• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tο 35% έχουν κάνει απόσβεση του κόστους εγκατάστασης σε μόλις 8 μήνες! Η πλειοψηφία πάντως (65%) έχει κάνει απόσβεση μέσα σε ένα χρόνο.

Εξοικονομείτε 60 ευρώ το μήνα!

12.749 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/11/2014

Σύμφωνα με τα όσα ισχύουν, η μέση τιμή του υγραερίου αυτή τη στιγμή είναι στα 0,85 ευρώ / λίτρο, ενώ της βενζίνης ανέρχεται στα 1,632 ευρώ/λίτρο. Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο (ή αντίστοιχα αποκτούν ένα καινούργιο μοντέλο με εργοστασιακό σύστημα LPG), επιτυγχάνουν ένα σημαντικό όφελος για την τσέπη τους, όσον αφορά στα έξοδα που απαιτούνται για τις καθημερινές μετακινήσεις. Για παράδειγμα, έστω ότι διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει μέση κατανάλωση 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σε ετήσια βάση (δηλαδή για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο), απαιτούνται 1.200 λίτρα καυσίμου. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας καταναλώνει μόνο αμόλυβδη, τα χρήματα που θα χρειαστούμε για ένα έτος ανέρχονται σε 1.956 ευρώ, ενώ για την περίπτωση του υγραερίου απαιτούνται 1.224. 
Δηλαδή προκύπτει ετήσιο όφελος 732 ευρώ. Δηλαδή την ημέρα ο κάτοχος οχήματος LPG, εξοικονομεί περίπου 2 ευρώ, ή διαφορετικά 60 ευρώ τον μήνα. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, που στις μέρες μας, αναμφίβολα «κλείνει» πολλές τρύπες στον προϋπολογισμό. Και φανταστείτε ότι στην περίπτωση που έχετε ένα βενζινοκίνητο το οποίο «καίει» πολύ παραπάνω από τα 8 λτ./100 χλμ του παραδείγματος, τότε το όφελος εκτοξεύεται σε ακόμα υψηλότερα νούμερα. Επίσης, τα οφέλη για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζονται, όταν πραγματοποιούμε αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο.
* Στον παραπάνω υπολογισμό δεχόμαστε ότι ένα αυτοκίνητο με LPG καίει 20% επιπλέον σε σχέση με ένα βενζινικίνητο.