Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/7/2007
TEST
Hyundai i30 1,4
Limit up!
Διαβάστηκε από 53352 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/7/2007
Το πιο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της κορεάτικης φίρμας προσφέρει ό,τι ζητάει ο απαιτητικός αγοραστής από ένα σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο.
Οι μετοχές της Hyundai σημειώνουν κατακόρυφη άνοδο με την άφιξη του νέου μικρομεσαίου μοντέλου, του i30, το οποίο αποτελεί το πιο ολοκληρωμένο και ποιοτικό αυτοκίνητο της κορεάτικης φίρμας, προορισμένο για αγοραστές που τα ζητάνε όλα σε ανταγωνιστική τιμή.
Το i30 διακρίνεται εξωτερικά για την κομψή του αισθητική, αυτό όμως που του λείπει είναι η αναγνωρίσιμη εταιρική ταυτότητα, όπως συμβαίνει με άλλα μικρομεσαία αυτοκίνητα.
Με το i30 ξεκινάει μία νέα εποχή για τη Hyundai, καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο το οποίο είναι πιο κοντά από ποτέ άλλοτε στα πρότυπα των ευρωπαϊκών μικρομεσαίων αυτοκινήτων και, όπως μπορεί γρήγορα να καταλάβει κανείς, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή σε κάθε του λεπτομέρεια.
Σχεδιασμένο στην Ευρώπη
Το νέο μοντέλο της Hyundai έχει σχεδιαστεί στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας της φίρμας στο Ρισελσάιμ της Γερμανίας, προκειμένου να είναι περισσότερο σύμφωνο με τα αισθητικά πρότυπα των αγοραστών της Γηραιάς Ηπείρου. Το τελικό σύνολο είναι όντως από τα πιο πετυχημένα που έχει να επιδείξει η Hyundai συγκριτικά με άλλα οικογενειακά της αυτοκίνητα, ενώ καλό θα ήταν η κορεάτικη φίρμα, αρχής γενομένης από το i30, να ακολουθήσει μία αναγνωρίσιμη ταυτότητα στα μελλοντικά της μοντέλα. Οι λέξεις που χαρακτηρίζουν το αμάξωμα του i30 είναι η κομψότητα και ο συγκρατημένος σχεδιασμός, ενώ ίσως μία πιο επιθετική εμφάνιση εμπρός θα ταίριαζε καλύτερα με την εικόνα του πλαϊνού και πίσω τμήματος του αμαξώματος.
Με πλούσιο ανταγωνισμό
Με το i30 η Hyundai "βουτάει" στα… βαθιά νερά της κατηγορίας των μικρομεσαίων αυτοκινήτων, αφού απέναντί της ορθώνονται ισχυρά ονόματα μοντέλων και μάρκες με μακρόχρονη παράδοση. Αυτή τη φορά όμως φαίνεται ότι η κορεάτικη φίρμα δεν έκανε περικοπές στο βωμό του κόστους και δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Για του λόγου το αληθές, στοιχεία που επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο είναι η ύπαρξη στο βασικό εξοπλισμό του ESP και των 6 αερόσακων, η προσεγμένη ποιότητα, η νέα (και ακριβή) δομή των πίσω αναρτήσεων πολλαπλών συνδέσμων, ο πιο δυνατός ατμοσφαιρικός κινητήρας στα 1,4 λτ. (109 ίππων) και το μεγαλύτερο μεταξόνιο μεταξύ των μικρομεσαίων έως 1.400 κ.εκ. (χαρακτηριστικά που φέρει και το αδελφό Kia C'eed). Ωστόσο η σχέση τιμής - αξίας του είναι και πάλι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, καθώς από τη βασική ακόμα έκδοση δεν του λείπει τίποτα και κοστίζει 14.000 ευρώ (από τα πιο προσιτά σε τιμή έναντι άμεσων ανταγωνιστών).
Μας άρεσε :
Η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, η οδική συμπεριφορά, ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός, οι επιδόσεις και η ποιότητα του εσωτερικού
Δεν μας άρεσε
Η επαναφορά του τιμονιού, η αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων και η θέση οδήγησης
Μακάρι…
το i30 να είχε πιο εμπνευσμένη σχεδίαση στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος
Πλούσιος εξοπλισμός σε ανταγωνιστική τιμή
Με 14.000 ευρώ περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό ESP, 6 αερόσακους και όλο σχεδόν το πακέτο ανέσεων.
Νέα σειρά μοντέλων με το συνοδευτικό "i"
H κορεάτικη φίρμα, αρχής γενομένης από το i30, δημιουργεί μία νέα ονοματολογία στα μοντέλα της (π.χ. i10: μίνι, i20: μικρό, i30: μικρομεσαίο, i40: μεσαίο και i50: μεγάλο).
Τα πρώτα μοντέλα θα κατασκευάζονται στην Κορέα και κατόπιν στην Ευρώπη
Τα i30, τα οποία θα εισάγονται στην Ευρώπη, θα κατασκευάζονται στην Κορέα, ωστόσο από το Μάρτιο του 2009 θα ξεκινήσει η παραγωγή τους στο νέο εργοστάσιο της Hyundai, στο Νοσόβιτσε της Τσεχίας.

 
 Hyundai i30 1,4
Προσεγμένη ποιότητα και σύγχρονος σχεδιασμός
Άνετοι χώροι επιβατών - ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ
Ξεκούραστο και ασφαλές σε κάθε είδους διαδρομή
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα