.jpg)
Αφορά τα A5, Α6, Q5, Α6 e-tron και Q6 e-tron.
Βελτιωμένες σε εμφάνιση αλλά και λειτουργίες οι οθόνες στην καμπίνα.
Με νέα μπουτόν το τιμόνι.
Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση θα γίνει πιο αποδοτικό.
Οι ενημερώσεις δε θα ισχύσουν για τα μοντέλα που ήδη έχουν πωληθεί.
Αφορά τα A5, Α6, Q5, Α6 e-tron και Q6 e-tron
Η Audi ανακοίνωσε μια σειρά από ενημερώσεις στο υλικό και το λογισμικό που χρησιμοποιούν μοντέλα τα οποία βασίζονται στις πλατφόρμες Premium Platform Electric (PPE) και Premium Platform Combustion (PPC). Οι ενημερώσεις που θα γίνουν έχουν ως στόχο τους να αλλάξουν σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι ιδιοκτήτες αλληλεπιδρούν με το σύστημα ψυχαγωγίας και το τιμόνι στα νέα A5, Α6 και Q5 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς και στα ηλεκτρικά A6 e-tron και Q6 e-tron.
Βελτιωμένες σε εμφάνιση αλλά και λειτουργίες οι οθόνες στην καμπίνα
Οι βασικότερες αλλαγές θα αφορούν αυτό που βλέπει ο οδηγός στις οθόνες, καθώς θα υπάρξουν νέες δομές μενού και γραφικά. Μάλιστα, οι οδηγοί θα μπορούν και πάλι να εμφανίζουν τον χάρτη και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, με τη λειτουργία να επιστρέφει. Θα υπάρχει επίσης καλύτερη ενσωμάτωση του smartphone μέσω των Apple CarPlay και Android Auto, τα οποία πλέον θα είναι ορατά στην οθόνη του οδηγού και στην προαιρετική οθόνη του συνοδηγού. Η Audi θα προσφέρει επίσης νέα χρώματα για το φόντο, εκτός από το μαύρο που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Με νέα μπουτόν το τιμόνι
Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν ένα νέο σετ χειριστηρίων τιμονιού που ενσωματώνουν παραδοσιακά μπουτόν. Παράλληλα, οι Γερμανοί της Audi υποστηρίζουν πως αναβαθμισμένη θα είναι η λειτουργία φωνητικού βοηθού, που ενσωματώνει τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για πιο φυσικές αποκρίσεις και ευρύτερο φάσμα λειτουργιών.
Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση θα γίνει πιο αποδοτικό
Τα αμιγώς ηλεκτρικά A6 e-tron και Q6 e-tron λαμβάνουν επίσης μια ενημέρωση λογισμικού που λέγεται πως θα τα βοηθήσει στη βελτίωση της αποδοτικότητάς τους χάρη σε μια επαναβαθμονόμηση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Χάρη στο αναβαθμισμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, αμφότερα θα μπορούν να πλέον να σταματήσουν εντελώς αφήνοντας το γκάζι, συλλέγοντας έτσι περισσότερη ενέργεια. Μάλιστα, η Audi λέει πως η ακινητοποίηση των μοντέλων θα είναι πιο ομαλή ειδικά όταν χρησιμοποιείται το προσαρμοζόμενο cruise control.
Τέλος, τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων S5 και S6 e-tron θα διαθέτουν μια νέα λειτουργία οδήγησης Dynamic Plus που τροποποιεί τη βαθμονόμηση του συστήματος τετρακίνησης quattro και το διαφορικό quattro sport. Η ενεργοποίηση αυτής της λειτουργίας στο S5 θα εμφανίζει στον ψηφιακό πίνακα οργάνων ένα νέο στροφόμετρο, μοναδικό για αυτό το μοντέλο.

