyperVisiondisplay μια οθόνη πλάτους 1,1 μέτρων που εκτείνεται σε όλο το ταμπλό, ενσωματώνοντας το ταμπλό οργάνων, το σύστημα πλοήγησης και πολυμέσα για τον συνοδηγό. Ο χώρος αποσκευών περιλαμβάνει frunk 141 λίτρων, πορτμπαγκάζ 678 λίτρων και επιπλέον 71 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στην καμπίνα. Η Xiaomi υποστηρίζει ότι το YU7 υπερέχει σε ευρυχωρία σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας.
Συνέχεια του άρθρου >>>