Η επόμενη εκδοχή του Nissan GT-R (στη φωτογραφία η υπάρχουσα) θα κάνει ντεμπούτο προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς και η διάθεσή του θα αρχίσει το 2016.

Κατά τα φαινόμενα, η επόμενη γενιά του GT-R θα «δανειστεί» τεχνολογικές εφαρμογές από το αγωνιστικό και υβριδικό GT-R LM NISMO.

Η Nissan δεν θα μπορούσε να αφήσει το super car της να μείνει πίσω από τις εξελίξεις, οπότε θα το καταστήσει υβριδικό στη νέα του γενιά, προσαρμοζόμενη στον ανταγωνισμό και στις επιταγές της εποχής μας.

Κάτω από την κουκούλα κρύβεται το αγωνιστικών προδιαγραφών GT-R LM NISMO, το οποίο η Nissan εξελίσσει ώστε να συμμετάσχει στο επόμενο Le Mans.

Υβριδικό το επόμενο Nissan GT-R

4.890 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2014

Η νέα γενιά του Nissan GT-R θα λανσαριστεί προς τα τέλη του 2015 και –κατά τα φαινόμενα- θα «δανειστεί» τεχνολογικές εφαρμογές από το υβριδικό GT-R LM NISMO που εξελίσσει η Nissan για το επόμενο Le Mans.

 
Η Nissan ανακοίνωσε τα σχέδιά της να συμμετάσχει στο Le Mans του 2015 με μία ειδική έκδοση του GT-R, το αγωνιστικών προδιαγραφών GT-R LM NISMO, το οποίο θα έχει ελάχιστα κοινά με το μοντέλο δρόμου. Λίγα πράγματα είναι ακόμα γνωστά για το εν λόγω μοντέλο, όμως ο αντιπρόεδρος της Nissan, κος Andy Palmer, τόνισε με νόημα: «Δε θα στραφούμε σε ένα όχημα που απλά αποτελεί ένα υβριδικό μοντέλο που μοιάζει με τις εκδοχές των Porsche, Audi ή Toyota, οι οποίες στα μάτια μου μοιάζουν όλες ίδιες. Πρόθεσή μας είναι να κάνουμε κάτι ελαφρώς διαφορετικό.» Ο κος Palmer είπε ακόμα πως το νέο τους πόνημα θα φέρει τεχνολογικές εφαρμογές οι οποίες μπορούν να μεταπηδήσουν στα μοντέλα παραγωγής.

Με αφορμή το τελευταίο σχόλιο του μεγαλο-στελέχους της Nissan, ξεκίνησε ένας κύκλος φημών, πως το επόμενης γενιάς GT-R θα λάβει την τεχνολογία του αγωνιστικού μοντέλου, αποτελώντας έτσι ένα υβριδικό όχημα επιδόσεων. Αν και τα τεχνικά στοιχεία του GT-R LM NISMO δεν είναι επισήμως γνωστά, ωστόσο οι πληροφορίες κάνουν λόγο πως θα έχει μια συνδυαστική ισχύ 800 περίπου ίππων από το υβριδικό του σύστημα.

Το εν λόγω σύστημα θα στηρίζεται κατά τα φαινόμενα στο twin-turbo V6 μοτέρ των 3,8 λτ., το οποίο θα συνεργάζεται με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS), το οποίο εξελίσσεται από κοινού με τη Williams. Λογικά το αυτοκίνητο θα έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ. και τελική ταχύτητα της τάξης των 340 χλμ./ώρα. Περισσότερα, μόλις υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις.