Petlas Velox Sport PT741: Φθηνό λάστιχο, παλιάς τεχνολογίας (2012), μέτριο στη βροχή
Petlas Velox Sport PT741: Παλιό και φθηνό λάστιχο, μέτριο στη βροχή
Είναι θερινό λάστιχο με τεχνολογίες του 2012 (13 χρόνια πίσω).
Είναι budget πρόταση αφού έχει μία 4άδα για 15άρες ζάντες κοστίζει 200 ευρώ.
Είναι μέτριο στο φρενάρισμα σε βρεγμένο (σταματάει από τα 80 kmh σε 33,1 μ.) σύμφωνα με διεθνή τεστ.
Η Petlas λέει ότι βγάζει πολλά χιλιόμετρα και ότι είναι οικονομικό σε κατανάλωση.
Είναι budget πρόταση αφού έχει μία 4άδα για 15άρες ζάντες κοστίζει 200 ευρώ
Το Velox Sport PT741 αποτελεί τη ναυαρχίδα των θερινών ελαστικών της Petlas για αυτοκίνητα επιδόσεων και αφορά οδηγούς που θέλουν ένα ελαστικό που να ευνοεί την σπορ οδήγηση χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς στους τομείς της ασφάλειας και της οικονομίας. Η Petlas έχει έδρα την Τουρκία, πρόκειται για μια low-budget εταιρεία και έχει ως ανταγωνιστές της μάρκες όπως η Lassa, η Barum και η Sava. Το λάστιχο βγαίνει για ζάντες από 15 έως 20 ίντσες και οι τιμές του ξεκινούν από 50 ευρώ, ενώ για 17άρες ζάντες, υπολογίστε 20 ευρώ παραπάνω.
Είναι μέτριο στο φρενάρισμα στο βρεγμένο (σταματάει σε 33,1 μ.) σύμφωνα με διεθνή τεστ
Η χάραξη του πέλματος είναι ασύμμετρη και χαρακτηρίζεται από τρεις κεντρικές νευρώσεις και ενισχυμένους ώμους που σύμφωνα με την Petlas, αυξάνουν την επαφή του ελαστικού με την άσφαλτο με αποτέλεσμα να ενισχύεται η πρόσφυση και η ακρίβεια του τιμονιού. Το ελαστικό έχει επίσης στο πέλμα του τέσσερις διαμήκεις αυλακώσεις με φαρδιά κανάλια που απομακρύνουν το νερό, περιορίζοντας την υδρολίσθηση. Σε πρόσφατη δοκιμή σε 52 θερινά ελαστικά διάστασης 225/40 R18, το Velox Sport PT741 κατέλαβε την 24η θέση (λίγο πάνω από το μέσο όρο), καταφέρνοντας να φρενάρει από τα 80 χλμ./ώρα σε 33,1 μέτρα (28ο στα 52) στο βρεγμένο οδόστρωμα και σε 35,4 μέτρα (από τα 100 χλμ./ώρα) στο στεγνό (21ο στα 52).
Η Petlas λέει ότι βγάζει πολλά χιλιόμετρα και ότι είναι οικονομικό σε κατανάλωση
Η σύνθεση του πέλματος έχει σχεδιαστεί με τεχνολογία Fine Silica Technology (FST) που δεν αφήνει το λάστιχο να υπερθερμανθεί, κάτι που του προσφέρει μεγαλύτερη μακροζωία και ανθεκτικότητα, ενώ η Petlas ισχυρίζεται επίσης πως το ελαστικό παρουσιάζει χαμηλή αντίσταση κύλισης που μεταφράζεται σε μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Όσον αφορά τον θόρυβο κύλισης, το Velox Sport PT741 στις περισσότερες διαστάσεις εκπέμπει θόρυβο 71 db.