ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υπογειοποιημένη Λ. Ποσειδώνος: Πάει για το 2028 λόγω Τραμ!

1.024 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2025)
Υπογειοποιημένη Λ. Ποσειδώνος: Πάει για το 2028 λόγω Τραμ!
3 Φωτογραφίες »

Πάει πιο πίσω η έναρξη λειτουργίας της υπογειοποιημένης Λ. Ποσειδώνος.
Οι γραμμές του Τραμ στην υπάρχουσα Λ. Ποσειδώνος πρέπει να μετακινηθούν.
Ο νόμος υποχρεώνει την ύπαρξη εταιρειάς-λειτουργού για λόγους ασφαλείας

autotriti team

Πάει πιο πίσω η έναρξη λειτουργίας της υπογειοποιημένης Λ. Ποσειδώνος

Η λειτουργία της υπογειοποιημένης Λεωφόρου Ποσειδώνος, στην περιοχή του Ελληνικού, προγραμματίζεται να καθυστερήσει και όλα δείχνουν πως θα μεταφερθεί για το 2028. Την είδηση αυτή γνωστοποίησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου, απαντώντας σε ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της εταιρείας. Αιτία γι' αυτό, σύμφωνα με το υψηλόβαθμό στέλεχος της Lamda Development αποτελούν δύο θέματα.

Το πρώτο αφορά τις γραμμές του Τραμ, που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην υπάρχουσα Λ. Ποσειδώνος, ενώ το δεύτερο έχει να κάνει με το ποιος θα είναι ο διαχειριστής της σήραγγας, για λόγους ασφαλείας.

Οι γραμμές του Τραμ στην υπάρχουσα Λ. Ποσειδώνος πρέπει να μετακινηθούν

Πιο συγκεκριμένα, η κατασκευή της υπογειοποιημένης Λεωφόρου Ποσειδώνος, μήκους 1.300 μέτρων θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2026 και στη συνέχεια θα πρέπει να γίνει παράδοση-παραλαβή της νέας σήραγγας στο Ελληνικό Δημόσιο. Το γεγονός ωστόσο πως το υπογειοποιημένο τμήμα θα πρέπει να ενωθεί με το υπόλοιπο τμήμα της Λεωφόρου, προϋποθέτει μία έξτρα εργασία για την μετακίνηση των υφιστάμενων γραμμών του Τραμ. Η εργασία αυτή έχει προγραμματιστεί για το τέλος του 2027, ενώ επί τους παρόντος δεν έχει γίνει γνωστή η εταιρεία που θα αναλάβει να φέρει εις πέρας το έργο αυτό.

Ο νόμος υποχρεώνει την ύπαρξη εταιρειάς-λειτουργού για λόγους ασφαλείας

Από κει και πέρα, ένα ακόμα θέμα που αναμένεται προς διευθέτηση είναι ο διαγωνισμός που πρέπει να γίνει για να βρεθεί ο διαχειριστής της σήραγγας. Βάσει νόμου, όσες σήραγγες έχουν μεγαλύτερο μήκος από 500 μέτρα πρέπει να διαθέτουν κάποιον λειτουργό για λόγους ασφαλείας αλλά και κυκλοφορίας. Ως εκ τούτου εφόσον γίνουν όλα τα παραπάνω θα πρέπει να αποφασιστεί εάν το Δημόσιο, η Lamda Development ή κάποια τρίτη εταιρεία θα είναι ο λειτουργός της σήραγγας για να μπορέσει στη συνέχεια το έργο να δοθεί στη διάθεση των Ελλήνων πολιτών.

Όπως όλα δείχνουν αυτό θα συμβεί εντός του 2028!

KIA
pick ups fortio