
Ακριβό αμάξι ή ακριβή συντήρηση;
Ψάχνεσαι για καινούργιο και είσαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα.
Το ένα είναι φθηνότερο αλλά «τσιμπάει» στα service.
Το άλλο είναι ακριβότερο, μα γλιτώνεις λεφτά στη συντήρηση.
Λίγοι κοιτάνε το κόστος συντήρησης, το τυράκι βρίσκεται στην τιμή!
Ψάχνεσαι για καινούργιο και είσαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα
Η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου μόνο εύκολη δεν είναι σήμερα. Δεκάδες μάρκες, νέες και παραδοσιακές, κινέζικες, ευρωπαϊκές, γιαπωνέζικες ή κορεάτικες. Κινητήρες βενζίνης, με καθόλου, λίγο ή πολλή υβριδική τεχνολογία ή ηλεκτροκινητήρες. Και ενώ μετά από μπόλικη έρευνα στις σχετικές σελίδες του AutoΤρίτη, έχεις καταλήξει σε δυο μοντέλα που σου κάνουν, που «σηκώνει» η τσέπη σου και που σου αρέσουν, δυσκολεύεσαι στην τελική επιλογή.
Το ένα είναι φθηνότερο αλλά «τσιμπάει» στα service
Βλέπεις μεταξύ των δύο μοντέλων, το ένα είναι φθηνότερο 1-2 χιλιάρικα και αμέσως παίρνει προβάδισμα. Όμως παρά την καλύτερη τιμή-τυράκι και τον αντίστοιχο εξοπλισμό, θα πρέπει να ψαχτείς λίγο και με τις τιμές των service και την εγγύηση. Και εκεί αρχίζει το μπλέξιμο. Καθώς μόνο εύκολο δεν είναι να πάρεις όλα τα στοιχεία από τις αντιπροσωπείες και μετά θα πρέπει να κάτσεις να υπολογίσεις μία μια κάθε συντήρηση για να βγάλεις τι θα πληρώσεις τα πρώτα πχ. 5 χρόνια χρήσης.
Το άλλο είναι ακριβότερο, μα γλιτώνεις λεφτά στη συντήρηση
Αν όμως τα βάλεις κάτω και τα ψάξεις, ίσως ανακαλύψεις πως τα λεφτά που σου γλιτώνει το ένα στην αγορά, θα τα δώσεις σε βάθος 5-6 ετών ή και νωρίτερα, στην ακριβότερη συντήρηση. Ή μπορεί απλώς τα 1-2 χιλιάρικα στη διαφορά τιμής, σε βάθος 5ετίας να «πέφτουν» σε μερικές 100άδες ευρώ.
Λίγοι κοιτάνε το κόστος συντήρησης, το τυράκι βρίσκεται στην τιμή!
Οπότε, είναι πολύ πιθανό να φας το «τυράκι» της χαμηλότερης τιμής και να στα πάρουν πλαγίως στην ακριβότερη συντήρηση. Το θέμα είναι, αξίζει όλος αυτός ο κόπος, όλο αυτό το ψάξιμο, για να βρεις μια διαφορά της τάξης των 1.000 ή 1.500 ευρώ ώστε να αλλάξεις την επιλογή σου; Και τελικά, μήπως το ότι θα δίνεις 1 φορά το χρόνο και 100 ή 200 ευρώ δεν έχει και μεγάλη σημασία και κοιτάς απλώς να δώσεις τώρα τα λιγότερα;
Εσύ τι λες, ασχολείσαι με το κόστος συντήρησης του μοντέλου που σε ενδιαφέρει; Ή πιστεύεις ότι οι διαφορές είναι ελάχιστες και «όλοι τα ίδια ζητάνε» για τα service;

