• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη δοκιμή: Νέο Peugeot 208

Διαβάστηκε από 222057 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/11/2019
 

Η Peugeot παίζει τα πιο δυνατά της χαρτιά τελευταία και συμπληρώνει την γκάμα της με το νέο 208. Ένα μοντέλο που μπορεί να της δώσει την παρτίδα στο τραπέζι των μικρών τινάζοντας την μπάνκα στον αέρα.

Δεν χρειάζεται να είσαι «της δουλειάς» για να αντιληφθείς την συνολική αναβάθμιση που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της Peugeot τελευταία. Μια απλή επαφή με τα νεότερα μοντέλα της από το 308 και μετά, αρκεί για να διαπιστώσεις πως ο όμιλος PSA σχεδιάζει πολύ προσεκτικά κάθε βήμα του και για το λόγο αυτό έχει καταφέρει να μπει πιο ισχυρός από ποτέ στον αυτοκινητικό χάρτη. Και δεν είναι το όνομα που τον κάνει δυνατό, αλλά το προϊόν αυτό καθ΄αυτό. Αφού συμπλήρωσε τις SUV προτάσεις της στις αντίστοιχες κατηγορίες με τα 3008 και 5008 και αφού έφερε -σε πείσμα των καιρών- το εντυπωσιακό σεντάν (και στέισον) νέο Peugeot 508, ήρθε η ώρα να κάνει το «μπαμ» με το σημαντικότερο μοντέλο βάση πωλήσεων στην γκάμα της, το 208. Και το κάνει και θα συνεχίσει να το κάνει και με το crossover αδελφάκι του, το νέο 2008 που αναμένεται προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς. Το νέο 208 μάλιστα έρχεται σε μια περίοδο που η μικρή κατηγορία έχει κατά κάποιο τρόπο συμπληρωθεί με τις νεότερες αφίξεις της (πρόσφατα λανσαρίστηκε το νέο Renault Clio) και λίγο πριν την εμφάνιση των επόμενων hot προτάσεών της (σ.σ το Οpel Corsa πριν το τέλος του έτους και το Toyota Yaris το 2020). Σε αυτή την παρτίδα με την αφρόκρεμα των μικρών, το νέο 208 είναι το πιο δυνατό «φύλλο» στο τραπέζι αυτή τη στιγμή. Ας δούμε όμως γιατί...

Εμφάνιση: Το πιο επιβλητικό μικρό στους δρόμους
Σχεδιαστικά, το νέο Peugeot 208 δεν έχει τίποτα κοινό με το μοντέλο που αντικαθιστά, με την Peugeot να καταφέρνει να περάσει πλήρως το νέο της σχεδιαστικό προφίλ παρά τις δυσκολίες που συνάντησε με τις περιορισμένες διαστάσεις του. Όσον αφορά αυτές, το νέο 208 είναι κατά 8,2 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος ξεπερνώντας έτσι τα 4 μέτρα για πρώτη φορά (4.055 χλστ.) ενώ το πλάτος του έχει μειωθεί κατά 84 χλστ. (1.745 χλστ.) και το ύψος κατά 30 χλστ. (1.430 χλστ.). Το μεταξόνιο τέλος είναι μόλις κατά 2 χλστ. πιο μακρύ (μήκος 2.540 χλστ.). Σχεδιαστικά λοιπόν το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις νέο 208 είναι εντυπωσιακό σπιθαμή προς σπιθαμή, με το εμπρός μέρος να  εκφράζει έντονο δυναμισμό μέσω της μεγάλης μάσκας, των «νυχιών» των LED φωτιστικών σωμάτων και των «χαυλιόδοντων» που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Οι έντονες γραμμές του καπό συνεχίζονται και στα πλαϊνά του αμαξώματος ενώ είναι εμφανής ή πιο σπορ γραμμή και το «φούσκωμα» των πίσω ώμων του αμαξώματος από τις απλές του εκδόσεις. Εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρος με τα όμορφα φωτιστικά σώματα και την μαύρη φάσα που τα ενώνει να συμπληρώνουν το «φρέσκο» και επιβλητικό του προφίλ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 8 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα με έως 95 γρ.CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

Το ευέλικτο εσωτερικό της GLA (+vid)

Η ασφαλής επιλογή μεταχειρισμένου

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »