Nissan X-Trail Vs Peugeot 5008 Vs Volvo XC60

51.139 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2020)

Συγκρίνουμε 3 μεσαία SUV που εκτός από τους μεγάλους τους χώρους διαθέτουν ισχυρούς diesel κινητήρες αλλά τα χωρίζει και μια μεγάλη διαφορά στην τιμή! Ποιο είναι το καλύτερο για να «δραπετεύσει» κανείς από τα συμβατικά και γιατί;


Εδώ έχουμε 3 μοντέλα της D-SUV κατηγορίας, μιας κατηγορίας που σαφώς έχει πιο περιορισμένη δυναμική από την αντίστοιχη των C-SUV, όμως είναι σε θέση να καλύψει και περισσότερες ανάγκες. Αρχικά προσφέρονται με ισχυρότερους κινητήρες πετρελαίου από τα αντίστοιχα μικρότερα αδελφάκια τους, διαθέτουν σαφέστατα μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και -κυρίως- για αποσκευές, προάγουν ένα καλύτερο ποιοτικά προφίλ και το σημαντικότερο, μπορούν να καλύψουν περισσότερες ανάγκες σε εκτός δρόμου διαδρομές μέσω των συστημάτων τετρακίνησης (ή το Grip Control για το 5008) και της αυξημένης απόστασής τους από το έδαφος. Όλα αυτά για τα Nissan X-Trail, Peugeot 5008 και Volvo XC60, μιας 3άδας που μας αρέσει για διαφορετικούς όμως λόγους. Η διαφορά των 10.000 ευρώ περίπου που χωρίζει την κάθε πρόταση από την επόμενη (με φθηνότερο το Nissan X-Trail και ακριβότερο το Volvo XC60) δίνει ένα ακόμα κίνητρο να «ψάξουμε» τις λεπτομέρειες σε κάθε ένα ξεχωριστά και να βρούμε πόσο «κοστίζουν» τελικά. Ας δούμε όμως τι συμβαίνει στην κάθε περίπτωση και με ποιο μοντέλο αξίζει να «δραπετεύσει» κανείς;

Σχεδίαση: Δυναμικά και στυλάτα παρά το μέγεθός τους
Παρά τον αυξημένο όγκο τους και τη δυσκολία που αυτός ορίζει για ένα κομψό αισθητικό αποτέλεσμα, τα 3 μοντέλα της παράλληλης δοκιμής μας αποτελούν μερικά από τα πιο καλαίσθητα μοντέλα στην κατηγορία.

Το μεγαλύτερο (με μήκος 4.690 χλστ.) αμάξωμα του Nissan X-Trail δεν κρύβει τους συγγενικούς του δεσμούς με το δημοφιλέστερο SUV της αγοράς, το Qashqai, με τις έντονες καμπύλες του αμαξώματος να συνδυάζονται με όμορφες ακμές δημιουργώντας ένα δυναμικό και απόλυτα θελκτικό αποτέλεσμα.

Αντίστοιχα και το Peugeot 5008 παραπέμπει άμεσα στο αδελφό 3008 αισθητικά, διατηρώντας το ίδιο σχεδιαστικό προφίλ εμπρός και πίσω, όμως «ενδιάμεσα» προφανώς βρίσκεται περισσότερο «αυτοκίνητο» και συγκεκριμένα μετά τις πίσω πόρτες. Επίσης από το 5008 απουσιάζει η τεχνική της πιο κεκλιμένης σχεδίασης στο πίσω μέρος, με το τελικό αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται πιο τετραγωνισμένο αλλά και πάλι αισθητικά ιδιαίτερο και επιβλητικό.

Το Volvo XC60 κάνει αισθητό το πιο εκλεπτυσμένο του προφίλ και σχεδιαστικά. Είναι και αυτό κομψό και διατηρεί στο σύνολό του τα αισθητικά πρότυπα των υπολοίπων μοντέλων της Volvo όπως την χαρακτηριστική εμπρόσθια μάσκα και τα «μπούμερανγκ» κάθετα φωτιστικά σώματα πίσω, ενισχύοντας το προφίλ του με ιδιαίτερα έντονες ακμές στα πλαϊνά κυρίως του αμαξώματός του.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
test center