Η Allianz Ελλάδος κέρδισε την ψήφο εμπιστοσύνης εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων και αναδείχθηκε για 6η συνεχή χρονιά ως Ηγέτης Πιστότητας (2020 Loyalty Leader) στον τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων.

Η Allianz Ελλάδος κέρδισε την ψήφο εμπιστοσύνης εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων και αναδείχθηκε για 6η συνεχή χρονιά ως Ηγέτης Πιστότητας (2020 Loyalty Leader) στον τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων.

Allianz - «Χρυσό» μετάλλιο στην ικανοποίηση πελατών

7289 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/11/2021

Διπλή διάκριση για την Allianz! Η Allianz Ελλάδος κατέχει την 1η θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS) και ο Όμιλος Allianz βρίσκεται στην κορυφή της λίστας της Interbrand ως το Νο.1 ασφαλιστικό brand στον πλανήτη.

Με παρουσία για περισσότερα από 125 χρόνια στην αγορά ασφαλειών και ως ένα από τα ισχυρότερα ασφαλιστικά brands παγκοσμίως, ο όμιλος Allianz αποδεικνύει διαρκώς την αξία και τη σταθερότητά του, προσφέροντας στους πελάτες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και κερδίζοντας μεγάλες διακρίσεις για τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που παρέχει.

Νο.1 ασφαλιστική για 6η φορά στην Ελλάδα

Με βασικό γνώμονα το όφελος των πελατών της και ένα πλούσιο portfolio παροχών, η Allianz Ελλάδος κέρδισε την ψήφο εμπιστοσύνης εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων και αναδείχθηκε για 6η συνεχή χρονιά ως Ηγέτης Πιστότητας (2020 Loyalty Leader) στον τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων, ανάμεσα σε κορυφαίες εταιρείες ασφάλισης που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Αυτή η διάκριση εκφράζεται μέσω της επίτευξης του υψηλότερου Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS – Net Promoter Score) στον τομέα των γενικών ασφαλίσεων, αποδεικνύοντας ότι η Allianz όχι μόνο παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες σε όλα τα επίπεδα, αλλά και ότι αυτή η μεγάλη παλέτα παροχών ικανοποιεί στο έπακρο όλους εκείνους που την εμπιστεύονται.

 

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ