ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή Peugeot 208 hybrid με 110 ίππους

 Σχολιάστε 
4.738 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2025)
Δοκιμή Peugeot 208 hybrid με 110 ίππους
4 Φωτογραφίες »

Από 20.900 ευρώ είναι από τα πιο προσιτά τούρμπο μικρά hybrid.
Είναι πολύ οικονομικό στην πόλη, καίει μόλις 5,8 λτ./100 χλμ..
Έχει την καλύτερη αίσθηση πολυτέλειας στην κατηγορία.
Δεν άλλαξε κάτι στον κινητήρα, στα χαρτιά απλά το Peugeot 208 έχει πλέον 110 άλογα (από 100).

autotriti team

Η «μικρή» 48V hybrid έκδοση του 208 πλέον έχει ονομαστική ισχύ 110 ίππων

Το δημοφιλές Peugeot 208 στην 48V hybrid έκδοσή του είναι διαθέσιμο σε δύο εκδοχές, με 145 ίππους (διαβάστε τη δοκιμή του), ή στην «μικρή» με 110 άλογα. Ουσιαστικά πρόκειται για την μέχρι πρότινος έκδοση των 100 ίππων, ο οποίος, λόγω αλλαγής των κανονισμών δυναμομέτρησης από την ΕΕ και όχι κάποιας διαφοροποίησης στα μηχανολογικά μέρη, φέρει στα χαρτιά ιπποδύναμη 110 ίππων αντί 100 ίππων που είχε πριν.

Είναι πολύ οικονομικό στην πόλη, καίει μόλις 5,8 λτ./100 χλμ..

Σε κάθε περίπτωση, το συγκεκριμένο σύνολο αποδεικνύεται αρκετά οικονομικό σε καύσιμο και κυρίως στην αστική χρήση. Oι μετρήσεις μας έδειξαν πως καταναλώνει μόλις 5,8 λτ./100 χλμ., ένα από τα πολύ καλά νούμερα της κατηγορίας, ενώ στο ταξίδι η πραγματική κατανάλωση «σπάει» το φράγμα των 5 λίτρων (4,9).


Tο Peugeot 208 εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο μικρό σε αίσθηση πολυτέλειας στην καμπίνα του.
4 Φωτογραφίες »

Tο Peugeot 208 εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο μικρό σε αίσθηση πολυτέλειας στην καμπίνα του.

Από 20.900 ευρώ είναι από τα πιο προσιτά τούρμπο μικρά hybrid

Το 208 hybrid λανσάρεται από το βασικό επίπεδο Style στην τιμή των 20.900 ευρώ, με το προωθητικό πρόγραμμα hybrid days (δείτε όλες τις τιμές του Peugeot 208). Η τιμή του είναι από τις καλύτερες για μικρό turbo με υβριδική τεχνολογία, μόνο το Fiat Grande Panda είναι φθηνότερο και αυτό μόλις κατά 100 ευρώ. Η έκδοση Style περιλαμβάνει ότι περιμένεις από ένα βασικό επίπεδο και έξτρα στοιχεία όπως 10άρα οθόνη αφής και ζάντες αλουμινίου, ωστόσο θα θέλαμε να είχε και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ή μια κάμερα οπισθοπορείας.

Έχει την καλύτερη αίσθηση πολυτέλειας στην κατηγορία.

Βέβαια ακόμα και έτσι, το 208 εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο μικρό σε αίσθηση πολυτέλειας στην καμπίνα του. Ο διάκοσμος είναι αρκετά νεανικός και σπορτίφ, με το μικρό εξάγωνο τιμόνι του i-cockpit να εντυπωσιάζει και να δένει αρμονικά με το hi-tech προφίλ του (ειδικά στις πιο καλές εκδόσεις με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων). Συγχρόνως λάμπουν δια της απουσίας τους οι εργονομικές αστοχίες, ενώ τα ποιοτικά υλικά, μαλακά στην αφή χωρίς τριγμούς, που έχουν χρησιμοποιηθεί δίνουν στο 208 μια premium αύρα.

Αντίστοιχα και εξωτερικά, το Peugeot 208 είναι φρέσκο, όμορφο και δυναμικό. Αυτό οφείλεται στη σχεδίαση του μπροστινού μέρους όπου κυριαρχεί η μάσκα με τη μεγάλη elegant γρίλια και οι ξεχωριστές λεπτομέρειες, όπως οι 3 κάθετες νυχιές, τα LED φώτα και το επιβλητικό λογότυπο. Όμορφο είναι και το πίσω μέρος με την μαύρη φάσα που ενώνει τα φώτα να συμπληρώνει το «μοντέρνο» και επιβλητικό του προφίλ.
 

Σελίδα 2Κινητήρας: Πάει σβέλτα, δεν καίει και έχει γεμάτη λειτουργία
Σελίδα 3Στο δρόμο: Ευχάριστο, εύχρηστο και αποτελεσματικό
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
4green
NEXEN N BLUE S