Μαλακά ρυθμισμένη είναι η ανάρτηση του Hyundai Bayon που τα καταφέρνει περίφημα στην απόσβεση των καθημερινών δυσκολιών στους ελληνικούς δρόμους.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μαλακά ρυθμισμένη είναι η ανάρτηση του Hyundai Bayon που τα καταφέρνει περίφημα στην απόσβεση των καθημερινών δυσκολιών στους ελληνικούς δρόμους.

Citroen C3 Aircross vs Hyundai Bayon vs SEAT Arona: Αξιολόγηση σε 10 τομείς.

2.637 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2022)

Citroen C3 Aircross vs Hyundai Bayon vs SEAT Arona: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά Value for money και πολλά άλλα.

Οδική συμπεριφορά: «Βασιλιάς» στην άνεση το C3 Aircross, αθόρυβο σαν ηλεκτρικό το Bayon, πιο ευχάριστο το Arona

Στο δρόμο τα τρία B-SUV ακολουθούν μία αρκετά διαφορετική προσέγγιση. Το Citroen C3 Aircross, για παράδειγμα, στοχεύει στις άνετες μετακινήσεις των επιβατών του και το προτιμούμε για αυτό τον λόγο. Δεν αποτελεί υπερβολή να πούμε ότι έχει μία από τις κορυφαίες σε απορρόφηση των κραδασμών ανάρτηση της κατηγορίας. Ψηλή επίσης είναι η θέση οδήγησης και σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειές του έχει καλή ορατότητα στις διασταυρώσεις της πόλης. Εκτός αστικού περιβάλλοντος, σε κάποια πιο στριφτερή διαδρομή, υπάρχουν υπαρκτές κλίσεις στις αλλαγές βάρους, δίχως να επηρεάζεται η πρόσφυσή του.
 
Ελαφρύ και ευκολοδήγητο είναι το τιμόνι του Hyundai Bayon, με το πάντρεμα του αυτόματου κιβωτίου να ολοκληρώνει τον αστικό του προσανατολισμό. Αυτό που μας εντυπωσίασε, πάντως, εκτός των εξαιρετικών φρένων (35,6 μέτρα), ήταν η top ησυχία της καμπίνας. Μας θύμισε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με το ντεσιμπελόμετρο να δείχνει 67,2 db στα 120 χλμ./ώρα. Εκτός δρόμου, τώρα, η χαμηλή απόσταση από το έδαφος (16,5 εκ.) περιορίζει το πεδίο δράσης του κυρίως σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές.
 
Πιο εύκολα θα βγεις off-road με το SEAT Arona που... βλέπει το έδαφος από τα 19 εκατοστά. Μάλιστα, παρά την μεγάλη απόσταση έχει καλό κράτημα, ειδικά στην πλευρική πρόσφυση, με την υποστροφή να έρχεται προοδευτικά και φυσιολογικά. Κατά τα άλλα, έχει ακινητοποιείται στο φρενάρισμα πανικού στα 36,2 μέτρα, ενώ σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα γίνεται πιο έντονα αντιληπτή η φύση του 3κύλινδρου κινητήρα (68,4 dB στα 100 χλμ./ώρα με 5η).


Ανετο το οδηγικό προφίλ του C3 Aircross, καλή η πληροφόρηση του τιμονιού παρά τις 3 στροφές από άκρη σε άκρη και την ελαφριά του αίσθηση.

Ανετο το οδηγικό προφίλ του C3 Aircross, καλή η πληροφόρηση του τιμονιού παρά τις 3 στροφές από άκρη σε άκρη και την ελαφριά του αίσθηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μάρκα/Μοντέλο CITROEN C3 AIRCROSS HYUNDAI BAYON SEAT ARONA
Αξιολογήσεις AutoΤρίτη
Κατανάλωση-ρύποι 9 8 9
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα 9 9 10
Παθητική Ασφάλεια 9 10 10
Value For Money 8 9 8
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών 8 9 8
Κινητήρας-επιδόσεις 8 9 9
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία 9 8 8
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα 9 9 9
Μεταπωλητική Αξία 8 8 8
Τελική Βαθμολογία 173 176 179
Οδική Συμπεριφορά 8 8 8
Αισθηση πολυτέλειας 67% 60% 68%

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto