Πιο «αρμονικό» είναι το σχεδιαστικό προφίλ της νέας Σειράς 1 και αυτό οφείλεται στο γεγονός πως είναι προσθιοκίνητη.

    Η άποψή μας

    Διαβάστηκε από 63067 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2019
     

    + Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία, ποιότητα κύλισης 
    - Τσιμπημένη κατανάλωση, περιορισμένη γκάμα κινητήρων, τιμή αγοράς

    Η νέα Σειρά 1 της BMW θυσίασε την πίσω κίνηση προς όφελος της πρακτικότητας και της ευκολίας, χάνοντας στο σύνολο μόνο ελάχιστα από τον χαρακτήρα της. Ήταν μια «κίνηση» που έπρεπε να γίνει για να ξεχαστούν τα αδύνατα σημεία της προηγούμενης γενιάς και να έρθει να σταθεί ισάξια απέναντι στα υψηλά στάνταρ των premium μικρομεσαίων όπως της Mercedes A-Class και του επερχόμενου νέου Audi A3.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    34 διαθέσιμα άρθρα για BMW  ΣΕΙΡΑ 1

    Η Nissan στόλισε… LEAF

    Audi A7 διαλύεται σε test drive (+vids)

    Teaser της BMW M4 GT3

    25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

    Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

    Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

    H ΒΜW i8 της Alcantara

    Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

    Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

    Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

    H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

    Nέα Bentley Continental GT Limited

    DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

    BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

    Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

    FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

    HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

    SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

    Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

    Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

    περισσότερα »