.jpg)
Η Audi στηρίζει το diesel.
Συνδυάζει 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα μαζί με ηλεκτρικό κομπρέσορα.
Αποδίδει 299 άλογα και 580 Nm ροπής.
Μπορεί να λειτουργεί και με βιοκαύσιμο diesel HVO.
Η Audi στηρίζει το diesel
Το diesel βρίσκεται σε συνεχή πτωτική τάση στην Ευρώπη, κάτι που επιβεβαιώθηκε και στα τελευταία στοιχεία των πωλήσεων. Πλέον αποτελεί την τέταρτη επιλογή των Ευρωπαίων αγοραστών πίσω από τα υβριδικά, τα βενζινοκίνητα και τα Plug-in υβριδικά.
Παρά ταύτα η Audi δεν είναι έτοιμη να αποσύρει από την γκάμα της αυτή την επιλογή, αποκαλύπτοντας ένα νέο 3,0 λίτρων V6 diesel κινητήρα, αλλά συνδυαστικά με ηλεκτρική υποβοήθηση.
Συνδυάζει 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα μαζί με ηλεκτρικό κομπρέσορα
Κάνοντας το ντεμπούτο του στα A6 και Q5, ο νέος εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας της Audi συνδυάζει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 βολτ αλλά και έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα, κάτι που ισχύει για πρώτη φορά σε κινητήρα της Audi. Η γερμανική μάρκα ισχυρίζεται πως το νέο diesel μοτέρ διαθέτει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές και ουσιαστικά εξαλείφει το turbo lag.

Το diesel βρίσκεται σε συνεχή πτωτική τάση στην Ευρώπη αλλά η Audi το στηρίζει με νέο μοτέρ.
Αποδίδει 299 άλογα και 580 Nm ροπής
Όσον αφορά την ισχύ, ο νέος κινητήρας αποδίδει 299 άλογα στις 3.620 σ.α.λ. και 580 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ.. Κατά την εκκίνηση, το ήπιο υβριδικό σύστημα προσθέτει προσωρινά 24 ίππους και 230 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα, η Audi ισχυρίζεται πως το A6 Sedan εξοπλισμένο με το νέο diesel μοτέρ επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα. Το ελαφρώς βαρύτερο wagon χρειάζεται μόνο ένα δέκατο περισσότερο. Από τη μεριά του, το Q5 αλλά και το Q5 Sportback χρειάζονται 5,0 δευτερόλεπτα για να φτάσουν από στάση τα 100 χλμ./ώρα.
Μπορεί να λειτουργεί και με βιοκαύσιμο diesel HVO
Από κει και πέρα, η Audi αναφέρει πως ο νέος V6 diesel κινητήρας, σε σχέση με τον προηγούμενο V6 είναι βελτιωμένος σε τομείς όπως η ανθεκτικότητα, αλλά και η κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, η Audi αναφέρει πως μπορεί να λειτουργεί με βιοκαύσιμο diesel HVO, το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO₂ έως και 95% σε σύγκριση με το συμβατικό πετρέλαιο.
Συνέχεια του άρθρου >>>
