
Δοκιμή: Αυτόματο Peugeot 308 με 130 άλογα
Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2022
Ομαλό και αποτελεσματικό, το αυτόματο κιβώτιο EAT8 τονίζει την άνεση, την ευκολία χρήσης και τα premium χαρακτηριστικά του βενζινοκίνητου Peugeot 308 με τα 130 άλογα.
|
Ομαλό και αποτελεσματικό, το αυτόματο κιβώτιο EAT8 τονίζει την άνεση, την ευκολία χρήσης και τα premium χαρακτηριστικά του βενζινοκίνητου Peugeot 308 με τα 130 άλογα.
Δοκιμάζουμε το πιο ισχυρό Peugeot 308, το οποίο παρά τα 225 άλογα και τις ζωηρές επιδόσεις καταφέρνει να έχει κατανάλωση μικρότερη από diesel. Ή και μηδέν στην καθημερινότητα χάρη στην plug-in υβριδική του τεχνολογία
Το νέο Peugeot 308 αποδεικνύει πως τα χάτσμπακ είναι ακόμα εδώ συνδυάζοντας έντεχνα premium αύρα, τεχνολογία αιχμής και σχεδίαση που ξεχωρίζει με τον τούρμπο κινητήρα «διαμάντι» των 130 ίππων.
Το plug-in υβριδικό 308 καλύπτει τις καθημερινές σου ανάγκες μόνο με ρεύμα και προσφέρει οικονομία diesel μοντέλου σε ένα καλαίσθητο περιτύλιγμα hi-tech αύρας και ποιοτικής υπεροχής.
Το νέο Peugeot 308 ήρθε για να δώσει νέα πνοή στην κατηγορία των μικρομεσαίων, να μπει -γιατί όχι- μέχρι και σφήνα στη μόδα των SUV, αφού έχει όλα τα απαραίτητα για να πετύχει: premium αύρα, τεχνολογία αιχμής, σχεδίαση που ξεχωρίζει και το κυριότερο «σωστή» τιμή.
Λιγότερα κυβικά, καλύτερος κινητήρας! To Peugeot 308 φόρεσε τον δυνατό 1,5 λτ. diesel κινητήρα των 130 ίππων, ο οποίος στην ήδη πολύ ποιοτική κατασκευή, προσθέτει και εξαιρετικές επιδόσεις, καθιστώντας το ένα από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας.
Έριξε 8άρες: Το Peugeot 308 απέκτησε νέο αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις το οποίο στην πράξη αφήνει άριστες εντυπώσεις όντας μάλιστα και ελάχιστα πιο οικονομικό σε κατανάλωση από το 6τάχυτο, που αντικατέστησε.
Μετά τη δοκιμή της χειροκίνητης έκδοσης ήρθε η ώρα για την αυτόματη. Στην προκειμένη περίπτωση το ανανεωμένο Peugeot 308 είναι smooth, αλλά και ταυτόχρονα πολύ αποτελεσματικό.
Η χρυσή τομή… Η ανανεωμένη έκδοση GT του 308 έρχεται πιο δυνατή και με νέο αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο με στόχο να καλύψει το κενό ανάμεσα στην κορυφαία έκδοση GTi by Peugeot Sport και τις απλές εκδόσεις.
Η ανανέωση του Peugeot 308 εκσυγχρονίζει το προφίλ του και το φρεσκάρει απέναντι στον ανταγωνισμό, παραμένοντας ιδιαίτερα αξιόλογο και πλήρες σε κάθε επίπεδο.
Αυτό το λιοντάρι έχει άγριες διαθέσεις και πρέπει να το φοβάσαι, γιατί ο κινητήρας του βρυχάται σαν να επιβάλλεται στην αγέλη, ενώ όταν σε πάρει στο κυνήγι ορμάει τόσο γρήγορα και απειλητικά που δύσκολα θα ξεφύγεις από τα «δόντια» του.
Η ανανέωση του Peugeot 308 εκσυγχρονίζει το προφίλ του και το φρεσκάρει απέναντι στον ανταγωνισμό, παραμένοντας ιδιαίτερα αξιόλογο και πλήρες σε κάθε επίπεδο.
Mε 272 άλογα από 1.600 κυβικά, το Peugeot 308 GTi βρυχάται εκκωφαντικά και πετάει το γάντι στον 2λιτρο ανταγωνισμό του.
Το Peugeot 308 με τον diesel BlueHDi των 1,6 λίτρων και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, αγριεύει και δείχνει τα δόντια του στον ανταγωνισμό προτάσσοντας τις πολύ καλές επιδόσεις αλλά κα τις χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων.
Η τρέχουσα γενιά του Peugeot 308 κάνει κούρσα προς την κορυφή της κατηγορίας, την οποία φέρνει ακόμη πιο κοντά ο «καθαρός» 1,6 BlueHDi και το νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο.
Με το νέο Peugeot 308 GT μπορείς να κινηθείς το ίδιο άνετα στην καθημερινή σου μετακίνηση και σε ένα απαιτητικό στροφιλίκι. Είτε είσαι «κουστουμάτος», είτε εκκολαπτόμενος οδηγός αγώνων…
Το πετρελαιοκίνητο 308 GT των 181 ίππων είναι απολαυστικό πίσω από το τιμόνι και ταυτόχρονα οικονομικό στις καθημερινές μετακινήσεις. Υπάρχει καλύτερος συνδυασμός;
Δοκιμάζουμε το Peugeot 308 και εξετάζουμε το κατά πόσο μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες στα μικρομεσαία βενζίνης.