Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ικανοποιημένοι αισθάνονται οι κάτοχοι κάθε μάρκας, από το αυτοκίνητο τους.

Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ικανοποιημένοι αισθάνονται οι κάτοχοι κάθε μάρκας, από το αυτοκίνητο τους.

Οι μάρκες μέσα από τις αναφορές σας παίρνουν feedback, ώστε να βελτιώνονται και να σας κρατούν ικανοποιημένους.

Οι μάρκες μέσα από τις αναφορές σας παίρνουν feedback, ώστε να βελτιώνονται και να σας κρατούν ικανοποιημένους.

O πιο σημαντικός παράγοντας ικανοποίησης είναι η αξιοπιστία του ίδιου του αυτοκινήτου.

O πιο σημαντικός παράγοντας ικανοποίησης είναι η αξιοπιστία του ίδιου του αυτοκινήτου.

  • Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ικανοποιημένοι αισθάνονται οι κάτοχοι κάθε μάρκας, από το αυτοκίνητο τους.
  • Οι μάρκες μέσα από τις αναφορές σας παίρνουν feedback, ώστε να βελτιώνονται και να σας κρατούν ικανοποιημένους.
  • O πιο σημαντικός παράγοντας ικανοποίησης είναι η αξιοπιστία του ίδιου του αυτοκινήτου.

Κάτοχοι αυτοκινήτου, στα κάγκελα;

5774 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/1/2022

Η μεγάλη έρευνα του Autocheck αποκαλύπτει λόγους και αιτίες που ένας κάτοχος μένει ικανοποιημένος και πιστός σε μια μάρκα ή «ξενερώνει» και τον χάνει, πολλές φορές, για πάντα. Πορίσματα που προκύπτουν απευθείας από την "πηγή", τους κατόχους κάθε μάρκας.

ΣΤΑΘΗΣ Σ. & Ν. FORD

Η μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη αποκαλύπτει με πάνω από 5.000 μαρτυρίες κατόχων το επίπεδο εξυπηρέτησης που έχει κάθε μάρκα καθώς και "προβλήματα ή ανέμελα χιλιόμετρα" που έχουν αντιμετωπίσει (oι κάτοχοι) με τα μοντέλα που έχουν αγοράσει. 


Οι μάρκες μέσα από τις αναφορές σας παίρνουν feedback, ώστε να βελτιώνονται και να σας κρατούν ικανοποιημένους.

Οι μάρκες μέσα από τις αναφορές σας παίρνουν feedback, ώστε να βελτιώνονται και να σας κρατούν ικανοποιημένους.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Είναι το απόλυτο crash test για την αξιολόγηση των After Sales υπηρεσιών που προσφέρει η κάθε μάρκα στους κατόχους των αυτοκινήτων της στην ελληνική αγορά. Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές – χρόνοι αντίδρασης αντιπροσωπειών.

Σωστή εξυπηρέτηση σημαίνει πιστός κάτοχος

Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για μια εταιρεία από τις αξιολογήσεις που κάνουν οι ίδιοι οι πελάτες της, που έχουν καθημερινή «τριβή» με τα αυτοκίνητά της, τόσο σε ότι αφορά στη χρήση, όσο και στη συντήρησή τους. Είτε είναι θετικές, είτε αρνητικές, οι απαντήσεις σε μια έρευνα ικανοποίησης δίνουν το κατάλληλο στίγμα για βελτιώσεις.
Όλες οι έρευνες διεθνώς, αποδεικνύουν πως όσο πιο ικανοποιημένος μείνει ένας κάτοχος, τόσο πιο πιθανό είναι να επιλέξει ξανά μοντέλο της ίδιας μάρκας και για το επόμενο αυτοκίνητο του. Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει! Βέβαια ισχύει και το αντίστροφο, αν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί τον έχασες. Έτσι είναι αν δεν τραβάει μια σχέση, τότε πας αλλού!
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Μεγάλη έρευνα Auto Check. Δηλώστε και Εσείς. Πόσο Ικανοποιημένοι Είστε ;
Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά με 1 κλίκ εδώ!

Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι καλές;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε την με 1 κλίκ εδώ!

Δείτε πάνω από 5.000 αναφορές (για όλες τις μάρκες αυτοκινήτου) με 1 κλίκ εδώ