Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Toyota έχει 3 οικογενειακά SUV με 3 τεχνολογίες - Hybrid, plug-in ή EV;

1.002 Επισκέψεις στο άρθρο
Η Toyota έχει 3 οικογενειακά SUV με 3 τεχνολογίες - Hybrid, plug-in ή EV;
2 Φωτογραφίες »

Η full υβριδική Toyota Corolla Cross (140 PS) είναι το καλύτερο SUV σε μέση κατανάλωση, δίνεις σκάρτα 9 ευρώ/100 χλμ..
Επιδόσεις GTi (223 PS) έχει το Plug-in hybrid Toyota C-HR, κάνει 50 χλμ. μόνο με ρεύμα & «καίει» 4,5 λτ./100 χλμ. αν ξεχάσεις να φορτίσεις την μπαταρία.
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις & χώρους (Νο.1 σε πόδια στο Test Center) είναι το ηλεκτρικό bZ4X, που έχει θεωρητική αυτονομία έως 559 χλμ..
Έχουν «γεμάτο» εξοπλισμό & 11 χρόνια εγγύηση για μηχανικά μέρη συν την μπαταρία.

autotriti team

Η Multi-Pathway στρατηγική της Toyota σε τρία οικογενειακά SUV

Μπορεί η Toyota να είναι πρωτοπόρος στην εξέλιξη των full υβριδικών αυτοκινήτων, όμως την ίδια στιγμή είναι μία από τις λίγες μάρκες που δραστηριοποιείται με τόσο πολλές τεχνολογίες κινητήρων (π.χ. υδρογόνο). Άλλωστε, είναι γνωστή η πολυεπίπεδη στρατηγική πολλαπλών διαδρομών (Multi Pathway), η οποία προσαρμόζει την διάθεση διαφορετικών κινητήρων χαμηλών και μηδενικών ρύπων, σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε αγοράς.
 
Στη χώρα μας, τα full υβριδικά αυτοκίνητα είναι μία βασική επιλογή για κάποιον που θέλει να συνδυάσει το χαμηλό κόστος χρήσης (κατανάλωσης) και κτήσης (τιμή αγοράς). Μεγάλη οικονομία καυσίμου προσφέρουν και τα Plug-in υβριδικά, τα οποία κερδίζουν σημαντικά μερίδια στις εταιρικές πωλήσεις/leasing. Τέλος, έχουμε και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διευρύνουν τη δυναμική τους και κάνουν μεγάλο «σκόντο» στην κατανάλωση, κυρίως σε αστική χρήση.
 
Οι τρεις παραπάνω τεχνολογίες κινητήρα εφαρμόζονται σε δημοφιλή οικογενειακά SUV της Toyota, καθένα από τα οποία έχει το δικό του «χαρακτήρα». Τι πρέπει να ξέρω για την Corolla Cross (full hybrid), το C-HR (Plug-in hybrid) και το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4X;

Η full υβριδική Toyota Corolla Cross (140 PS) είναι το καλύτερο SUV σε μέση κατανάλωση, δίνεις σκάρτα 9 ευρώ/100 χλμ.

Με περισσότερες από 1.100 ταξινομήσεις το 2025 η αποκλειστικά full υβριδική Toyota Corolla Cross είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα σε λιανικές πωλήσεις, στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Προσφάτως ανανεωμένη η Corolla Cross έχει στη βάση της γκάμας της μία προσθιοκίνητη επιλογή 140 ίππων (από 30.970 ευρώ), η οποία ξεχώρισε με τις μετρήσεις στο AutoΤρίτη Test Center.
 
Πιο συγκεκριμένα, η facelift Toyota Corolla Cross κάνει πράξεις τις εργοστασιακές τιμές της, καθώς έχει μέση πραγματική κατανάλωση δοκιμής 5 λτ./100 χλμ., το κορυφαίο νούμερο ανάμεσα σε κάθε θερμικό SUV, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Σημαντικό πλεονέκτημα της Corolla Cross είναι πως κινείται για μεγάλο χρονικό διάστημα ηλεκτρικά, εντός πόλης (3,5 λτ./100 χλμ.), αξιοποιώντας την πολύ καλή διαχείριση ενέργειας του υβριδικού συστήματος. Όπως γίνεται αντιληπτό, το κόστος χρήσης είναι πολύ μικρό (8,7 ευρώ/100 χλμ.).


Oικογενειακά Toyota SUV σε 3 τεχνολογίες κινητήρα: Ηλεκτρικό (bZ4X), hybrid (Corolla Cross) & Plug-in (C-HR) | autotriti.gr
2 Φωτογραφίες »

Oικογενειακά Toyota SUV σε 3 τεχνολογίες κινητήρα: Ηλεκτρικό (bZ4X), hybrid (Corolla Cross) & Plug-in (C-HR) | autotriti.gr

Επιδόσεις GTi (223 PS) έχει το Plug-in hybrid Toyota C-HR, κάνει 50 χλμ. μόνο με ρεύμα & «καίει» 4,5 λτ./100 χλμ. αν ξεχάσεις να φορτίσεις την μπαταρία

Πολύ ψηλά στις λιανικές πωλήσεις βρίσκεται και το Toyota C-HR, που προσφέρεται σε full υβριδικές επιλογές αλλά και σε Plug-in hybrid σύνολο, εξίσου δημοφιλές. Αναφερόμαστε στο Toyota C-HR PHEV των 223 ίππων, που με 778 ταξινομήσεις βρίσκεται στο Top2 των επαναφορτιζόμενων αυτοκινήτων (από 36.970 ευρώ).
 
Το Plug-in υβριδικό Toyota C-HR ξεχωρίζει για τις επιδόσεις του, απόρροια της μεγάλης συνδυαστικής ισχύος του. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας επιταχύνει σε 3,6 και 4,6 δλ. για το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα, θυμίζοντας... GTi αυτοκίνητο. Στο κομμάτι της οικονομίας καυσίμου, κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 50 χλμ., ενώ μόλις αδειάσει η μπαταρία των 13,6 kWh στην ουσία πάει σαν... υβριδικό και «καίει» 4,5 λτ./100 χλμ..
 
Από εκεί και πέρα, το ιδιαίτερο με το C-HR PHEV είναι τα αμορτισέρ που για πρώτη φορά βλέπουμε σε παγκόσμιας κυκλοφορίας αυτοκίνητο της Toyota. Πρόκειται για εξελιγμένα αμορτισέρ που αλλάζουν την απόσβεσή τους παθητικά, προϊόν συνεργασίας με τη ZF με τη χρήση τεχνολογίας Frequency Sensitive Control. Στην πράξη, ανάλογα του ρυθμού των ταλαντώσεων το C-HR PHEV είτε «μαλακώνει» όταν συναντήσει κατσαρό οδόστρωμα για περισσότερη άνεση, είτε «σκληραίνει» στα πιο στριφτερά κομμάτια για μεγαλύτερη πρόσφυση, σε ένα αυτοκίνητο που στις θερμικές επιλογές του έχει δείξει fun2drive χαρακτηριστικά.

Μεγαλύτερο σε διαστάσεις & χώρους (Νο.1 σε πόδια στο Test Center) είναι το ηλεκτρικό bZ4X, που έχει θεωρητική αυτονομία στην πόλη έως 559 χλμ.

Η τρίτη τεχνολογία είναι το... κοντινό μέλλον, με το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας. Αναφερόμαστε στο ανανεωμένο Toyota bZ4X της μεσαίας κατηγορίας, το οποίο λανσάρεται σε τρία διαφορετικά σύνολα, μπαταρίας και κινητήρα.
 
Στην βάση της γκάμας του βρίσκουμε μία προσθιοκίνητη επιλογή με περισσότερο αστικό προφίλ, η οποία αποδίδει 167 ίππους και αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 57,7 kWh (από 37.420 ευρώ). Σύμφωνα με την Toyota, το «βασικό» bZ4X έχει μικτή αυτονομία έως 444 χιλιόμετρα. Το μέγιστο range υπόσχεται η μεσαία, επίσης 2κίνητη, επιλογή των 224 ίππων. Σε αυτήν υπάρχει μπαταρία 73,1 kWh με συνολική αυτονομία έως 559 χιλιόμετρα. Τέλος, το κορυφαίο bZ4X έχει κίνηση στους 4 τροχούς, συνδυαστική ισχύ 343 ίππων και αυτονομία έως 510 χλμ. (ίδια μπαταρία, 73,1 kWh).
 
Αναμένοντας την αναλυτική δοκιμή των νέων εκδόσεων του bZ4Χ μπορούμε να αναλύσουμε τους χώρους του, που δεν άλλαξαν σε σχέση με το προ-ανανέωσης αυτοκίνητο και παραμένουν το ίδιο... αυτοκρατορικοί. Ξεχωρίζει ο «αέρας» για τα πόδια, καθώς τα 24,5 εκ. είναι η καλύτερη μέτρηση στο AutoΤρίτη Test Center. Από εκεί και πέρα, στο φαρδύ (141 εκ. πλάτος) πίσω κάθισμα θα καθίσουν με άνεση 3 ενήλικοι επιβάτες με ύψος έως και 1,9 μ., ενώ τα 452 λίτρα του χώρου αποσκευών είναι μία ικανοποιητική τιμή δεδομένης και της ηλεκτρικής φύσης του Toyota bZ4X.

Σελίδα 2Έχουν «γεμάτο» εξοπλισμό & 11 χρόνια εγγύηση για μηχανικά μέρη συν την μπαταρία
Autotriti.gr
linglong at100