|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
![]() | |||||
![]() | |||||
περισσότερα » | |||||
![]() | |||||
![]() |
|||||
![]() | |||||
Διαβάστηκε από 2126 αναγνώστες | |||||
![]() Υπάρχει διαφορά αν το καίει το λάδι ή το χάνει. Στομωμένα ελατήρια ή τσιμουχάκια βαλβίδων το λάδι μπορεί να «εξαφανίζεται» για πολλούς λόγους. Υπάρχουν λύσεις να μειωθεί το πόσο λάδι καις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως λύθηκε η αιτία. Δε χρειάζεται να βλέπεις μπλε καπνό στην εξάτμιση, αν μετράς το λάδι συχνά, ξέρειςΠόσο λάδι καίει το αμάξι σου; Γιατί σίγουρα καίει. Το ερώτημα είναι αν καίει όσο προβλέπει ο κατασκευαστής ή αν καίει περισσότερο. Το κακό όμως είναι πως το να καίει λάδι το αμάξι δεν είναι το πρόβλημα αλλά το σύμπτωμα. Οπότε τι κάνεις για να το σταματήσεις χωρίς να «κατεβάσεις» μοτέρ;Αν περιμένεις να δεις μπλε καπνό από την εξάτμιση για να καταλάβεις αν το αμάξι σου καίει λάδι ή όχι, κάτι δεν κάνεις σωστά. Γιατί όλα τα αυτοκίνητα καίνε λάδι, που σημαίνει πως πρέπει να κοιτάς σχετικά συχνά αν μένει αρκετό για να κάνει τη δουλειά του. Εξάλλου το μεγαλύτερο πρόβλημα όταν καις λάδια είναι πως το μοτέρ μπορεί να «στεγνώνει» και αυτό να δημιουργεί μεγαλύτερες ζημιές από αυτές που αρχικά άφησαν το λάδι να καεί. Υπάρχει διαφορά αν το καίει το λάδι ή το χάνειΑν παρκάρεις τακτικά στο ίδιο σημείο είναι εύκολο να ξέρεις αν το αμαξι σου χάνει λάδια. Μια ματιά στην άσφαλτο στο σημείο που συνήθως βρίσκεται από πάνω ο κινητήρας θα σου πει την αλήθεια. Και όχι μόνο αν χάνει λάδια, αλλά και άλλα υγρά. Υπάρχει λόγος εξάλλου που κάθε υγρό, από το ψυκτικό και το υγρό φρένων, μέχρι το λάδι και τη βαλβολίνη του σασμάν έχουν και διαφορετικό χρώμα. Για να ξεχωρίζουν τόσο όταν τα βάζεις φρέσκα, αλλά και όταν τα «χάνεις», αρκεί να κοιτάς συχνά, πριν γίνουν όλα μια μαύρη κηλίδα στην άσφαλτο και δεν ξεχωρίζουν το ένα από το άλλο.Στομωμένα ελατήρια ή τσιμουχάκια βαλβίδων το λάδι μπορεί να «εξαφανίζεται» για πολλούς λόγουςΑν καις λάδι περισσότερο απ'όσο λέει το βιβλιαράκι, ξέρεις πως κάτι δεν δουλεύει όπως πρέπει. Μία συχνή αιτία είναι η βαλβίδα αναθυμιάσεων λαδιού που μπορεί με τον καιρό να αφήνει περισσότερο λάδι να επιστρέφει στην εισαγωγή για να καεί. Η ηλικία επίσης συχνά κάνει τις επικαθίσεις στα ελατήρια των πιστονιών να χάνουν την κινητικότητά τους και να αφήνουν κενά που επιτρέπουν στο λάδι να μπει στο θάλαμο καύσης. Ή το λάδι μπορεί να κατεβαίνει από τις βαλβίδες. Και πάλι τα χρόνια ξεραίνουν τα τσιμουχάκια τους που αφήνουν λάδι να περάσει στον θάλαμο καύσης και να καεί.Υπάρχουν λύσεις να μειωθεί το πόσο λάδι καις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως λύθηκε η αιτίαΜπορείς να μειώσεις την ποσότητα λαδιού που καίγεται χωρίς να λύσεις το μοτέρ και να αλλάξεις όλα του τα εντόσθια. Για παράδειγμα οι επικαθίσεις στα ελατήρια μπορεί να μειωθούν με τη χρήση ειδικών πρόσθετων καυσίμου για αυτή τη δουλειά. Τα τσιμουχάκια των βαλβίδων μπορεί να έρθουν σε καλύτερη κατάσταση με ένα λιπαντικό που είναι σχεδιασμένο για αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα που «ποτίζει» τα συνθετικά μέρη του κινητήρα και τα «φουσκώνει» λίγο ή τα κάνει πιο ελαστικά. Και η βαλβίδα αναθυμιάσεων αλλάζει εύκολα και με χαμηλό σχετικά κόστος. Μικρές παρεμβάσεις που κάνουν διαφορά, εκτός και αν υπάρχει μεγαλύτερη ζημιά στον κινητήρα, όπως ένα φθαρμένο χιτώνιο, ή μια ταλαιπωρημένη τουρμπίνα.Εσύ κοιτάς το λάδι του αυτοκινήτου σου; Ξέρεις πόσο έχει; Αν το καίει ή αν το χάνει; Και τι κάνεις γι αυτό; |
|||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||
![]() | |||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr