Η αποκάλυψη της νέας BMW Σειρά 1 πλησιάζει και σήμερα έχουμε τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για το επερχόμενο μοντέλο, αλλά και τις αποκλειστικές ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που εξασφαλίσαμε.

Σύμφωνα με τις αποκλειστικές μας εικόνες η νέα γενιά του «άσσου» της BMW θα μοιάζει εν πολλοίς με την X2, λαμβάνοντας πολλά σχεδιαστικά δάνεια από το μικρομεσαίο coupe SUV.

Η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα επέτρεψε στους μηχανικούς της BMW να δημιουργήσουν ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό.

Η αποκάλυψη της νέας BMW Σειρά 1 πλησιάζει και σήμερα έχουμε τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για το επερχόμενο μοντέλο.

Η τρίτη γενιά του μικρότερου αυτοκινήτου της BMW θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στο τρέχον έτος.

Στην έκδοση M135i xDrive, η Σειρά 1 της επόμενης γενιάς θα είναι εξοπλισμένη με τον πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει εγκατασταθεί σε μια BMW.

Αποκλειστικό: Νέα BMW Σειρά 1

Διαβάστηκε από 40591 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2019
 

Η αποκάλυψη της νέας BMW Σειρά 1 πλησιάζει και σήμερα έχουμε τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για το επερχόμενο μοντέλο.

Η τρίτη γενιά του μικρομεσαίου της BMW θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στο τρέχον έτος, ωστόσο επί τους παρόντος βρίσκεται στο χώρο δοκιμών της εταιρείας στο Miramas της Νότιας Γαλλίας, όπου και συνεχίζει τα απαραίτητα τεστ. Η μάρκα σε ενημέρωσή της αναφέρει πως το μοντέλο βρίσκεται σε εξέλιξη τα τελευταία πέντε χρόνια, με τη μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το εξερχόμενο μοντέλο να είναι η μετάβαση του σε μια αρχιτεκτονική για προσθιοκίνητα μοντέλα.

Από εκεί και πέρα οι Βαυαροί, αν και δημοσίευσαν αρκετές εικόνες στις οποίες παρουσιάζεται η νέα Σειρά 1, το σχεδόν πλήρες καμουφλάζ δεν μας επιτρέπει να δούμε με λεπτομέρειες την εξωτερική του εμφάνιση. Παρόλα αυτά, εμείς εξασφαλίσαμε κάποιες ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες κατ΄αποκλειστικότητα, που δείχνουν πως θα μοιάζει η σιλουέτα του βαυαρικού μικρομεσαίου χωρίς τα... περιττά καμουφλάζ. Αυτό που παρατηρούμε με την πρώτη ματιά είναι η εμφανής ομοιότητα με την X2, την coupe εκδοχή της X1. Το επίπεδο μοτίβο στον πρόβολο συνδυάζεται με τονισμένες ακμές, νέα φωτιστικά σώματα και δύο μεγάλα «νεφρά», ως σήμα κατατεθέν της μάρκας, ενώ και πίσω επικρατούν έντονες σχεδιαστικές γραμμές. Η ψηφιακή πρόταση των συναδέλφων από το εξωτερικό απεικονίζει την κορυφαία από πλευράς ισχύος έκδοση M135i xDrive, για την οποία θα μιλήσουμε στις επόμενες γραμμές. 
 

Οι Βαυαροί μπορεί να κρατούν καλά κρυμμένα τα χαρτιά τους για το ντιζάιν της νέας του πρότασης στα μικρομεσαία ωστόσο δε συμβαίνει το ίδιο και για τις τεχνικές προδιαγραφές αυτής, καθώς δημοσιοποιήθηκαν κάποια σημαντικά στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, δόθηκαν πληροφορίες για την έκδοση M135i xDrive, στην οποία η Σειρά 1 της επόμενης γενιάς θα είναι εξοπλισμένη με τον πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα στην ιστορία της μάρκας και το σύστημα τετρακίνησης xDrive, όπως καταμαρτυρά και η ονομασία της. Είναι ο ίδιος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με την τεχνολογία BMW TwinPower Turbo που θα βρείτε στην X2 M35i και προσφέρει 306 ίππους.

Έπειτα, αξίζει να σημειωθεί πως, η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα επέτρεψε στους μηχανικούς της BMW να δημιουργήσουν ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό, όπως υποστηρίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας. Για παράδειγμα, οι επιβάτες που κάθονται στο πίσω μέρος έχουν επιπλέον χώρο 33 χιλιοστών για τα πόδια τους και 19 χιλιοστά περισσότερα για το κεφάλι τους σε σύγκριση με το απερχόμενο μικρομεσαίο. Μένοντας στους χώρους, σύμφωνα με την BMW, αύξηση παρατηρείται και στο διαμέρισμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος θα φιλοξενεί στο σύνολό του 380 λίτρα, 20 επιπλέον από την τρέχουσα Σειρά 1.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε την τεχνολογία ARB  της i3s, που θα περάσει ως δάνειο στη νέα Σειρά 1. Η τεχνολογία αυτή αναφέρεται στον περιορισμό ολίσθησης των τροχών με ένα σύστημα που ενσωματώνεται απευθείας στον «εγκέφαλο» του κινητήρα, αντικαθιστώντας ουσιαστικά το ξεχωριστό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DSC (Dynamic Stability Control), και κάνει πρώτη φορά την εμφάνισή της σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με τη premium μάρκα, θα είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού και θα συνεργάζεται με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας για να μειώσει την υποστροφή. Επιπλέον, το «παρών» θα δώσει και η τεχνολογία BMW Performance Control που, σύμφωνα με το στρατόπεδο της μάρκας, θα βελτιώσει σημαντικά την ευελιξία του μοντέλου σε σχέση με το απερχόμενο.

Το πιθανότερο σενάριο θέλει τη νέα BMW Σειρά 1 να παρουσιάζεται τον Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »