Προσθιοκίνητη, εκτός από τετρακίνητη, με νέους turbo κινητήρες και με σχεδίαση που θα τονίσει το δυναμισμό της, η επόμενη BMW X1 αναμένεται το 2015 στις αγορές (κατασκοπευτική εικόνα).

Η Σειρά 2 Active Tourer που παρουσιάστηκε πρόσφατα, είναι το πρώτο μοντέλο της BMW, που μας έδειξε τη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα της μάρκας.

Στην γκάμα των κινητήρων της, η επόμενη BMW X1 θα έχει τους νέους TwinPower Turbo 1,5 και 2,0 λτ. βενζινοκινητήρων (φωτό), με 3 και 4 κυλίνδρους αντίστοιχα.

Προσθιοκίνητη και η νέα BMW X1

14.377 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/4/2014

Με μεγαλύτερο νέο την προσθιοκίνητη πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί για πρώτη φορά, η δεύτερη γενιά της X1 εξελίσσεται εντατικά για να ανανεώσει την παρουσία της BMW στην compact κατηγορία.

Η BMW ετοιμάζει τη δεύτερη γενιά της X1, ώστε να φέρει το μικρότερό της Crossover πιο έτοιμο από ποτέ για να ανταγωνιστεί τους νέους «παίχτες» της κατηγορίας, όπως π.χ. τη Mercedes GLA. Το γερμανικό μοντέλο θα το δούμε στους δρόμους το 2015, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στη νέα πλατφόρμα που θα φέρει, η οποία και θα εντάξει την X1 στη νέα, προσθιοκίνητη εποχή της BMW. Στο κομμάτι της αισθητικής επιπλέον, η επόμενη X1 θα αλλάξει κυρίως το εμπρόσθιο μέρος της, χωρίς να διαφοροποιηθεί αισθητά σε σχέση με την υπάρχουσα, πρώτη της γενιά.

Νέα πλατφόρμα με μεγάλες προσδοκίες

Η τωρινή BMW Χ1 βασίζεται πάνω στο ίδιο πισωκίνητο πάτωμα με αυτό της BMW Σειρά 3. Πλέον, η επόμενη γενιά του μοντέλου αλλάζει ρότα και θα χρησιμοποιήσει ως βάση της το πρώτο προσθιοκίνητο πάτωμα της BMW, την ολοκαίνουργια UKL πλατφόρμα, που μας έδειξε για τη BMW η Σειρά 2 Active Tourer, ενώ πάνω σε αυτή βασίζεται και το Mini. Με το δάπεδο αυτό υπό… μάλης, η επόμενη X1 θα μπορέσει εκτός της 4Χ2 (προσθιοκίνητη) και της 4X4 επιλογής της, να λάβει και υβριδική έκδοση, αλλά και έκδοση που θα κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά, οι οποίες θεωρούνται πολύ σημαντικές στο γενικότερο πλαίσιο της μείωσης του μέσου όρου των εκπομπών ρύπων των μοντέλων της BMW. Μαζί με αυτό, η νέα πλατφόρμα που θα φέρει σε εγκάρσια διάταξη τον κινητήρα (σήμερα είναι διαμήκης) αλλά και θα είναι μικρότερη από την τωρινή, θα βοηθήσει την X1 από τη μια να φέρει σε πιο compact μέγεθος τις διαστάσεις της, ενώ από την άλλη να μειώσει και το βάρος της.

Με κινητήρες turbo 1,5 και 2,0 λτ.

Σε ό,τι αφορά στη γκάμα των κινητήρων της, η νέα BMW X1 θα είναι ένα από τα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας, το οποίο θα εφοδιαστεί με τους νέους 3κύλινδρους και 4κύλινδρους turbo βενζινοκινητήρες των 1,5 και 2,0 λτ. αντίστοιχα. Τα μοτέρ αυτά θα συνδυαστούν με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και αυτόματο με 8 σχέσεις, ενώ θα έχουν ως κύριο στόχο τους να συνδυάσουν με επιτυχία την οικονομία κίνησης με τις πολύ καλές επιδόσεις.

Σχεδίαση με αύρα από τη Σειρά 3

Σε ό,τι αφορά στην αισθητική της, η νέα γενιά της BMW X1 θα βασιστεί εν πολλοίς πάνω στη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία των Βαυαρών, αποκτώντας τα νέα εμπρόσθια φωτιστικά και τη γρίλια που μας έχει δείξει η νεότερη γενιά της BMW Σειρά 3. Αυτό μας αποκαλύπτει η αποκλειστική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που διαθέτουμε, η οποία επιπλέον μας δείχνει ότι η δεύτερη γενιά της X1 θα λάβει έναν πιο εμφατικό εμπρόσθιο προφυλακτήρα, που θα προσδώσει επιπλέον δυναμικά χαρακτηριστικά στο αυτοκίνητο. Εκτός του εμπρόσθιου τμήματος, από εκεί και πίσω αναμένουμε να μην έχουμε μεγάλες σχεδιαστικές αλλαγές, παρότι το αναμενόμενα λίγο χαμηλότερο ύψος (για λόγους αεροδυναμικής), θα τονίσει ακόμη περισσότερο το χαρακτηρισμό «Crossover» για την επόμενη X1.

33 διαθέσιμα άρθρα για BMW  X1

Tags: BMW X1, crossover, suv