Εύκολες επιδόσεις με προγραμματισμό!

Διαβάστηκε από 3592 αναγνώστες

Δείτε τώρα τι επιδόσεις αναμένονται με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και με ποιους τρόπους.

 
Αυξήστε την απόδοση, μέχρι και 30% με προγραμματισμό εγκεφάλου!

Mε τη βελτίωση του εγκεφάλου σε υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο, μπορούμε να έχουμε αύξηση της απόδοσης κατά 20-30%, ενώ σε ένα ατμοσφαιρικό, αυτή η αύξηση κατά μέσο όρο υπολογίζεται στα 8-15%. Αυτά τα ποσοστά μπορεί να είναι και μεγαλύτερα, αν η βελτίωση του εγκεφάλου συνδυάζεται με άλλες βελτιώσεις.
 
Το σημαντικότερο αποτέλεσμα της αναβάθμισης, είναι η ροπή που παίρνει το αυτοκίνητο, και δια της ροπής, ως γνωστό, μειώνεται και η κατανάλωση καυσίμων. Διότι, εκεί που το αυτοκίνητο πήγαινε με 2α ή 3η, πηγαίνει με 3η ή 4η αντίστοιχα.
 
Επίσης, ο προγραμματισμός της ECU μπορεί να αυξήσει τη διάρκεια της εξόδου του καυσίμου από τους εγχυτήρες στον κινητήρα. Αυτό δημιουργεί ένα πλουσιότερο μίγμα καυσίμου-αέρα το οποίο συνεισφέρει σε απόδοση και οικονομία.

Μην ξεχνάς τον εγκέφαλο όταν ήδη έχεις αναβαθμίσει τα περιφερειακά!

Κάθε αυτοκίνητο έχει εργοστασιακό setup εγκεφάλου, έτσι ώστε όλες οι παράμετροι να ελέγχονται και να ρυθμίζονται αυτόματα, ώστε να αποδίδει τα μέγιστα και να εξασφαλιστεί η σωστή καύση του.
 
Αν εμείς έχουμε προχωρήσει στη βελτίωση των περιφερειακών του (π.χ. φίλτρο και εξάτμιση), ο εγκέφαλος δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσει την αύξηση του αέρα εισαγωγής, παρέχοντάς του και το ανάλογο καύσιμο, αφού ο λόγος αέρα-καυσίμου έχει αλλάξει.
 
Έτσι, εκτός του ότι το αυτοκίνητο δε θα αποδίδει τα αναμενόμενα (μπορεί και να χάσει σε απόδοση), ενδέχεται να παρουσιάσει και πρόβλημα προανάφλεξης (φτωχό μείγμα). Χρειάζεται, δηλαδή, να αλλάξει το πρόγραμμα του κινητήρα.

Επέλεξε τσιπάρισμα, παράλληλο εγκέφαλο ή νέο πρόγραμμα για τη βελτίωση της απόδοσης!

Τα είδη βελτίωσης του εγκεφάλου είναι τρία και επιλέγονται ανάλογα με τα κριτήρια βελτίωσης που έχει θέσει ο κάτοχος του αυτοκινήτου.
Έτσι, εκείνοι που απλά θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή του με δεδομένο κάποιες περιφερειακές βελτιώσεις, θα χρειαστούν «τσιπάρισμα» (επαναπρογραμματισμός), το οποίο θα αλλάξει τις συντεταγμένες του προγράμματος.
 
Από κει και ύστερα, ανάλογα με τη βελτίωση και αν η ανάγκη μας είναι αρκετή αύξηση της ιπποδύναμης, τότε ένας παράλληλος εγκέφαλος ή κάποιο πρόγραμμα που θα τοποθετηθεί πάνω από το υπάρχον, είναι η λύση.
 
 
 

 

TUNING - ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Πανος

    Αν κάνεις τη βελτίωση σου σε υπεύθυνο προγραμματιστή δεν θα εχεις ποτε προβλημα, και ασφαλως δεν θα σπασει το μοτερ Γιώργο. Επίσης [προς τον αρθρογραφο], απο πότε ο εγκέφαλος δεν μπορεί να αναπροσαρμόοσει το μίγμα εφόσον δουλέυει σε κλειστό βρογγο τις ενδείξης εισαγωγής αέρα και λόγου λ? Με ενα φίλτρο και εξάτμιση αν δεν αλλαξει κάποιος χαρτογράφηση θα εχει πρόβλημα?

     
  • Γιωργος

    Επειδη ενδιαφερομαι να τοποθετησω ecu system,θα ηθελα μονο γνωμη απο πραγματικο γνωστη η τουλαχιστον που να εχει προσωπικη εμπειρια!εχω bmw116d του 2016.τρικυλινδρο μοτερ.Εχω παρει τελικη τιμη 600 ευρω για τοποθετηση του συστηματος.αθξηση ισχυος απο 116 ps σε 155ps περιπου.και αντιστοιχα για ροπη απο 27kgrs σε 35 περιπου.Στη bmw μου ειπαν πως δεν θα το εκαναν καθως δεν υπαρχει κατι πιστοποιημενο για το diesel.μπορει μεχρι και να σπασει το μοτερ μου λεν!ποια η γνωμη σας?αξιζει το ρισκο?

     

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - TUNING - ΒΕΛΤΙΩΣΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατάσταση
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός