Κοni: Αμορτισέρ υψηλών απαιτήσεων!

Διαβάστηκε από 4168 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/7/2019

Ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές αμορτισέρ παγκοσμίως, η KONI, χρησιμοποιεί άριστης ποιότητας υλικά και δημιουργεί προϊόντα υψηλής ανθεκτικότητας και απόδοσης.

 
Με καινοτόμες τεχνολογίες, έχει οδηγήσει το κράτημα και την άνεση σε άλλο επίπεδο.

Η εταιρεία KONI πρωτοπορεί στον τομέα της κινητικότητας από το 1857, παρέχοντας προϊόντα με τεχνολογία αιχμής και κορυφαία ποιότητα που διασφαλίζουν ευελιξία, άνεση και κράτημα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Τα προϊόντα της βοηθούν τους οδηγούς να κινούνται άνετα με όποια ταχύτητα επιθυμούν, όπου κι αν βρίσκονται.

Η γκάμα αμορτισέρ

Υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι αμορτισέρ: μονού σωλήνα με αέριο υψηλής πίεσης, διπλού σωλήνα με αέριο χαμηλής πίεσης και υδραυλικό αμορτισέρ διπλού σωλήνα (χωρίς αέριο). Kάθε ένας από αυτούς τους τύπους έχει ορισμένα χαρακτηριστικά που μπορούν να ταιριάξουν με συγκεκριμένα οχήματα και να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Οι μηχανικοί του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της KONI αξιολογούν κάθε νέο αυτοκίνητο και μπορούν
να αποφασίσουν ποιος τύπος αμορτισέρ του ταιριάζει καλύτερα. Ορισμένα αυτοκίνητα αποκρίνονται καλύτερα σε αμορτισέρ μονού σωλήνα και άλλα όχι.


Η βασική κωδικοποίηση της γκάμας γίνεται με βάση το χρώμα:
Τα KONI STR.T έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιούν την άνεση της οδήγησης με καλές επιδόσεις στο κράτημα του αυτοκινήτου.
Τα KONI Sport (κίτρινα) είναι ρυθμιζόμενα αμορτισέρ κατάλληλα για οδήγηση υψηλών απαιτήσεων.

Τα αμορτισέρ KONI Heavy Track & RAID έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά οδήγησης ελαφρών φορτηγών (ανοιχτών & κλειστών) και SUV. Προσφέρουν βέλτιστη συμπεριφορά και άνεση εντός, αλλά και εκτός δρόμου.

Τα αμορτισέρ KONI Special Active με τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping) είναι αυτορρυθμιζόμενα με άμεση προσαρμογή στις συνθήκες οδήγησης (ταχύτητα οδήγησης και επιφάνεια δρόμου). Είναι η τελευταία τεχνολογική εξέλιξη της ΚΟΝΙ, ειδικά σχεδιασμένη για να συνδυάζει απόλυτο κράτημα και άνεση.
Η επαναστατική και καινοτόμος τεχνολογία FSD σχεδιάστηκε από την ΚΟΝΙ και είναι δική της αποκλειστική πατέντα για να δώσει τέλος στο δίλημμα «κράτημα ή άνεση».

Αυτό το νέο σύστημα είναι ενσωματωμένο στο υδραυλικό σύστημα των βαλβίδων του αμορτισέρ. Δεν χρειάζονται εξωτερικά αισθητήρες, ηλεκτρονικά συστήματα και άλλα εξαρτήματα για τη ρύθμιση των αμορτισέρ και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Κατά βάση η άνεση και το κράτημα μπορούν να διακριθούν σε δύο διαφορικές περιοχές:

Ανεση - η ανάρτηση κινείται στις υψηλές συχνότητες (±10Hz) για χαμηλές δυνάμεις απόσβεσης.

Εξαιρετικό κράτημα και υψηλή κατευθυντικότητα – το αυτοκίνητο κινείται σε χαμηλές συχνότητες και υψηλές δυνάμεις απόσβεσης.
Στα συμβατικά αμορτισέρ τα κυρία χαρακτηριστικά απόσβεσης καθορίζονται από τη ροή του λαδιού που περνάει από την περιοχή του εμβόλου. Συνδυάζοντας αυτή τη ροή με το σύστημα FSD, η ΚΟΝΙ πρόσθεσε μία ειδική βαλβίδα η οποία ελέγχει τη ροή του λαδιού παράλληλα με το λάδι που περνάει μέσα από τον άξονα. Αυτή η παράλληλη ροή του λαδιού φράσσεται από το σύστημα FSD με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι δυνάμεις απόσβεσης σχεδόν γραμμικά στον χρόνο που το πιστόνι κινείται προς μία κατεύθυνση. Με απλά λόγια, το σύστημα FSD λειτουργεί σαν υδραυλικός ενισχυτής που καθυστερεί την αύξηση της πίεσης, ώστε να επιτευχθεί ο καλύτερος συνδυασμός μεταξύ κρατήματος και άνεσης. Επειδή όλο το σύστημα είναι ενσωματωμένο στο αμορτισέρ,δεν χρειάζονται αισθητήρες και ηλεκτρονικές ρυθμίσεις.

Και λίγη ιστορία!

Η εταιρεία KONI ιδρύθηκε το 1857 στο Oud-Beijerland της Ολλανδίας από τον A. de Koning και αρχικά κατασκεύαζε δερμάτινο εξοπλισμό για άλογα.Ωστόσο, λίγο πριν από τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, άρχισε να ασχολείται με τα αμορτισέρ, που τότε ήταν τύπου ξηράς τριβής και κατασκευάζονταν από σίδερο και δέρμα, ενώ στη συνέχεια ξεκίνησε την
παραγωγή των τηλεσκοπικών αμορτισέρ.

Στις αρχές της δεκαετίας του ΅50, η ΚΟΝΙ εμπλέκεται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αρχικά εμφανίζεται το 1955 σε αγώνες ράλι, στο Tulpenrally, διάσημο ολλανδικό αγώνα με διεθνές κύρος. Την επόμενη χρονιά, το 1956, περνά και στη Formula 1 - συνεργάζεται και βοηθά την ομάδα της Ferrari στην επίλυση των προβλημάτων ανάρτησης.

Το πρώτο Grand Prix στο οποίο συμμετείχε επίσημα η ΚΟΝΙ ήταν το 1958 με τη Ferrari, ενώ το 1971 ανεβαίνει στο βάθρο, με την ομάδα Tyrrell Ford που κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγού και κατασκευαστή.
Με την πάροδο του χρόνου, η KONI έχει όχι μόνο βελτιώσει την τεχνολογία απόσβεσης για αυτοκίνητα ράλι και αγωνιστικά αυτοκίνητα πίστας, αλλά προσφέρει επίσης την τεχνογνωσία της για τη βελτίωση της απόσβεσης σε επαγγελματικά οχήματα αλλά και σε
βιομηχανικά έργα, όπως γέφυρες.

Επίσημος διανομέας της KONI

Επίσημος διανομέας της KONI για Ελλάδα και Κύπρο, η ΤΡΟΧΟΚΙΝΗΣΗ Α.Ε.Β.Ε. έχει διευρύνει την γκάμα προϊόντων ανάρτησης που διαθέτει, αναλαμβάνοντας την εισαγωγή και διανομή των προϊόντων της KONI σε Ελλάδα και Κύπρο.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής για περαιτέρω διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της, η εταιρεία ΤΡΟΧΟΚΙΝΗΣΗ Α.Ε.Β.Ε. πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της τα αμορτισέρ KONI, που απευθύνονται στους λάτρεις της σπορ οδήγησης. Αυτή η προσθήκη έρχεται να πλαισιώσει την ήδη ευρεία γκάμα προϊόντων της KYB, με την οποία η ελληνική εταιρεία διατηρεί μία μακρά και επιτυχημένη συνεργασία. Έτσι, πλέον δημιουργεί ένα πληρέστερο σύνολο προσφερόμενων προϊόντων ανάρτησης στο ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων μεταπωλητών της.

 

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός