
Ξεκινά ως πισωκίνητο 170 ίππων & 63άρα μπαταρία, φτάνει τα 325 άλογα με μπαταρία 84 kWh & 4κίνηση.
Έχει καλή τιμή για ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία στο ταξίδι (420+ χλμ.), άρα μπορείς να το πάρεις και για το πρώτο αυτοκίνητο μίας οικογένειας.
Έχει τεχνολογίες που ξεχωρίζουν, είτε μιλάμε για ταχύτητα φόρτισης (350 kW), είτε για εξοπλιστικά στοιχεία (π.χ. κάμερες αντί για καθρέπτες).
Με... petrolhead ψυχή & fun2drive αίσθηση το Ioniq 5 N με τα 770 Nm ροπής.
Ξεκινά ως πισωκίνητο 170 ίππων & 63άρα μπαταρία, φτάνει τα 325 άλογα με μπαταρία 84 kWh & 4κίνηση
Σε αρκετά χαμηλότερες τιμές προσφέρονται επιλεγμένα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα της Hyundai, μετά την προωθητική ενέργεια που «τρέχει» η ελληνική αντιπροσωπεία (ισχύει έως τις 30 Νοεμβρίου). Αυτό που έχει να κάνει κάποιος είναι να επισκεφθεί έναν Επίσημο Έμπορο Hyundai και να μάθει αναλυτικά τις ειδικές εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και τα 5.500 ευρώ.
Η μέγιστη έκπτωση τιμής αφορά το ηλεκτρικό crossover της μεσαίας κατηγορίας, Hyundai Ioniq 5. Διαθέσιμο σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Premium, Distinctive, N Line), το προσφάτως ανανεωμένο Ioniq 5 προσφέρεται σε τρία διαφορετικά κινητήρια σύνολα.
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η πισωκίνητη έκδοση των 170 ίππων, με μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 63 κιλοβατώρων. Σε μεσαίο επίπεδο ανεβαίνει τόσο το ενεργειακό απόθεμα της μπαταρίας (84 kWh) όσο και η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα (229 PS). Όσον αφορά την κορυφαία και 4κίνητη έκδοση, φέρει δύο σύγχρονους κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, από έναν σε κάθε τροχό, συνδυαστική ιπποδύναμη στα 325 άλογα και ίδιο battery pack στις 84 κιλοβατώρες.
Έχει καλή τιμή για ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία στο ταξίδι (420+ χλμ.), άρα μπορείς να το πάρεις και για το πρώτο αυτοκίνητο μίας οικογένειας
Η μοντέρνα σχεδίαση του Hyundai Ioniq 5 σίγουρα θα τραβήξει βλέμματα χάρη στις «ρομποτικές» και design-άτες του λεπτομέρειες. Πολλές από αυτές, εκτός της ομορφιάς έχουν στόχευση την βελτίωση της αεροδυναμικής, εξ ου και ο πολύ χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,284).
Μεγάλη «δουλειά» έχει γίνει και υπέρ της απόδοσης σε υψηλές ταχύτητες (+20 χλστ. μήκος +50 χλστ. στην πίσω αεροτομή σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο), καθώς το μεγάλο ζητούμενο σε ένα ηλεκτρικό είναι η αυτονομία στο ταξίδι. Με το Ioniq 5 η Hyundai κερδίζει το «στοίχημα» αυτό, όπως διαπιστώσαμε από τις μετρήσεις της πισωκίνητης έκδοσης των 229 ίππων.
Σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center, το ηλεκτρικό crossover των Κορεατών κάνει έως και 421 χλμ. σε σταθερή πορεία στον αυτοκινητόδρομο, με ταχύτητα στα 120 χλμ./ώρα, μέχρι να αδειάσει πλήρως η μπαταρία του (81 κιλοβατώρες η ωφέλιμη χωρητικότητα). Το νούμερο αυτό είναι από τα κορυφαία στο αρχείο μας και προσδίδει ένα ολοκληρωμένο προφίλ για το Ioniq 5, καθιστώντας το μία βασική «υποψηφιότητα» για κάποιον που αναζητά ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο ως το βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο.
Εξάλλου, μιλάμε για ένα μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας που δεν... φείδεται χώρων , το οποίο προσφέρεται σε πολύ καλή τιμή στην εν λόγω έκδοση (από 36.990 ευρώ) δεδομένων των τεχνικών προδιαγραφών αλλά και των στάνταρ παροχών του.

Ο στάνταρ εξοπλισμός του Hyundai Ioniq 5 φέρει δύο οθόνες 12,3 ιντσών, τοποθετημένες σε ενιαία διάταξη, με εκείνη του infotainment να υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay.
Έχει τεχνολογίες που ξεχωρίζουν, είτε μιλάμε για ταχύτητα φόρτισης (350 kW), είτε για εξοπλιστικά στοιχεία (π.χ. κάμερες αντί για καθρέπτες)
Αν μάλιστα αναφερθούμε παραπάνω στα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά του Hyundai Ioniq 5 πρέπει να σταθούμε και στο high-tech στοιχείο με τις κάμερες αντί για τους κλασικούς καθρέπτες. Οι περίφημοι DSM (Digital Side Mirrors) και DCM (Digital Central Mirror) είναι μέρος προαιρετικού εξοπλισμού και μπαίνουν στη θέση των πλαϊνών και του κεντρικού καθρέπτη, αντίστοιχα.
Αυτή η λεπτομέρεια εκτός του ότι είναι «ψαρωτική», αφενός βελτιώνει ακόμη περισσότερο την αεροδυναμική, αφετέρου αναβαθμίζει την ορατότητά σου, μόλις το συνηθίσεις. Για παράδειγμα, η εικόνα που βλέπεις είναι πάντοτε μέγιστης δυνατής ευκρίνειας, καθώς η κάμερα λαμβάνει πληροφορίες και τις στέλνει σε υψηλής ανάλυσης οθόνες. Επίσης, η ποιότητα της εικόνας δεν επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες (π.χ. βροχή), ενώ τις βραδινές ώρες δεν τυφλώνονται από τους προβολείς των αυτοκινήτων που έρχονται από πίσω σου, οπότε μιλάμε για ένα ακόμη έξτρα πλεονέκτημα.
Διαφορετική χρησιμότητα αλλά εξίσου υψηλό τεχνολογικό προφίλ έχει η ταχύτητα φόρτισης στο Hyundai Ioniq 5. Το γεγονός πως έχει «χτιστεί» σε πλατφόρμα αρχιτεκτονικής 800V επιτρέπει πολύ υψηλές ταχύτητες φόρτισης, από τις κορυφαίες της αγοράς. Στον ανάλογο DC φορτιστή, το Hyundai Ioniq 5 «πιάνει» ακόμη και τα 350 kW, που ελαχιστοποιεί το χρόνο φόρτισης σε μόλις 18 λεπτά για το 10-80%.
Με... petrolhead ψυχή & fun2drive αίσθηση το Ioniq 5 N με τα 770 Nm ροπής
Ξεχωριστή θέση στην γκάμα έχει το Hyundai Ioniq 5 N με το μοναδικό fun2drive χαρακτήρα. Πέραν των κορυφαίων τεχνικών χαρακτηριστικών του (4κίνητο, με 650 άλογα και 770 Nm ροπής) που εξασφαλίζουν εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. και τελική στα 260 χλμ./ώρα), το Ioniq 5 N ξεχωρίζει και για την οδηγική του αίσθηση.
Αυτό που έχουν πετύχει οι μηχανικοί της μάρκας είναι να ενσωματώσουν στοιχεία που βλέπουμε στις πιο «σκληροπυρηνικές» και... petrolhead προτάσεις της αγοράς, με το Ioniq 5 N, μεταξύ άλλων, να προσομοιώνει τον πραγματικό ήχο αγωνιστικού αυτοκινήτου καθώς και αλλαγές ταχυτήτων (σε 8τάχυτη μορφή), έχοντας στο «οπλοστάσιό» του και λειτουργία για drift.

