H υβριδική DBX θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον V8 κινητήρα twin-turbo 4,0 λίτρων προερχόμενο από την Mercedes-AMG.

Πιθανή είναι η ύπαρξη και μίας βενζινοκίνητης έκδοσης που θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα.

Υβριδική και με 710 PS η νέα DBX;

2.890 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2018)

Ένα από τα πρότζεκτ στα οποία εργάζονται οι άνθρωποι της Aston Martin βασίζεται πάνω στο concept της DBX που είχε παρουσιάσει η φίρμα πριν λίγο διάστημα, το οποίο όπως όλα δείχνουν θα παρουσιαστεί αρκετά ισχυρό.

Αν και αρχικά η βρετανική φίρμα είχε στα πλάνα της να προσφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ο Andy Palmer, Διευθύνων Σύμβουλος της Aston Martin, δήλωσε στα ξένα μέσα, πως «έχουμε την ικανότητα να το κάνουμε, αλλά το σχέδιο μας είναι ένα plug-in υβριδικό μοντέλο».
 
Αν και ακόμα τίποτα δεν είναι επίσημο, βασιζόμενοι στα λόγια του ισχυρού άντρα της Aston Martin, η υβριδική DBX θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον V8 κινητήρα twin-turbo 4,0 λίτρων προερχόμενο από την Mercedes-AMG ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος θα συνεισφέρει με 202 επιπλέον ίππους. Έτσι αν λάβουμε υπ όψιν μας πως ο ίδιος κινητήρας στην DB11 προσφέρει 510 ίππους τότε η plug-in υβριδική DBX θα έχει την ισχύ 710 ίππων περίπου.
Από κει και πέρα πιθανή είναι η ύπαρξη και μίας βενζινοκίνητης έκδοσης που θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα, ωστόσο σύμφωνα πάντα με τις δηλώσεις του Palmer, δεν θα συμβεί το ίδιο με τον V12 twin-turbo 5,2 λίτρων κινητήρα που προσφέρει 608 ίππους και 700Nm ροπής. Ο λόγος όπως επιβεβαίωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος είναι πως, η εταιρεία σχεδιάζει να υβριδοποιήσει τον κινητήρα προκειμένου να διασφαλίσει ότι μπορεί να ανταποκριθεί στα όρια εκπομπών ρύπων σε βασικές αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες.

AUTOFIT PASXA
4green