
Δοκιμή: SEAT Leon FR με 150 PS
Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2022
Δοκιμάζουμε τo χειροκίνητο SEAT Leon των 150 ίππων, που συνδυάζει την ξεχωριστή αισθητική με το… ζωηρό οδηγικό ταμπεραμέντο, που τονίζει το χειροκίνητο κιβώτιο.
Δοκιμάζουμε τo χειροκίνητο SEAT Leon των 150 ίππων, που συνδυάζει την ξεχωριστή αισθητική με το… ζωηρό οδηγικό ταμπεραμέντο, που τονίζει το χειροκίνητο κιβώτιο.
Η CUPRA καταθέτει τα σπορ διαπιστευτήριά της ως ανεξάρτητη μπράντα με δυο προτάσεις που ηλεκτρίζουν τόσο μεταφορικά, όσο και κυριολεκτικά. Δοκιμάζουμε τo «καυτό» Formentor με τα 310 παραδοσιακά άλογα και το Leon με τα 245 υβριδικά. Και ναι, περνάμε πολύ καλά!
Η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση προσθέτει στην πολύ καλή συνταγή του SEAT Leon τις πιπεράτες επιδόσεις και την ακόμα πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά, αλλά τα φορολογικά βάρη «ακυρώνουν» την όλη προσπάθεια.
Το ισχυρότερο Leon είναι το πιο φθηνό plug- in της αγοράς: To SEAT Leon e-Hybrid προσφέρει τα πλεονεκτήματα, αλλά και τις αδυναμίες των plug-in υβριδικών μοντέλων, με τη χαμηλότερη -για αυτοκίνητο αυτής της τεχνολογίας- τιμή της αγοράς.
To χειροκίνητο SEAT Leon των 150 ίππων συνδυάζει την ξεχωριστή αισθητική της νέας του γενιάς με… ζωηρό οδηγικό ταπεραμέντο και ένα ομολογουμένως ελκυστικό «πακέτο».
Ομορφότερο, ποιοτικότερο, πιο ευρύχωρο και high-tech από ποτέ, το νέο SEAT Leon προσπαθεί να βρει τη θέση του ανάμεσα στην ομοιογένεια του «αδελφού» VW Golf και την οδηγική «σπίθα» του Ford Focus. Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση βενζίνης με το ήπια υβριδικό σύστημα και το σπορτίφ πακέτο FR.
Πρώτα «Ολέ!», μετά «ωχ αμάν!»: Ήρθε, είδε και σχεδόν… νίκησε. Το μικρομεσαίο της SEAT, με το μικρό ντίζελ σύνολο, ήταν ένας υποψήφιος για καλή επίδοση. Αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων είχε άλλη άποψη.
Ήρωας χωρίς μπέρτα… Toποθετώντας στο Leon τον ισχυρό 1,5 λτ. TSI κινητήρα με τεχνολογία διπλού καυσίμου (βενζίνη και φυσικό αέριο), η SEAT μας δείχνει πως οι επιδόσεις συνδυάζονται με την οικονομία…
The FoRce is strong: Επιτέλους! Να θυμηθούμε και λίγο τη διασκέδαση που μπορούν να βγάλουν τα μικρομεσαία. Και το 1.500άρι Leon κάνει ακριβώς αυτό.
Καλό και το downsizing, αλλά ένα πλούσιο τετρακύλινδρο μοτέρ 1,5 λίτρων, με κορυφαία τεχνολογικά καλούδια ταιριάζει όσο τίποτα άλλο με ένα μικρομεσαίο αμάξωμα. Το SEAT Leon 1,5 ΤSI των 130 ίππων έχει το λόγο…
Δείτε το ανανεωμένο SEAT Leon, σε έκδοση πετρελαίου που συνεχίζει να αποτελεί top value for money πρόταση, με όσα προσφέρει στην τιμή του.
Δείτε τώρα το νέο Leon που έρχεται με πολλές αλλαγές τόσο εξωτερικά όσο και μηχανικά, τραβώντας τα βλέμματα ακόμα και των πιο αυστηρών κριτών.
Το νέο Leon Cupra των 300 ίππων έχει έναν και μοναδικό στόχο, την ικανοποίηση του οδηγού. Δείτε το.
Οδηγούμε στην πίστα και στους δρόμους γύρω από την Βαρκελώνη το «φρεσκαρισμένο» Leon CUPRA , που με 300 άλογα έγινε το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της SEAT.
Με 180 άλογα κάτω από το καπό και καλή τιμή αγοράς, η εν λόγω έκδοση του SEAT Leon απευθύνεται σε ένα κοινό που βλέπει την οικονομία όχι από την μεριά του diesel, αλλά των επιδόσεων.
Χάρη στον βελτιωμένο diesel κινητήρα 1,6 TDI με τους 110 ίππους, το SEAT Leon γίνεται ακόμη πιο σβέλτο και πιο οικονομικό, στοιχεία που προστίθενται στην αναγνωρισμένη αξία του.
Η SEAT προσφέρει στο Leon CUPRA 10 άλογα παραπάνω και το φθάνει στους 290 ίππους, ενισχύοντας περαιτέρω τη δύναμη και την απόδοση μιας από τις πιο «καυτές» προσθιοκίνητες επιλογές της αγοράς.
Με 280 ίππους, επιδόσεις-φωτιά, ξεχωριστό οδηγικό ταμπεραμέντο και κυρίως τιμή-κανόνι, το SEAT Leon Cupra έχει πολλούς τρόπους να αναστατώνει τους οπαδούς των καυτών μικρομεσαίων…