
Το πρωτότυπο Concept V-ision e που η Mercedes-Benz παρουσίασε στην 85η Έκθεση της Γενεύης, βασίζεται στη V-Class.
Υβριδική Mercedes-Benz V-Class στη Γενεύη
Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε πως στη 85η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης θα παρουσιάσει ένα υβριδικό πρωτότυπο της V-Class με ισχύ 333 ίππων και μέση κατανάλωση κάτω από 3,0λτ./100χλμ.!
Πολλές και σημαντικές Το υβριδικό σύστημα κινητήρων του V-ision e αποδίδει ισχύ 333 ίππων, ροπή 600 Nm και μέση κατανάλωση καυσίμου από 3,0λτ./100χλμ. 
Μεταξύ αυτών και η Mercedes-Benz, πουσύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της, θα προσφέρει στους επισκέπτες στο περίπτεροτης, την ευκαιρία να δουν από κοντά –μεταξύ άλλων- και ένα νέο υβριδικόπρωτότυπο μοντέλο με την ονομασία «Concept V-ision e» τοοποίο βασίζεται στη V-Class.
Επιγραμματικά αξίζει νααναφέρουμε πως, χάρη στο υπερσύγχρονο υβριδικό σύστημα κινητήρων Plug-in-Hybrid που περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα και ένανηλεκτροκινητήρα, το Mercedes-Benz ConceptV-isione εμφανίζειαπόδοση 333 ίππων και μέγιστη ροπή 600Nm, τηνίδια στιγμή που η μέση κατανάλωση καυσίμου του περιορίζεται κάτω από το όριοτων 3,0λτ./100χλμ.!
Παράλληλα, το επίπεδο τουεξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής καθώς μεταξύάλλων, το εν λόγω πρωτότυπο έχει να επιδείξει την μεγαλύτερη σε εμβαδό ηλιοροφήτης κατηγορίας του καθώς και ειδικά «executive»αυτόνομα καθίσματα για τους πίσω επιβάτες, θερμαινόμενες ποτηροθήκες κ.ά.
Εξαιρετικές επιδόσεις χωρίςπεριβαλλοντικό αντίκτυπο
Το υβριδικό σύστημα κινητήρωντου Concept V-ision eείναι αντίστοιχο με αυτό που έχειπαρουσιαστεί στο μοντέλο C 350 e της Mercedes-Benz. 0 4κύλινδοςβενζινοκινητήρας του αποδίδει ισχύ 210 ίππων και μέγιστη ροπή 350 Nm ενώ την ίδια στιγμή, ο ηλεκτροκινητήρας τουσυστήματος αποδίδει ισχύ 90 kW και ροπή 340 Nm.
Με βάση τα παραπάνω, ημέγιστη ροπή του υβριδικού αυτού συστήματος κινητήρων ανέρχεται στους 333ίππους και τα αποθέματα της ροπής στα 600 Nm αντίστοιχα.
Για την επιτάχυνση του Concept V-ision eαπό στάση στα 100χλμ./ώρα απαιτούνταιμόλις 6,1δλ. με την μέγιστη τελική του ταχύτητα να ορίζεται στα 206 χλμ./ώρα. Σύμφωναμε τις μετρήσεις του κατασκευαστή, η μέση κατανάλωση καυσίμου του για μεικτόκύκλο κίνησης περιορίζεται στα 3,0λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 71g/km αντίστοιχα.
Παράλληλα, το εν λόγωπρωτότυπο είναι σε θέση να διανύσει έως και 50χλμ. με μέγιστη ταχύτητα80χλμ./ώρα κάνοντας χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα, εκπέμποντας όπως είναιφυσικό, μηδενικά επίπεδα θορύβου και ρύπων.
Η ενέργεια που απαιτείται γιατη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα παρέχεται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντωνλιθίου συνολικής χωρητικότητας 13,5 kWh.
Η κεντρική μονάδα ελέγχου τουυβριδικού συστήματος κινητήρας, επιλέγει αυτόματα τον ιδανικό συνδυασμό χρήσηςτης απόδοσης των δύο κινητήρων προκειμένου να διασφαλιστούν οι μέγιστεςεπιδόσεις με την ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας ή καυσίμου την ίδια στιγμή πουείναι σε θέση να φορτίζει αέναα τις μπαταρίες κατά την επιβράδυνση του οχήματοςκ.ο.κ. Επιπρόσθετα, ο οδηγός είναι σε θέση να επιλέξει συγκεκριμένο τρόπολειτουργίας για το υβριδικό σύστημα μέσω προγραμμάτων όπως τα Hybrid, E-Mode, E-Save και Charge.
Δυναμική εμφάνιση, κορυφαίοεπίπεδο άνεσης και πολυτέλειας
Η σχεδίαση της Mercedes-Benz V-Classστην οποία βασίζεται στο πρωτότυπο Concept V-ision eείναι δυναμική και επιβλητική ωστόσο,λεπτομέρειες όπως τα επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα ή οι αλουμινένιοι τροχοίτων 20 ιντσών, ενισχύουν τον χαρακτήρα του.
Επιπρόσθετα, σε ότι αφορά στοεσωτερικό του, αξίζει να αναφέρουμε την ύπαρξη μιας εκτεταμένης ηλιοροφής μεδιαστάσεις 1,92μ x 1,12μ. καθώς και τις πολλαπλέςεπενδύσεις από δέρμα κορυφαίας ποιότητας παντού.
Πέραν όμως αυτών τωνδεδομένων, αξίζει να εστιάσουμε στα ανεξάρτητα καθίσματα για τους πίσω επιβάτεςτα οποία, όπως και στην περίπτωση της Mercedes-Benz S-Class φέρουνλειτουργία ανάκλησης και μπορούν να μετατραπούν σε άνετα… κρεβάτια με γωνία 49μοιρών. Παράλληλα, εφοδιάζονται με σύστημα θέρμανσης αλλά και λειτουργία…μασάζ!
Παράλληλα, το εσωτερικό του Concept V-ision eμπορεί να μετατραπεί σε κινητό περιβάλλονεργασίας χάρη σε δύο αναδιπλούμενα τραπεζάκια με ειδικές βάσεις στήριξης για tablets πουενσωματώνονται στην πλάτη των καθισμάτων του οδηγού και συνοδηγού.
Φυσικά, περιττεύει νασχολιάσουμε τις δυνατότητες του υπερσύγχρονου συστήματος πολυμέσων…
