Η αποκάλυψη της νέας BMW Σειρά 1 πλησιάζει και σήμερα έχουμε τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για το επερχόμενο μοντέλο, αλλά και τις αποκλειστικές ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που εξασφαλίσαμε.

Σύμφωνα με τις αποκλειστικές μας εικόνες η νέα γενιά του «άσσου» της BMW θα μοιάζει εν πολλοίς με την X2, λαμβάνοντας πολλά σχεδιαστικά δάνεια από το μικρομεσαίο coupe SUV.

Η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα επέτρεψε στους μηχανικούς της BMW να δημιουργήσουν ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό.

Η αποκάλυψη της νέας BMW Σειρά 1 πλησιάζει και σήμερα έχουμε τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για το επερχόμενο μοντέλο.

Η τρίτη γενιά του μικρότερου αυτοκινήτου της BMW θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στο τρέχον έτος.

Στην έκδοση M135i xDrive, η Σειρά 1 της επόμενης γενιάς θα είναι εξοπλισμένη με τον πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει εγκατασταθεί σε μια BMW.

Αποκλειστικό: Νέα BMW Σειρά 1

Διαβάστηκε από 40251 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2019
 

Η αποκάλυψη της νέας BMW Σειρά 1 πλησιάζει και σήμερα έχουμε τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για το επερχόμενο μοντέλο.

Η τρίτη γενιά του μικρομεσαίου της BMW θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στο τρέχον έτος, ωστόσο επί τους παρόντος βρίσκεται στο χώρο δοκιμών της εταιρείας στο Miramas της Νότιας Γαλλίας, όπου και συνεχίζει τα απαραίτητα τεστ. Η μάρκα σε ενημέρωσή της αναφέρει πως το μοντέλο βρίσκεται σε εξέλιξη τα τελευταία πέντε χρόνια, με τη μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το εξερχόμενο μοντέλο να είναι η μετάβαση του σε μια αρχιτεκτονική για προσθιοκίνητα μοντέλα.

Από εκεί και πέρα οι Βαυαροί, αν και δημοσίευσαν αρκετές εικόνες στις οποίες παρουσιάζεται η νέα Σειρά 1, το σχεδόν πλήρες καμουφλάζ δεν μας επιτρέπει να δούμε με λεπτομέρειες την εξωτερική του εμφάνιση. Παρόλα αυτά, εμείς εξασφαλίσαμε κάποιες ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες κατ΄αποκλειστικότητα, που δείχνουν πως θα μοιάζει η σιλουέτα του βαυαρικού μικρομεσαίου χωρίς τα... περιττά καμουφλάζ. Αυτό που παρατηρούμε με την πρώτη ματιά είναι η εμφανής ομοιότητα με την X2, την coupe εκδοχή της X1. Το επίπεδο μοτίβο στον πρόβολο συνδυάζεται με τονισμένες ακμές, νέα φωτιστικά σώματα και δύο μεγάλα «νεφρά», ως σήμα κατατεθέν της μάρκας, ενώ και πίσω επικρατούν έντονες σχεδιαστικές γραμμές. Η ψηφιακή πρόταση των συναδέλφων από το εξωτερικό απεικονίζει την κορυφαία από πλευράς ισχύος έκδοση M135i xDrive, για την οποία θα μιλήσουμε στις επόμενες γραμμές. 
 

Οι Βαυαροί μπορεί να κρατούν καλά κρυμμένα τα χαρτιά τους για το ντιζάιν της νέας του πρότασης στα μικρομεσαία ωστόσο δε συμβαίνει το ίδιο και για τις τεχνικές προδιαγραφές αυτής, καθώς δημοσιοποιήθηκαν κάποια σημαντικά στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, δόθηκαν πληροφορίες για την έκδοση M135i xDrive, στην οποία η Σειρά 1 της επόμενης γενιάς θα είναι εξοπλισμένη με τον πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα στην ιστορία της μάρκας και το σύστημα τετρακίνησης xDrive, όπως καταμαρτυρά και η ονομασία της. Είναι ο ίδιος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με την τεχνολογία BMW TwinPower Turbo που θα βρείτε στην X2 M35i και προσφέρει 306 ίππους.

Έπειτα, αξίζει να σημειωθεί πως, η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα επέτρεψε στους μηχανικούς της BMW να δημιουργήσουν ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό, όπως υποστηρίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας. Για παράδειγμα, οι επιβάτες που κάθονται στο πίσω μέρος έχουν επιπλέον χώρο 33 χιλιοστών για τα πόδια τους και 19 χιλιοστά περισσότερα για το κεφάλι τους σε σύγκριση με το απερχόμενο μικρομεσαίο. Μένοντας στους χώρους, σύμφωνα με την BMW, αύξηση παρατηρείται και στο διαμέρισμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος θα φιλοξενεί στο σύνολό του 380 λίτρα, 20 επιπλέον από την τρέχουσα Σειρά 1.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε την τεχνολογία ARB  της i3s, που θα περάσει ως δάνειο στη νέα Σειρά 1. Η τεχνολογία αυτή αναφέρεται στον περιορισμό ολίσθησης των τροχών με ένα σύστημα που ενσωματώνεται απευθείας στον «εγκέφαλο» του κινητήρα, αντικαθιστώντας ουσιαστικά το ξεχωριστό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DSC (Dynamic Stability Control), και κάνει πρώτη φορά την εμφάνισή της σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με τη premium μάρκα, θα είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού και θα συνεργάζεται με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας για να μειώσει την υποστροφή. Επιπλέον, το «παρών» θα δώσει και η τεχνολογία BMW Performance Control που, σύμφωνα με το στρατόπεδο της μάρκας, θα βελτιώσει σημαντικά την ευελιξία του μοντέλου σε σχέση με το απερχόμενο.

Το πιθανότερο σενάριο θέλει τη νέα BMW Σειρά 1 να παρουσιάζεται τον Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Οδηγούμε: Mazda 3 με τον επαναστατικό κινητήρα Skyactiv-X

Έκδοση «εκατομμυρίου» για το VW Touareg

Νέο Audi Q3 Sportback

Πρώτη δοκιμή: Νέο Mazda3

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Το επόμενο Audi R8 θα είναι «ηλεκτρισμένο»

Ανανεωμένο Audi SQ7 με 435 άλογα

Νέα Bentley Flying Spur First Edition

Πακέτα Cup και Design για το Mazda MX-5

Οδηγούμε τη νέα BMW Σειρά 1

Οι ανανεωμένες 718 Boxster & Cayman; (+vid)

Mazda 3: «Quo vadis» με 2λιτρο και 122 άλογα;

Ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της Volvo

Bαριά «ντυμένη» η νέα Mercedes C-Class (+vid)

H «προφητική» ανάρτηση τώρα και στο Αudi A8

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: SUV με λιγότερα από 15.000 ευρώ

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: Renault Total Care:Ανακάλυψε την καλοκαιρινή φροντίδα Renault!

περισσότερα »