8 φωτογραφίες »

Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV

276.976 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)

Το ήπια υβριδικό Ford Puma δείχνει πως ένα πρακτικό και ευχάριστο στην οδήγηση B-SUV μπορεί να είναι και οικονομικό χάρη σε ένα «έξυπνο» σύστημα.

Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Το ήπια υβριδικό σύστημα του Puma σ
ε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου βοήθησαν το αστικό crossover της Ford να έχει μια μέση κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής μας.

Το ήπια υβριδικό σύστημα του Puma σ ε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου βοήθησαν το αστικό crossover της Ford να έχει μια μέση κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής μας.

Το Ford Puma είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας, αφού συνδυάζει την μοντέρνα σχεδίαση με την πρακτικότητα και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Για τη δοκιμή μας επιλέξαμε την έκδοση των 125 ίππων, όπου ο 1.000άρης Ecoboost συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πρώτη διαδρομή, το Ford Puma μας «έδωσε» μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ.. Ο πολιτισμένος Ecoboost χρωστάει πολλά στο… bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές για άμεση επιτάχυνση και δυνατότητα κίνησης με μια σχέση πάνω, στοιχείο που βοηθά την οικονομία.

Θεσπέσια οδηγική αίσθηση και κορυφαία αποτελεσματικότητα για το Ford Puma κάτι που μεταφράζεται σε εξαιρετικό κράτημα και συγκρατημένη κλίση.

Θεσπέσια οδηγική αίσθηση και κορυφαία αποτελεσματικότητα για το Ford Puma κάτι που μεταφράζεται σε εξαιρετικό κράτημα και συγκρατημένη κλίση.

Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Στο κομμάτι της δοκιμής στην ορεινή στριφτερή διαδρομή, το Ford Puma έκανε πάρτυ χάρη στο σωστό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, αλλά και τη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, η οποία προσφέρει και πίσω δισκόφρενα. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση κατανάλωση «τσίμπησε» ελάχιστα και ανέβηκε στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενδεικτικό του οικονομικού χαρακτήρα του Puma. 

Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Στο υπεραστικό κομμάτι της διαδρομής με επιλεγμένη την Eco λειτουργία και σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το Ford Puma έριξε πολύ χαμηλά την κατανάλωσή του, με μόλις 3,8 λτ./100 χλμ.. Παράλληλα με την οικονομία σε αυτό το κομμάτι αναδείχθηκε ο άνετος χαρακτήρα και η αξιόλογη ποιότητα κύλισης του Β-SUV της Ford.

Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Αναμενόμενη ήταν η αύξηση της κατανάλωσης για το Ford Puma στο 4ο και τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μας, που πέρασε μέσα από το κέντρο της Αθήνας, αλλά και πάλι το νούμερο δε μας τρόμαξε: Τα 5,7 λτ./100 χλμ. είναι μια πολύ καλή επίδοση με το ήπια υβριδικό σύστημα να βάζει και εδώ το… χεράκι του με τη βοήθεια στο τράβηγμα από χαμηλά. Στα θετικά του Puma στις αστικές συνθήκες κίνησης η ευχρηστία και η ευελιξία του, αλλά και η πολύ καλή λειτουργία της ανάρτησης μαζί με το χαμηλό επίπεδο θορύβου.

Συμπέρασμα
To ήπια υβριδικό σύστημα του Ford Puma «δουλεύει» και χάρη στη… χείρα βοηθείας που προσφέρει στο θερμικό κινητήρα εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, αλλά και μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία που συνδυάζεται με τον γενικότερο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου. Και όλα αυτά με ένα κόστος 9 ευρώ για τα 107 χιλιόμετρα της δοκιμής μας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
moto