
Δοκιμή Hyundai i30, αυτόματο με 140 άλογα
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2025
Θα χωρέσουν πίσω 3 ενήλικοι πιο άνετα από κάθε μοντέλο της κατηγορίας του.
Έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που ε...
|
|
Θα χωρέσουν πίσω 3 ενήλικοι πιο άνετα από κάθε μοντέλο της κατηγορίας του.
Έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που ε...
- «Έχασε» 20 άλογα, αλλά παραμένει το δυνατότερο μικρομεσαίο βενζίνης (140 ίπποι) σε αυτά τα λεφτά
- Έχει «καλή» αν...
To μικρομεσαίο i30 έκανε update, με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα και «έξυπνο» συμπλέκτη iMT για να μας θυμίσει πως η εποχή που η Hyundai κατασκεύαζε μόνο προσιτά αυτοκίνητα έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Το αυτόματο Hyundai i30 με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 120 ίππων αντιστέκεται στην μόδα των αυξήσεων και προσφέρεται σε «τιμή λουκούμι». Ευρύχωρο, ευκολοδήγητο και άνετο στο δρόμο, έχει ένα σούπερ πακέτο για τον οικογενειάρχη.
Περίμενες ένα αυτόματο hot hatch να είναι πιο απολαυστικό από το χειροκίνητο; Εσύ θα έδινες τα 4 παραπάνω χιλιάρικα;
Το προηγούμενο Hyundai i30 ήταν σε παραγωγή από το 2012 έως το 2017 και όταν ήταν καινούργιο διακρινόταν για την ευρυχωρία του και την υψηλή ποιότητα κατασκευής. Πώς «στέκεται» σήμερα, 10 χρόνια μετά, το μοντέλο; Αναλύουμε ένα diesel Hyundai i30 με 100.000 χλμ και βλέπουμε αν είναι μια αξιόπιστη επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου.
Η Performance έκδοση του ανανεωμένου i30 N «ανέβηκε» στα 280 άλογα και έγινε πιο εκρηκτική. Έφτασε όμως και τα 35 χιλιάρικα. Χαλάλι;
Το i30 N είναι το πρώτο GTi μοντέλο της Hyundai, ωστόσο ελάχιστες ώρες πίσω από το τιμόνι του, αρκούν για να αποδείξουν ότι είναι τόσο ικανό και ευχάριστο, όσο ελάχιστα αυτοκίνητα ακόμα και με μακρά ιστορία στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Δυνάμωσε η έκδοση ντίζελ του Hyundai i30 και μπορεί να μην έγινε «Ν», αλλά με μια προσθήκη μόλις 5 ίππων τα αποτελέσματα στην αίσθηση και στις μετρήσεις είναι εντυπωσιακά.
Η Hyundai συμπληρώνει την γκάμα του μικρομεσαίου της i30, με την Fastback έκδοση αυτού. Μια 5θυρη με ξεχωριστά στοιχεία έκδοση που καινοτομεί για τα δεδομένα της κατηγορίας και επιτρέπει στην Hyundai να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον…
Οδηγούμε στην πόλη της Βαλένθια το νέο Hyundai i30 fastback, το οποίο έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα του i30, μετά τη χάτσμπακ εκδοχή, προσφέροντας ένα μοναδικό στιλ, για όσους θέλουν κάτι διαφορετικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
Η νέα γενιά του Hyundai i30 επωφελείται από τον 1,6 CRDi κινητήρα, που στην κορυφαία του εκδοχή αποδίδει 136 άλογα ισοφαρίζοντας το ρεκόρ της Opel.
Δοκιμή: Νέο 1000άρι Hyundai i30 με 120 άλογα. Δείτε τώρα το νέο μικρομεσαίο Hyundai, που έρχεται με χαρακτήρα φαβορί στα μικρομεσαία.
Δείτε πώς, το τρίτης γενιάς i30 με μοτέρ πετρελαίου 1,6 λίτρων και 110 άλογα, συνεχίζει την πορεία του προς τα πάνω και αποκτά αυθεντική προσωπικότητα, με τιμή και εξοπλισμό που... μαγνητίζουν.
Αλλο ένα βήμα για το μικρομεσαίο της Hyundai: ας δούμε πώς, το τρίτης γενιάς i30, συνεχίζει να βαδίζει με πειθαρχία προς το άνω κομμάτι της κατηγορίας, διαμορφώνοντας καθ` οδόν μια όλο και πιο καθαρή και ξεχωριστή προσωπικότητα.
To νέο Hyundai i30 δοκιμάστηκε σε αντίξοες συνθήκες και πέρασε με άριστα. Δείτε ποιος το οδήγησε και τι περιμένει η Hyundai από αυτό.
Οικονομικοί, λόγω χαμηλότερων πάγιων εξόδων από την έκδοση βενζίνης, και όχι μόνο είναι οι λόγοι αγοράς του πετρελαιοκίνητου Hyundai i30. Φυσικά το μοντέλο διατηρεί όλα τα «νικηφόρα» χαρακτηριστικά του.
Η συνολική παρουσία του νέου Hyundai i30, είναι ό,τι χρειαζόταν η κορεατική φίρμα για ένα… γκολ από τα αποδυτήρια, στην απαιτητική κατηγορία των μικρομεσαίων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr