Τι πρέπει να αποφύγεις στο σωστό e-shopping.

Τι πρέπει να αποφύγεις στο σωστό e-shopping.

Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, η ιστοσελίδα είναι η «βιτρίνα» της επιχείρησης.

Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, η ιστοσελίδα είναι η «βιτρίνα» της επιχείρησης.

  • Τι πρέπει να αποφύγεις στο σωστό e-shopping.
  • Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, η ιστοσελίδα είναι η «βιτρίνα» της επιχείρησης.

5 donts του e-shopping: Αυτά φοβίζουν τους πελάτες!

1163 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2022

Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, ο ιστότοπος μιας εταιρείας αποτελεί τις περισσότερες φορές την «βιτρίνα» της, την πρώτη επαφή μεταξύ αυτής και των πελατών της. Συνεπώς, η ύπαρξη μιας αξιόπιστης και λειτουργικής ιστοσελίδας είναι αρκετά ζωτικής σημασίας.

mousakian 102021
Καλογερόπουλος Παύλος Σ.

Τι έδειξαν τα στοιχεία νέας έρευνας;

Οι περισσότεροι από εμάς σχηματίζουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις από έναν ιστότοπο μέσα σε χιλιοστά δευτερολέπτου, κρίνοντας συνήθως από τη διάταξη, τα χρώματα, την ευκολία πλοήγησης αλλά και άλλες λεπτομέρειες, όπως το μέγεθος της γραμματοσειράς κλπ. Στα παραπάνω αποτελέσματα κατέληξε και η νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το  Πανεπιστήμιο Επιστημών και Τεχνολογίας του Μιζούρι.

Βαδίζοντας στην εποχή της πληροφορίας και του ίντερνετ, γινόμαστε ακόμα πιο επιλεκτικοί σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο περνάμε το χρόνο μας στο διαδίκτυο, κάτι που σημαίνει πως οι επιχειρήσεις πρέπει να ενσωματώσουν νέες και πιο ενδιαφέρουσες λειτουργίες που θα τραβήξουν τον χρήστη, χωρίς όμως να θυσιάζεται η χρηστικότητα. Ας δούμε όμως ποια είναι τα χαρακτηριστικά με βάση τα οποία, οι ίδιοι οι χρήστες αξιολογούν μία ιστοσελίδα ως «φτωχή», δημιουργώντας μία κακή εμπειρία χρήστη αποτρέποντάς τους από το να προχωρήσουν σε κάποια αγορά.

Τα 12 χαρακτηριστικά για τα οποία αξιολογήθηκαν οι εμπειρίες των χρηστών είναι: Αν αισθάνονται ανασφαλής ή μη αξιόπιστος, αν έχουν λάβει κακές κριτικές, τα πολλά αναδυόμενα παράθυρα, η πολύπλοκη διαδικασία εγγραφής, τα τυχόν ζητήματα στη διαδικασία του τρόπου πληρωμής, ο αργός χρόνος φόρτωσης, η έλλειψη σελίδας για συχνές ερωτήσεις (FAQ), φωτογραφίες κακής ποιότητας, γραμματικά λάθη, η λάθος διάταξη της ιστοσελίδας, η έλλειψη βίντεο των προιόντων και η έλλειψη λειτουργίας αναζήτησης. 


Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, η ιστοσελίδα είναι η «βιτρίνα» της επιχείρησης.

Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, η ιστοσελίδα είναι η «βιτρίνα» της επιχείρησης.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Το 80% δεν αγοράζει όταν το site δεν είναι αξιόπιστο

Εξηγώντας τα παραπάνω νούμερα, γίνεται κατανοητό πως όταν ένας χρήστης αισθάνεται ανασφαλής σε ένα ιστότοπο δεν πρόκειται να προχωρήσει σε καμία αγορά, ποσοστό που συγκεντρώνει 80%. Στην περίπτωση δηλαδή που ο ιστότοπός σας φαίνεται αναξιόπιστος, δυσκολεύετε ακόμα περισσότερο το αγοραστικό κοινό να εμπιστευτεί τα χρήματά του. Βέβαια, υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να χτιστεί αυτή η εμπιστοσύνη, όπως το να διατηρείται ενημερωμένο το περιεχόμενό σας αλλά και μία επαγγελματική εμφάνιση.

Το 75% «ακούει»  τις κακές κριτικές άλλων πελατών του

Στη δεύτερη θέση ακολουθούν οι κακές κριτικές, με το 75% των συμμετεχόντων στην έρευνα να αναφέρει πως αυτός ο παράγοντας τους αποτρέπει από μία ηλεκτρονική αγορά. Αρκετές από τις τελικές μας αποφάσεις επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τις διαδικτυακές κριτικές, ενώ μπορεί να μας κάνουν να ανησυχήσουμε ακόμα και για την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διατίθεται. Επομένως οι αρνητικές κριτικές, αναμφίβολα επηρεάζουν την συμπεριφορά των αγοραστών και δημιουργούν ένα κλίμα ανησυχίας και αμφιβολίας για το προϊόν σας και τη συνολική εικόνα σας.
 

Τα πολλά αναδυόμενα παράθυρα διώχνουν τον χρήστη.

Τα πολλά αναδυόμενα παράθυρα σε μία ιστοσελίδα καθώς και η περίπλοκη διαδικασία εγγραφής, έρχονται τρίτα στη λίστα συγκεντρώνοντας ποσοστό 68%. Το να χρειάζεται συνέχεια να κλείνεις αναδυόμενα παράθυρα σε έναν ιστότοπο, μπορεί να εκνευρίσει έναν καταναλωτή. Από την άλλη, η παρατεταμένη διαδικασία εγγραφής θα αποτρέψει τους χρήστες, αφού οι καταναλωτές θέλουν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία εύκολα και γρήγορα.

Πολύπλοκη διαδικασία εγγραφής & τρόπου πληρωμής αποτρέπει τον καταναλωτή

Στην 4η θέση, το 67% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως θα απέφευγαν να αγοράσουν από ένα ιστότοπο εξαιτίας των ζητημάτων στη διαδικασία πληρωμής, ενώ το Top 5 συμπληρώνουν οι αργοί χρόνοι φόρτισης, με ποσοστό 63%.
 

Τα 5 donts του e shopping. Αυτά φοβίζουν τους πελάτες!
  • Το 80% κάνει πίσω αν θεωρήσουν πως το site δεν είναι αξιόπιστο.
  • Το 75% διαβάζει-πιστεύει τις κακές κριτικές άλλων πελατών του.
  • Πολλά αναδυόμενα παράθυρα = διώχνουν τον χρήστη.
  • Πολύπλοκη διαδικασία εγγραφής & τρόπου πληρωμής; Άντε γεια…
Κάνεις ψηφιακές αγορές; Εσένα τι άλλο σε αποτρέπει από μία ηλεκτρονική αγορά σε ένα e-shop;
 

Tags: AFTERMARKET