ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
6 φωτογραφίες »

Jeep Renegade 4xe με 240 PS

283.907 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)

Η διαδρομή μας με το Jeep Renegade 4xe απέδειξε το ότι «τα plug-in πρέπει να τα φορτίζεις καθημερινά, διαφορετικά δεν κερδίζεις». Ενδεικτικά, όταν το Renegade είχε μπαταρία η κατανάλωση ήταν κάτω από 2 λτ./100 χλμ.!

Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Μέσα στην πόλη η ανάκτηση ενέργειας συμβάλει στη φόρτιση των μπαταριών. Μάλιστα, εμείς προτιμούμε την ισχυρή βαθμίδα ώστε να μην χρειάζεται να καταφεύγουμε συχνά στο γκάζι.

Μέσα στην πόλη η ανάκτηση ενέργειας συμβάλει στη φόρτιση των μπαταριών. Μάλιστα, εμείς προτιμούμε την ισχυρή βαθμίδα ώστε να μην χρειάζεται να καταφεύγουμε συχνά στο γκάζι.

Αλλάζοντας από την επιλογή E-Save που είχαμε επιλέξει αρχικά για να κρατήσουμε τις μπαταρίες φορτισμένες (σ.σ. υπάρχει και η επιλογή φόρτισης που φτάνει στο 80% περίπου) στην επιλογή Hybrid, την οποία θα επιλέξει το 95% των χρηστών ξεκινήσαμε την διαδρομή. Κατά τη διάρκεια αυτής το plug-in Renegade δούλευε σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά και έτσι η μπαταρία έπεσε στο μισό. Ωστόσο, η μέση κατανάλωση στο τέλος ήταν μόλις 0,6 λτ./100 χλμ.!

Όσο η μπαταρία είχε ενέργεια, το Renegade Plug-in κινούταν με τον ηλεκτροκινητήρα, ακόμα και σε έντονη ανηφόρα. Ο βενζινο-κινητήρας επέμβαινε και έκανε τις προσπεράσεις παιχνιδάκι.

Όσο η μπαταρία είχε ενέργεια, το Renegade Plug-in κινούταν με τον ηλεκτροκινητήρα, ακόμα και σε έντονη ανηφόρα. Ο βενζινο-κινητήρας επέμβαινε και έκανε τις προσπεράσεις παιχνιδάκι.

Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Προς έκπληξή μας παρατηρήσαμε πως το Renegade συνέχισε και σε αυτή την διαδρομή να δουλεύει προσανατολισμένο στο ρεύμα, παρά δηλαδή το ανηφορικό κομμάτι. Σίγουρα ο βενζινοκινητήρας δούλεψε πιο πολύ, όμως όσο η μπαταρία είχε ενέργεια, η κατανάλωση ήταν στα 0,9 λτ./100 χλμ. Κάπου λίγο πριν την κορυφή δούλεψε η βενζίνη αποκλειστικά ανεβάζοντας την κατανάλωση, όμως σύντομα ξεκίνησε κατηφόρα και η ανάκτηση ενέργειας. Δοκιμάζοντας και τα 2 επίπεδα ως προς το φρενάρισμα, η «στάθμη» ανέβηκε από το 1 στο 17% σε 15 περίπου χλμ. κατηφορικής διαδρομής.

Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Αν έχεις μπαταρία, τότε με το plug-in μπορείς να κινηθείς οικονομικά, όπως έχουμε δει και σε προηγούμενη δοκιμή. Τουλάχιστον για καμιά 100αριά χιλιόμετρα. Αν όχι όμως, τότε ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση θα ανέβει. Στην προκειμένη περίπτωση με ελαφρύ το γκάζι και κατωφέρεια, η κατανάλωση ήταν στα 6,0 λτ./100 χλμ. και το συνολικό trip έδειξε 4,0 λτ. Συμπέρασμα: με το plug θα πας οικονομικά για τα πρώτα 100 χλμ., όμως ύστερα θα δεις τιμές μεγαλύτερες και από βενζινοκίνητο.

Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Τι γίνεται μέσα στην πόλη και με την μπαταρία αφόρτιστη; Στη πρώτη διαδρομή μας η κατανάλωση ήταν 0,6-0,9 λτ./100 χλμ., τώρα 9,4 λτ./100 χλμ.!! Συμπέρασμα: τα plug-in πρέπει να είναι φορτισμένα για να αποδώσουν όπως πρέπει. Σε κάθε περίπτωση, στο σύνολο της διαδρομής ήταν 5,1 λτ./100 χλμ.

Συμπέρασμα
Στο τέλος της διαδρομής το trip έδειξε πως 58 χιλιόμετρα έγιναν με την πρίζα, και 52 με βενζίνη, ενώ η μέση κατανάλωση ήταν 5,1 λτ./100 χλμ. Εμείς ωστόσο έχουμε να πούμε αυτό και μόνο: Τα plug in πρέπει να τα φορτίζεις καθημερινά. Τότε είναι σαν να έχεις ένα ηλεκτρικό. Και αν χρειαστεί να πας ένα μακρινό ταξίδι κάποια φορά, τότε θα το κάνεις χωρίς να έχεις το άγχος της αυτονομίας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ford
Moto