MG HS
από 40.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 258 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 40.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 258 άλογα)
από 49.950 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
από 53.800 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
από 67.350 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.999 κυβικά, 313 άλογα)
από 47.670 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.987 κυβικά, 223 άλογα)
από 51.690 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 306 άλογα)
από 51.442 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.488 κυβικά, 243 άλογα)
από 46.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 195 άλογα)
από 48.300 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 225 άλογα)
από 47.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 0 άλογα)
από 49.635 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 280 άλογα)
από 42.390 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 36.990 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 39.810 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 160 άλογα)
από 41.200 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 42.637 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 45.500 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 180 άλογα)
από 45.830 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 160 άλογα)
από 45.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 190 άλογα)
από 45.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Χειροκίνητο, 2.360 κυβικά, 188 άλογα)
από 45.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 252 άλογα)
από 47.300 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 224 άλογα)
από 47.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 240 άλογα)
από 48.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 224 άλογα)
από 49.100 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 49.650 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.477 κυβικά, 261 άλογα)
από 50.000 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 218 άλογα)
από 50.760 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.499 κυβικά, 245 άλογα)
από 53.100 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.998 κυβικά, 292 άλογα)
από 55.150 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 225 άλογα)
από 58.087 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.488 κυβικά, 328 άλογα)
από 61.590 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 265 άλογα)
από 62.180 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 306 άλογα)
από 67.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.993 κυβικά, 184 άλογα)
από 69.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 309 άλογα)
από 70.552 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 350 άλογα)
από 71.980 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.984 κυβικά, 229 άλογα)
από 72.359 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.495 κυβικά, 309 άλογα)
από 76.400 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.698 κυβικά, 250 άλογα)
από 84.976 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 455 άλογα)
από 90.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.995 κυβικά, 380 άλογα)
από 92.200 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.995 κυβικά, 381 άλογα)
από 94.400 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 309 άλογα)
από 98.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.995 κυβικά, 380 άλογα)
από 99.000 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.995 κυβικά, 381 άλογα)
από 103.661 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 455 άλογα)
από 129.300 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.984 κυβικά, 462 άλογα)
από 129.590 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.995 κυβικά, 470 άλογα)
- Βγαίνει 1ο στην αξιολόγηση ανάμεσα σε 95 οικογενειακά SUV
- Έχει εξαιρετικά φρένα, σταματάει από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,1 μ., 6 μέτρα λιγότερο από τον τελευταίο
- Το plug-in έχει 110 παραπάνω άλογα και προσπερνά 3,5 δλ. γρηγορότερα
- Το 4x4 plug-in συμφέρει ως εταιρικό γιατί δεν πληρώνεις εταιρικό φόρο χρήσης
- Το νέο DS 4 Hybrid με 136 άλογα ήρθε στην Ελλάδα
- Υπόσχεται ότι καλύπτει πάνω από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς ρύπους
- Με 2λιτρα turbo μοτέρ, αλλά το diesel έχει 197 άλογα και το υβριδικό πρίζας 313
- Η Ε 220 d (diesel) ταξιδεύει με μόλις 3,6 λτ. στα 120 χλμ./ώρα, η Ε 300 e (plug-in) κάνει 100 χλμ. χωρίς σταγόνα καυσίμου
- 1η φορά βγαίνει σε plug-in έκδοση με 100 χλμ. αυτονομία (μεγάλη δηλαδή)
- Από 8 ιντσών οθόνη τώρα έχει 10 ιντσών και έναν προτζέκτορα που προβάλλει στο παρμπρίζ δεδομένα οδήγησης
- Βγαίνει 8 χιλιάρικα πιο φθηνό με leasing το Kuga στο τέλος της 4ετίας
- To Κuga κάνει το Αθήνα-Ξάνθη (680 χλμ.) χωρίς το άγχος της φόρτισης, το Tesla φτάνει μέχρι Λάρισα (350 χλμ.)
- Στην πόλη «καις» 6 λίτρα με τις ήπια υβριδικές Alfa (130 και 160 άλογα)
- Δεν πληρώνεις τίποτα σε εταιρικό φόρο με την 4κίνητη Plug-in Tonale των 280 ίππων
- Ανάσταση μετά από χρόνια του «διαφορετικού» κινητήρα της Mazda για να κάνει το MX-30 υβριδικό πρίζας
- Ο Wankel δεν κινεί τους τροχούς, παράγει μόνο ρεύμα για τη μπαταρία, η οποία φορτίζει και από πρίζα
- Έχει 313 άλογα και υβριδικό σύστημα πρίζας με μεγάλη μπαταρία κάνοντας 100 χλμ. μόνο με ρεύμα
- Ακόμα και αν αδειάσει η μπαταρία καίει βενζίνη σαν αυτοκίνητο πόλης (6,5 λτ./100 χλμ.)
- Tucson και Kuga έχουν πολύ ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ και πολλούς χώρους για τους επιβάτες
- Compass και RAV4 πατάνε εύκολα στο χώμα χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος που έχουν
- Από 36.900 ευρώ στην Ελλάδα το νέο Peugeot 3008 Hybrid
- Σε δύο πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις: Allure και GT
- Από τα 160 άλογα έπεσε στα 140 το XCeed, τέλος και το diesel
- Το Sportage έχει τώρα 160 άλογα και είναι από τα δυνατότερα στα mainstream οικογενειακά SUV
- Aπό σήμερα στις εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων στην Ελλάδα
- Το πρώτο full hybrid μοντέλο Ford που έρχεται στη χώρα μας
- Έχει full hybrid έκδοση για 1η φορά και το plug-in «πήρε» 18 άλογα
- Έχει τη μεγαλύτερη ελκτική ικανότητα (2.100 κιλά) στην κατηγορία των υβριδικών αυτοκινήτων (PHEV & FHEV AWD)
- Υβριδική SUVάρα «πρίζας» στα 40 χιλιάρικα
- Είναι 258 άλογα, έχει επιδόσεις GTi και κάνει 40 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης
- Στην πράξη δεν είναι και πολύ «πράσινα»: Τα Plug-in δεν βγάζουν πολλά χιλιόμετρα με ρεύμα
- Οι περισσότεροι δεν τα φορτίζουν σχεδόν ποτέ
- Είναι πιο ισχυρό (+18 PS) με ίδια αυτονομία με πριν (69 χλμ.)
- Με 2 μεγάλες ψηφιακές οθόνες ως στάνταρ
- Volvo XC40: Τελευταίο οικογενειακό SUV στο φρενάρισμα, με 3 μέτρα παραπάνω από το Tiguan
- XC40: Είναι το 2ο χειρότερο σε κατανάλωση στο ταξίδι (καίει πάνω από 10 λίτρα)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr