Τι σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;

1298 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/10/2020

Κάνε το quiz της MINETTA και μάθε τι χαρακτήρας πελάτη είσαι!

 
- Δεν έχεις χρόνο να περιμένεις σε ουρές για να εξυπηρετηθείς και προτιμάς να τα κάνεις όλα από το κινητό σου;
- Προτιμάς τη προσωπική επικοινωνία από το να ξοδεύεις το χρόνο σου πάνω από μια οθόνη;
- Απογοητεύεσαι από την "κακή" εξυπηρέτηση; 
- Είσαι ανεκτικός στα λάθη των άλλων; 

Εσύ ξέρεις ποιος χαρακτήρας πελάτη είσαι; Κάνε το quiz ΕΔΩ και μάθε!
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική λαμβάνει μέρος για 5η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και θέλει τη γνώμη σου!

Γιατί μια εμπειρία "καλής" ή "κακής" εξυπηρέτησης μπορεί να σου φτιάξει ή και να σου χαλάσει την μέρα.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, είναι ένας θεσμός, υπό την αιγίδα του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, ο οποίος ξεκίνησε πριν από λίγα χρόνια.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ, είναι μια από τις εταιρείες που έλαβαν μέρος από το ξεκίνημα του θεσμού, ο οποίος πλέον συγκεντρώνει δεκάδες  συμμετοχές εταιρειών που δίνουν ξεχωριστή σημασία στην εξυπηρέτηση.
 
Επειδή για τη ΜΙΝΕΤΤΑ η εξυπηρέτησή σου είναι πάντα προτεραιότητα!

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός